Meny

TrøndelagKraft strømpriser

Skriv omtale
Bytt til TrøndelagKraft
SJEKK OM TRØNDELAGKRAFT KAN LEVERE STRØM TIL DEG
TRONDHEIM
TrøndelagKraft leverer strøm til TRONDHEIM
ÅRLIG STRØMFORBRUK Usikker på forbruket ditt?
Ditt strømforbruk (kWt/år)
20 000 kWt
1000 kWt 50 000 kWt
Omtaler
Overblikk
Pris pr. mnd
Bestill
TOBB Garanti
Andre prismodeller - TrøndelagKraft
11 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
332 kr
19,90 øre/kWt
Detaljer
Les mer
TrøndelagKraft Spotpris Web
Timespot - TrøndelagKraft
11 omtaler
Prisen varer i minimum 6 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
340 kr
20,37 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Garantistrøm
Andre prismodeller - TrøndelagKraft
11 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
371 kr
22,24 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Trønderavtalen
Andre prismodeller - TrøndelagKraft
11 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
413 kr
24,80 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Enkel Spotpris
Innkjøpspris - TrøndelagKraft
11 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
458 kr
27,48 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Enkel Spotpris
Innkjøpspris - TrøndelagKraft
11 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
458 kr
27,48 øre/kWt
Detaljer
Les mer
TrøndelagKraft Spotpris Web
Timespot - TrøndelagKraft
11 omtaler
Prisen varer i minimum 12 måneder
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Krever eFaktura & AvtaleGiro
475 kr
28,48 øre/kWt
Detaljer
Les mer
TOBB Rabatt
Andre prismodeller - TrøndelagKraft
11 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
694 kr
41,62 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Garantipris
Andre prismodeller - TrøndelagKraft
11 omtaler
Etterskuddsvis betaling
Ingen bindingstid
Ingen betalingskrav
816 kr
48,97 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Eurobonus-avtalen
Innkjøpspris - TrøndelagKraft
11 omtaler
Etterskuddsvis betaling
3 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
1 612 kr
96,70 øre/kWt
Detaljer
Les mer
Eurobonus-avtalen
Innkjøpspris - TrøndelagKraft
11 omtaler
Etterskuddsvis betaling
3 måneder bindingstid
Ingen betalingskrav
1 612 kr
96,70 øre/kWt
Detaljer
Les mer
TrøndelagKraft omtaler og erfaringer
2,9/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Brukervennlighet
Middels
86
av 104 innen
strømselskap
30%
anbefaler
TrøndelagKraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"

Ble stående på et dyrt abonnement som ikke tilbys lengre. Ble tilbud et billiger abonnement over telefon, men takk nei og bytter heller leverandør.

Svar fra TrøndelagKraft
23.06.2020 10.20
Hei Martin og takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding.
Så leit å høre at du ikke var fornøyd med din strømavtale. Vi har gjennom flere år kommet med ulike avtaler for å møte konkurransen i strømmarkedet, og eldre avtaler vil derfor ikke alltid være lik nye avtaler. Du skal selvsagt ikke straffes for å ha inngått en avtale for en stund siden, og kan derfor alltid bytte til den avtalen du selv ønsker ved å kontakte oss på kundeservice eller via våre nettsider. Det er leit å høre at du ønsker å bytte leverandør som følger dette, men hvis det skulle være noe jeg kan hjelpe med er det bare å ta kontakt med vår kundeservice på telefon 73506161 eller start en chat via vår nettside. Jeg finner dessverre ikke noe kontaktinformasjon til deg her som gjør at jeg kan hjelpe deg uten at du tar kontakt. Ønsker deg en riktig så fin dag videre, og nok en gang takk for din tilbakemelding. Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Ørjan K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
"Supert"

Veldig bra selskap har vært kunde i flere år og har sittet på den samme spot pris avtalen med 3 øre i påslag i hele perioden, kombinerte dette med mobil fra fjordkraft veldig billig og bra leverandør.

Svar fra TrøndelagKraft
22.05.2020 10.02
Hei Ørjan, og tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på. Hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden er det bare å ta kontakt.

Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Villedende M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Feilaktig markedsføring og dårlig organisert"

For det første så er det et evinnelig rot om de er Trøndelag Kraft og Fjordkraft og det står feil i annenhver mail fra de. Videre så holder ikke prismatchen deres i det hele tatt. De lar deg ikke beholde din eksisterende avtale med å matche prisen, men flytter deg over på en annen avtale når du ber de matche prisen til en konkurrent. Elendig konsept og langt over grensen til lureri.

Svar fra TrøndelagKraft
10.02.2020 14.47
Hei, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Hvis du har opplevd rot i kontakten du har hatt med oss må vi bare beklage, for slik skal det ikke være.

Når det gjelder Prismatch så fungerer det på denne måten: Alle privatkunder hos TrøndelagKraft kan benytte seg av Prismatch. Vi matcher prisen dersom du som kunde får tilbud om tilsvarende avtale til lavere pris hos en konkurrent og kan fremlegge dokumentasjon på dette. Prisene må være dagsaktuelle og allment tilgjengelige. Du kan lese alt om Prismatch her: https://www.trondelagkraft.no/privat/prismatch/

Når man benytter seg av Prismatch endrer vi også avtalenavnet til Prismatch, rett og slett fordi vi ikke kan endre prisene på en allerede eksisterende strømavtale. På denne måten kan vi selv legge inn prisene som skal matches. Etter endt periode gjelder standard avtale, tilsvarende den avtaletypen du har blitt tilbudt - dette informerer vi også om i vilkårene til Prismatch.

Jeg håper dette var oppklarende. Vi prøver på ingen måte å lure noen, og jeg er glad for at du spurte, slik at vi kunne forklare dette på en skikkelig måte. Ønsker deg en fortsatt fin uke.

Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Uetisk"

Innhenter tilbud fra flere kraftleverandrører, og skal sammenlikne pris mm. Selger fra TrøndelagKraft gir et tilbud, sier han ringer dagen etter. Dagen etter får jeg mail fra opprinnelig kraftleverandør med melding om kraftbytte. Når jeg undersøker dette så har selger fra TrøndelagKraft avsluttet mitt kundeforhold til opprinnelig kraftleverandør, uten mitt samtykke, og overført meg som kunde til TrøndelagKraft. Uetisk og sleipt.

Svar fra TrøndelagKraft
19.12.2019 09.52
Hei Anne, og takk for at du gir oss beskjed om denne hendelsen. Dette er ikke slik våre selgere skal opptre, og vi vil veldig gjerne se nærmere på hva det er som har skjedd. Hvis du kunne kontaktet oss på telefon, chat eller Facebook, og fortalt oss når og hvor dette fant sted, hadde vi satt veldig pris på det. Håper å høre fra deg.

Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Faktura etter utflyttning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Trøndelag kraft har sendt meg regninger lenge etter at jeg har flyttet ut fra leiligheten min i Trondheim. Har hatt flere ufyselige runder med kundeservice som nekter å tro på meg før vi har kranglet lenge. De er frekke mennesker som ikke lar folk flytte ut dersom huseier nekter å ta over sin egen strømmåler. 0/10 anbefaler ingen å gå for Trøndelag Kraft.

Svar fra TrøndelagKraft
12.12.2019 15.47
Hei Ruben, og takk for at du gir oss beskjed om dette. Siden jeg bare har fornavnet ditt kan jeg ikke gå inn og se på detaljene i denne saken, men jeg har snakket med vår klagebehandler, og han vil veldig gjerne at du kontakter oss på firmapost@trondelagkraft.no. Dette høres ut som noe vi bør se nærmere på, og jeg håper vi hører fra deg.

Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Fryktelig kundebehandling!"

Hadde abonnement som het full kontroll, men hadde ingen kontroll overhodet! Fikk ikke beskjed før etter et år om at vi lå i minus med 20000,-! Har prøvd og betale dette ned i to år men pga den fryktelige høye strømprisen vi hadde går ikke dette! Får heller ingen godvilje på å få kuttet dette ned noe. Avsluttet full kontroll avtalen og skulle få restbeløpet på nedbetaling, men så fant de plutselig ut at det får vi ikke likevel. Så da sitter vi her med 10000,- i minus og inkassoregning på det! Har hatt så mange samtaler med kundeservice iløpet av de to årene og stort sett alle er spydige og dårlige kundebehandlere! Skifter strømleverandør idag!

Svar fra TrøndelagKraft
10.12.2019 09.04
Hei Line, og takk for tilbakemeldingen. Det er veldig leit å høre at du har hatt en så dårlig opplevelse med oss. Det beklager jeg. Siden jeg ikke vet hvem du er har jeg heller ingen innsikt i hva det er som har skjedd i saken din. Jeg vil derfor oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice på telefon, chat eller Facebook, slik at vi kan hjelpe deg bedre. Jeg forstår at dette ikke er et oppmuntrende svar med tanke på at du sier du allerede har vært mye i kontakt med oss, men jeg greier dessverre ikke å finne ut av hvem du er med bare et fornavn å gå etter.

På generelt grunnlag kan jeg si dette: Full Kontroll er ikke en strømavtale, men en betalingstjeneste du bestiller i tillegg til den avtalen du allerede har for å jevne ut strømutgiftene gjennom året. Vi beregner beløpet ut fra hvor mye strøm du vanligvis bruker - forventet årsforbruk delt på 12. Det betyr at hvis det viser seg at du bruker mer strøm enn forventet vil vi etter hvert også oppjustere det faste månedsbeløpet. Dette gjør vi for at den totale summen du betaler gjennom året skal bli riktig.

Dette er med andre ord ikke en fastprisavtale, men en betalingstjeneste som tar de forventede årlige strømutgiftene dine og deler de på 12. Hvis strømforbruket ditt øker i forhold til forventningene, må også det månedlige beløpet oppjusteres, slik at totalsummen i løpet av året blir riktig. Hvordan du kan ha endt opp med 20.000 i minus kan jeg ikke svare på uten å ha tilgang til kundenummeret ditt.

Jeg håper du vil ta kontakt med oss.

Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Grei strømavtale, men..."
1 syns denne omtalen er nyttig

Grei strømavtale, men ufyselige selgere. Forsøker med mersalg når argumentene om strømprisen deres ikke går gjennom. Skulle klare å spare 2000,- bed å bytte mobilabn mente dørselgeren deres. Ufin var han også.

Svar fra TrøndelagKraft
21.10.2019 13.15
Hei Johan, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med en av våre selgere. Hvis du ønsker å melde dette inn til oss vil jeg anbefale deg å kontakte vår kundeservice og fortelle hvor og når dette fant sted. På den måten kan vi ta dette videre internt hos oss.

Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"

Veldig lang ventetid på kundeservice. Når man er i Kø på chat må man vente for evig for å få svar. Virker som de kun har 1 på jobb på kundeservice?

Svar fra TrøndelagKraft
12.06.2019 12.47
Hei Even, og takk skal du ha for tilbakemeldingen. Vi har dessverre hatt unormalt lang ventetid på vår kundeservice den siste tiden. Dette er heldigvis ikke normalen hos oss, men vi skjønner godt at det er frustrerende når man sitter der og trenger hjelp. Jeg kan forsikre deg om at vi har mer enn 1 person som jobber på kundeservice, men vi har hatt en god del flere henvendelser enn forventet den siste tiden. Vi har allerede tatt grep for å forsikre oss om at dette vil bli bedre i fremtiden. Ønsker deg en fin dag.

Med vennlig hilsen TrøndelagKraft
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR