Meny

TrøndelagKraft strømpriser

Skriv omtale
Bytt til TrøndelagKraft
SJEKK OM TRØNDELAGKRAFT KAN LEVERE STRØM TIL DEG
OSLO
TrøndelagKraft leverer strøm til OSLO
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
16 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
LOfavør Spotpris
Timespot - TrøndelagKraft
52 omtaler
Obs! Ingen varighet
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
2 895 kr /mnd
164,47 øre/kWt
Detaljer
Sammenlign
Ikke samarbeid
Trønderspot
Timespot - TrøndelagKraft
52 omtaler
Langvarig spotavtale (18 mnd)
Etterskuddsvis fakturering
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
3 004 kr /mnd
170,70 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Samarbeid
TrøndelagKraft omtaler og erfaringer
3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
35
av 110 innen
strømselskap
52%
anbefaler
TrøndelagKraft
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Svarer ikke Elklagenemda en gang"

Har klaget inn Trøndlagskraft for elklagenemda pga mislighold av avtale. Har slitt med å få svar fra deres kundeservice og nå erfarer selv Elklagenemda at det er vanskelig å få svar fra denne strømleverandøren. Hold dere unna Trøndelagskraft som strømleverandør. Arne

Ingunn B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Kundeservice oppgir feil opplysninger flere ganger på mail, må uansett betale. men de beklager ?"

Det hjelper lite å beklage , når de ikke retter opp i feilene som de gjør. Jeg har vært fornøyd med en god avtale med 0 i påslag. Kundeservicen fungerte godt i begynnelsen da jeg hadde noen enkle spørsmål. Da året nærmet seg slutt ( september 2022) , så var nettsidene deres utilgjengelig , og kundeservicen var ulidelig treg. jeg ringte dem men kom ikke gjennom på tlf, sendte flere mailer å lurte på når avtalen var slutt og om jeg måtte bytte abonnement, så svarer de at jeg kan fortsette som før uten påslag, og at jeg vil få beskjed om evnt prisendringer i god tid. ved 2 ulike anledninger , fra 2 ulike kundebehandlere. , så ble avtale endret allikevel ! til en mye dårligere avtale. Jeg klaget på dette å henviste til svar på mail, men de forholdt seg ikke til feilopplysninger som er gitt av kundeservice, bare henviste til avtalen som jeg ikke fikk tilgang til. Det burde ikke være lov så jeg har klaget dem til Elklagenemda. Når kundeservice kan si hva de vil uten at det er sant, så er det helt umulig å forholdet seg til dem. Useiøst , kan desverre ikke anbefale Trønderlag kraft.

Per E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig til å tilby fastpris"

Det finnes billigere spotpris i Trondheim. Og da har jeg Tobb fordeler heter det seg. Får rimeligere og uten noen påslag

Randi M. U. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd hittil"

Fornøyd hittil. Jeg har en bra avtale. Men med dagens fastbeløp og påslag( som er ok) vurdere jeg å snuse på om noen er billigere

Svar fra TrøndelagKraft
28.11.2022 15:06
Hei Randi, tusen takk for tilbakemeldingen din! Så kjekt å se at du er fornøyd. Jeg vil forresten tipse deg om å skru på Trumf-sparing på strømmen din om du ikke har gjort det allerede. Som Fjordkraft-kunde kan man spare 2% av strømkostnadene sine (ikke inkludert strømstøtte og nettleie) som Trumf-bonus hver måned. Med vennlig hilsen Fjordkraft
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd"

De vil flytte meg til en avtale med kr.7,19 øre i påslag

Svar fra TrøndelagKraft
28.11.2022 15:06
Hei Eva, takk for tilbakemeldingen din. Så kjedelig å se at du ikke er fornøyd med avtalen din. Om du er ute etter best mulig pris vil jeg anbefale å ta en titt på avtalene vi har på nettsiden vår, trondelagkraft.no. Der kan du enkelt sammenligne de avtalene vi tilbyr til enhver tid. Det er åpent for alle å endre på strømavtalen sin via nettsidene våre, ta eventuelt kontakt med kundesenteret vårt om du trenger noe hjelp til å se over strømavtalen din. Håper du gir oss en sjanse til snu inntrykket! Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Harald F. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Høy strømpris."

Ny strømpris ble informert om i en e-post. Meget dårlig informasjon om valgmuligheter.

Svar fra TrøndelagKraft
01.09.2022 08:58
Hei! Vi beklager for at du opplever informasjonen som dårlig når det kommer til valgmuligheter. Du er alltid velkommen til å ta en prat med oss for å finne en avtale som passer deg. Ønsker deg en god dag. Hilsen oss i Trøndelagkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt dyrt"

Fastpris avtale for beboere i TOBB er den dyrest mulige avtale. Ingen bør velge de

Svar fra TrøndelagKraft
01.09.2022 08:57
Hei! Så utrolig leit å høre at du har denne erfaringen med oss, for slik skal det ikke være. Vi ønsker å tilby den beste mulige kundeservicen og strømavtale til våre kunder, og det skjønner jeg at vi ikke har greid i ditt tilfelle. Beklager så mye. Ettersom jeg ikke vet hvem du er kan jeg heller ikke ta kontakt med deg, så jeg håper du vil gi oss en lyd, f.eks på Facebook, slik at vi kan forsøke å rette opp i det dårlige inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen Trøndelagkraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Trøndelagskraft - manglende kundeservice og salg av dårlige strømavtaler"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hei! Har hatt strømavtale hos Trøndelagskraft i mange år. Trodde selv jeg hadde en spot-avtale, men som viste seg å være en såkalt topp 5 variabel avtale. Har nå over lengre tid forsøkt å få klarhet i hvilke "garantier" som ligger bak "Topp 5" (Trøndelagskraft reklamerte med at de skulle være blant de 5 beste strømleverandørene på variabel pris av de store strømleverandørene). Har også bedt om dokumentasjon på om de oppfyller denne lovnaden. Det er tydelig at de sliter med å dokumentere dette og nå får jeg ikke noe respons fra Trøndelagsraft lenger. Jeg forsøker å sende email og ringe, men ingen respons. Det er svært betenkelig at et stort selskap med slik makt overfor privatkunder totalt overser kunders henvendelser. Rydd opp i gamle avtaler. Svar kundene når de forsøker å ta kontakt og legg fram dokumentasjon på de avtaler dere selgr/har solgt.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR