Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Enkelt og greit. Hyggelig kundeservice. Lett lest faktura. Billig strøm.
Hei Rune, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om du skulle lure på noe er det bare å ta kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Veldig fornøyd med prisene! God og oversiktelig faktura.
Hei Therese, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om du skulle lure på noe er det bare å ta kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
God service og rimelig strøm. Men aldri kult med bindingstid
Hei Jokke, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om du skulle lure på noe er det bare å ta kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Byttet til tinde, får billig strøm og oversiktlig faktura. Aldri hatt noen problemer. Har snakket med (anonymisert) hos tinde og han var veldig høflig og flink. Når strømregning kommer har jeg aldri blitt overrasket eller sjokkert over pris.
Hei Christine, så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Om du skulle lure på noe er det bare å ta kontakt med kundeservice. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Jeg fikk en telefon fra min mor som var fortvilet. Hun kunne fortelle at hun ble ringt opp for å bli fortalt at hun har vunnet et gavekort på 10.000,- i en konkurranse på Facebook. Hun forteller "selger" at hun har ikke deltatt i noe konkurranse. Svaret til det var "Da er du enda mer heldig. Da har du tydeligvis kommet borti noe og vunnet!" Midt i samtalen så begynner han og snakke om den leverandøren hun i dag har på strøm (noe som jeg trodde var konfidensiell informasjon.) Når min mor har lagt på i god tro om at hun har vunnet penger så kommer det plutselig en SMS om at hun skal svare ja for å bytte avtale på strøm.. Om det er seriøse eiere bak dette selskapet så tror jeg de skal ta seg en god opprydning i salgsrekkene... Jeg behøver ikke å bla i mange tilbakemeldinger her inne før jeg innser at dette ikke er en unik opplevelse av selskapet...
Ble oppringt fra Tinde med beskjed om at jeg hadde vunnet to måneders halv pris på strøm (i en konkurranse jeg ikke har deltatt i) for deretter få spørsmålet; Vi trenger bare å få vite hvor du får fakturaen din fra i dag... Altså forsøk på å få meg til å bytte selskap på en utrolig sleip måte! Utrolig!
Hei Sala, Vi har eksterne selgere som ringer på våre vegne med tilbud om en strømavtale, men vi ønsker at det skal være tydelig hva man får tilbudt og eventuelt takker ja til. Så vi beklager selvsagt at du har hatt denne negative opplevelsen, og vi jobber aktivt med å forbedre våre rutiner med grunnlag i din og andres tilbakemeldinger. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Jeg ble dessverre overtalt av en selger til å bytte til Tinde Energi. De neste ukene ringte telefonen stadig fra Tinde Energi sitt nr. Det var ikke mulig å svare, siden de ble koblet fra med en gang det hadde ringt. Etter ca. en mnd. ringte telefonen fra de slik at jeg kunne svare. Da traff jeg på en selger som sa jeg måtte bekrefte på nytt at jeg ville flytte strømavtaler til dem. Jeg spurte da om angrefrist, men hun sa at den var ute, siden jeg hadde bekreftet for ca. en mnd. siden. Jeg lurte likevel på dette, men kom ikke videre og takket ja igjen. Datoen var 23.04.2021. Etter dette fikk jeg epost om at avtalen min skulle starte sist i samme måned. Jeg tok da kontakt igjen og spurte om angrefrist - og mener selv den må være fra siste bekreftelse. Jeg ringte Tinde Energi og forklarte problemet mitt og traff på en representant for firmaet som ikke hadde mye å si. Han sa at han egentlig hadde matpause og derfor måtte gå, han hadde også noen private samtaler han måtte ta. . . Med andre ord - jeg kom ingen vei. Jeg har fylt ut angreskjema med den siste datoen og tatt kontakt med kundeservise hos dem flere ganger, men jeg har ikke fått svar. Jeg har avtalt med gammel leverandør at jeg fortsetter med strøm hos dem og jeg har sagt klart i fra til Tinde Energi at jeg ikke vil betale et avbrytningsgebyr til dem.
Hei Sverre, Det er vanskelig å ta stilling til situasjonen rundt angrerett herfra, men vi vil gjerne se på saken din på nytt. Vi svarer på alle e-poster som kommer inn, så om du ikke har fått svar har vi ikke mottatt den, eller det kan være systemfeil. Så send gjerne en e-post på nytt om det fortsatt ikke er avklart. Oppførselen du beskriver fra vår representant er selvsagt helt uakseptabel og ikke noe vi er kjent med, så legg gjerne til på e-posten hvilket nummer du ringte til og tidspunkt for samtalen så tar vi saken videre. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin