Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Samme som jeg leser her, ringer å sier du har vunnet, lurer eldre til å inngå avtale, sender link på sms til personer som aldri har åpnet en link, Tragisk
Hei Tom, Vi har eksterne telefonselgere som ringer på vegne av oss og tilbyr strømavtaler, hvor det i den sammenheng blir sendt ut en SMS til dem som har uttrykt et ønske om avtalen. Og er man eldre eller om det er andre omstendigheter som gjør det utfordrende å ha kontroll på tilbudet så får man god hjelp hos kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Når en annen leverandør har solgt seg hos kunden vil det være lurt av dere og gi beskjed innen de 14 dagene (angrefrist) om eventuell bindingstid. I dag får vi ingen beskjed før de eventuelt overtar og så tar dere oss tilbake uten noe informasjon til oss. Da ender vi med dyre bruddgebyr ene eller andre veien! Vil også at ved inngåelse av kundeforhold at alle kostnader blir lagt på bordet ved en gang, vi kunder aner ikke hva el-sertifikater og den type «skjulte» avgifter innebærer. Rett å slett forutsigbarhet. Bedre reklamering av hva dere gir tilbake til samfunnet, typisk breddeidrett eller andre aktiviteter som kommer samfunnet til gode😊
Hei Trygve, Vi prøver vårt beste å legge frem all relevant informasjon ved nye salg, inkludert eventuell bindingstid, bruddkostnader og lignende. Nå vet jeg ikke hvordan din avtale ble inngått, men send oss gjerne ønskede forbedringer på e-post så skal vi absolutt ta en nærmere kikk. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Jeg har ikke hatt Tinde så lenge at jeg kan uttale meg om hva jeg synes. Men har ikke noe imot å si at det har vært litt billigere enn noen av de andre jeg har brukt før.
Hei Ingunn, Så bra at du har fått billigere strømpriser hos oss. Vi ser frem til å ha deg som kunde og håper du fortsetter å være fornøyd med din nye strømavtale. Ha en fin dag videre! /Malin