Tinde Energi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vart oppringt like før jul i fjor av en meget pågående selger. Han garanterte meg at jeg ville spare på å flytte til Tinde Energi da jeg fikk en lavpris-avtale. Jeg reagerte på mnd gebyr på kr 79, men da fikk jeg beskjed om at totalbeløpet ville være lavere med bindingstid på 1 år. Bare i august tapte jeg flere hundre kroner med pris på kr 1,10 kWh. Faktura for september viser en kwh-pris på kr 1,802 + gebyr kr 79. Har sammenlignet med flere andre sine faktura og jeg har tapt kr 700 i september når jeg sammenligner med den dyreste avtalen andre har
Hei Inger, Det er trist å høre at du ikke er fornøyd med avtalen du har bestilt hos oss. Ta gjerne kontakt med kundeservice, de kan hjelpe deg med dette. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Fornøyd med Tinde energi, bra spotprisavtale. Dog etter flere runder endte det opp med en konkurransedyktig avtale!👍
Hei Roy, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt dersom det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Kunne vert noen mer opplysninger av selger. Og mer skriftlig om va avtale som ble kjøpt.
Hei John, Vi har klare instruksjoner til alle våre selgere om at man skal være tydelig om vilkårene for avtalen, og som sikkerhet må avtaler alltid bekreftes skriftlig. Du kan gjerne gi oss en tilbakemelding angående hvordan informasjonen kunne vært mer tydelig på [email protected]. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Opptrer med uforståelige fakturaer, i bevist hensikt; kunden skal bare betale uten kunne kontorele lureriet. Er mye dyrere en de sjøl sier.
Hei Ole, Vi forsøker å ha så transparente fakturaer som mulig, og vi gjør vårt beste for å tydeliggjøre hva man betaler for. Om du har tilbakemeldinger angående hvordan det kunne vært utformet på en annen måte kan du gjerne gi oss en tilbakemelding på [email protected]. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Har lavpris avtale, 2mnd halv pris og 12mnd bindingstid. Aldri har regningene vært så dyre. Gruer meg til vinteren.
Hei Hilde, Dessverre har prisene økt drastisk denne høsten, og det gjelder alle strømleverandører. Vi kan dessverre ikke kontrollere innkjøpsprisen og vi håper at denne vil stabilisere seg snart. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Ikke noe spesielt lik alle andre dere prøver etter beste evne og tokelegge og gjøre der vanskelig og finne oversikt
Hei Odd, Takk for din tilbakemelding.Vi prøver vårt beste å være transparente og åpne, og hvis det er noe informasjon du føler kunne vært tilgjengeliggjort bedre er det bare å gi oss en tilbakemelding til [email protected]. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin
Vært kunde i noen måneder, og har kun positive erfaringer så langt.
Hei Geir, Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Bare ta kontakt om det er noe du lurer på. Ha en fin dag videre, Hilsen Malin