Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Tinde Energi
2.7
733 verifiserte omtaler
Tinde Energi avslutter salg av strøm
Tinde Energi har sluttet å selge strøm, og formidler ikke lengre strømavtaler.

Tinde Energi omtaler og erfaringer

Ingen trend

Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
733 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
Tinde Energi trenger minimum 10 omtaler.
47%
Middels
47% anbefaler Tinde Energi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 733 omtaler om Tinde Energi

FILTRER OMTALER
225
134
42
21
311
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Tinde Energi
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no

Er fornøgd med Tinde som straumlevrandør

Omtale av  Lovise K. B

Er ein stabil og god leverandør på straum.Har aldrig hatt noko problem Prisen på straumen er vel OK .

Svar fra Tinde Energi
28.10.2021 13:25

Hei Lovise, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med kundeservice dersom det skulle være noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Bra men vil aldri ha fakturagebyr papir

Omtale av  Anders T

Bra support og tilbud. Dumt med papirfaktura. Bør kunne fjerne fakturagebyr til avtalegiro er trådd i kraft. Tar jo 50 dager

Svar fra Tinde Energi
28.10.2021 13:25

Hei Anders, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Vi kan dessverre ikke styre hvor lang tid det tar før avtalegiro blir godkjent, det ligger hos banken din. I mellomtiden kan du kontakte kundeservice og få faktura per e-post eller Vipps for å unngå gebyr. Bare ta kontakt med kundeservice dersom det skulle være noe mer du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Mening om Tinde Energi

Omtale av  Aagot L. B

Jeg synes kundebehandler var meget grei og tydelig ved de forespørsler jeg hadde vedr. Strømavtalen jeg inngikk hos Tinde Energi. Det er meget bra service.

Svar fra Tinde Energi
28.10.2021 13:25

Hei Aagot, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt med kundeservice dersom det skulle være noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Føler meg lurt

Omtale av  Inger

Vart oppringt like før jul i fjor av en meget pågående selger. Han garanterte meg at jeg ville spare på å flytte til Tinde Energi da jeg fikk en lavpris-avtale. Jeg reagerte på mnd gebyr på kr 79, men da fikk jeg beskjed om at totalbeløpet ville være lavere med bindingstid på 1 år. Bare i august tapte jeg flere hundre kroner med pris på kr 1,10 kWh. Faktura for september viser en kwh-pris på kr 1,802 + gebyr kr 79. Har sammenlignet med flere andre sine faktura og jeg har tapt kr 700 i september når jeg sammenligner med den dyreste avtalen andre har

Svar fra Tinde Energi
28.10.2021 13:25

Hei Inger, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med avtalen du har bestilt hos oss. Ta gjerne kontakt med kundeservice, de kan hjelpe deg med dette. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

Bra avtale

Omtale av  Roy

Fornøyd med Tinde energi, bra spotprisavtale. Dog etter flere runder endte det opp med en konkurransedyktig avtale!👍

Svar fra Tinde Energi
28.10.2021 13:25

Hei Roy, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt dersom det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Greit nok.

Omtale av  John

Kunne vert noen mer opplysninger av selger. Og mer skriftlig om va avtale som ble kjøpt.

Svar fra Tinde Energi
28.10.2021 13:25

Hei John, Vi har klare instruksjoner til alle våre selgere om at man skal være tydelig om vilkårene for avtalen, og som sikkerhet må avtaler alltid bekreftes skriftlig. Du kan gjerne gi oss en tilbakemelding angående hvordan informasjonen kunne vært mer tydelig på [email protected]. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)

lureri

Omtale av  Ole S

Opptrer med uforståelige fakturaer, i bevist hensikt; kunden skal bare betale uten kunne kontorele lureriet. Er mye dyrere en de sjøl sier.

Svar fra Tinde Energi
28.10.2021 13:25

Hei Ole, Vi forsøker å ha så transparente fakturaer som mulig, og vi gjør vårt beste for å tydeliggjøre hva man betaler for. Om du har tilbakemeldinger angående hvordan det kunne vært utformet på en annen måte kan du gjerne gi oss en tilbakemelding på [email protected]. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin

Nyttig (1)
Tinde Energi har 733 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Tinde Energi mener

Tinde Energi

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR