Vibb opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utmerket ærfaring.lettvint å bruke. Billig strøm.fin oversikt.
Bytt tar ikke hensyn til avtalens lengde,så kommer du over på en mye dyrere avtale.
Ingen opplysninger på forhånd om at appen koster 39 kr i mnd å de har ingen gjennomfaktirering men netteier
Enkelt og greit. Ikke noe ekstra, eller med liten skrift.
Bra at det er hverken påslag eller faste månedsavgifter eller andre gebyr. De tjener penger på tilleggsfunksjoner i appen sin, men man trenger ikke da alt man trenger å vite finnes i nettleverandør sin gratis app (forbruk time time/dag/måned/år) + oppdaterte priser på Nordpool eller appen "Strømpriser".
Veldig service minded på email. Endret startdato flere ganger etter forespørsel fra meg.
Meget rask respons på henvendelser, rimelig avtale og muligheter lik TIBBER
Ingen erfaring enda. Men etter 6 mnd, bør mye positivt ha skjedd
Enkelt å bestille, alle avtale bekreftelser mottatt. Alt er lett forståelig. Rask tilbakemelding på spørsmål. Tydeligvis her er det ingen "dumme roboter"
Det første jeg så når jeg fikk tilgang til appen 9/9 - den dagen de begynte å levere strøm til meg, var at de har registrert feil adresse og målernummer på meg. Og det var selvsagt ikke mulig å få tak i kundeservice fredag kveld. IKKE imponert så langt!
burde vært mye tydeligere opplyst at man må ha en app for å få oversikt over forbruket etc. og at denne koster kr 39. De fleste andre selskap har "din side" med slike opplysninger, uten ekstra kostnader.
Lett å bytte til Vibb. Bra app med god oversikt til enhver tid.
God service veldig enkelt å bytte strøm leverandør
Enkel og ryddig prosess som ny kunde. Her er det ingen påslag av skjulte tillegg. Jeg hadde en strømavtale hvor det kom stort påslag.
Lett å bestille på nett. Gikk inn vi Forbrukerrådets side og klikketvidere.
Helt greit mindre man betaler bedre er det, så detta går sikkert bra