Vibb opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Oversiktlig og bra app. Dei er mer kundevennlig enn Tibber.
Vibb får gode omtaler, jeg sparer penger og det er svært lett å bytte strømavtale!
Vel de er ikke tilgjengelige på mobil eller nett . Jeg fpr heller ikke noen oversikt over forbruk . Siden i september kommer kravet pr vipps . Jeg har vippset pengene og ligger på 3700-4000 kr pr mnd Nå i desember var regningen på 5900. Vi er tre voksne mennesker der , Dette er hus nr 2 i (anonymisert adresse) 4626 Krsand Hus nr 1 er (anonymisert adresse) 3437Lye ( Bryne ) der har vi Lyse elselskap Vil jeg kunne spare noe på å ha begge hus på Lyse tro?
Ikke så billig som de utgir seg for å være når man på vinteren er bortreist opp til to uker og dermed ikke dusjer mer enn to ganger i løpet av to uker, samt har litt svak varme i stuen. Som kunde får man faktisk høyere strømregning når man kommer hjem som enslig beboer i et lite hus En annen i familien bruker høy strømforbruk hver dag, klesvask tre ganger om dagen , varmekabler i alle gulver, samt matkoking opp til to timer hver dag og får mindre strømutgifter på vinteren enn jeg som enslig som omtrent ikke bruker noe strøm eller varmt vann i løpet av en måned. Merkelig, synes jeg som kunde. Jeg vurderer å skifte leverandør.
Vi byttet til Vibb fordi de skulle være billigere, men synes det var sleipt å kreve et ekstra månedlig beløp for å kunne se eget forbruk. Med dagens strømpriser bør det være lovpålagt å gi kunder innsyn i hvor mye strøm vi bruker!
Null påslag og 39kr for appen. Ingen kan slå det. Vår tidligere leverandør ringte dagen etter jeg sa opp der, og da jeg sa hvilken avtale jeg hadde - så sa de at det har de ikke sjangs til å matche! Appen fungerer utmerket; med den informasjonen vi trenger, samt at man kan tilpasse hva man ønsker å se på forsiden. Gjennomfakturering er topp at de tilbyr, og dette fungerer også upåklagelig.
Gikk over til Vibb fra NorgesEnergi på ene leiligheten i huset, da det visstnok skulle være billigere. Med to boenheter i samme hus, og med to forskjellige strømselskap på de to enhetene, så og si identisk forbruk, er det kjempeenkelt å følge med på prisforskjellen mellom disse to . I vårt tilfelle, ligger Vibb omtrent 200 kr. dyrere i pris på 4 dager, selv om forbruket i leiligheten med Vibb-strøm er lavere og nettleien det samme. Vi betaler litt mer for «prissikring» og «fastbeløp» hos NorgesEnergi, men denne kostnaden er ubetydelig sammenlignet med prisen vi faktisk betaler for forbruket/strømmen hos Vibb. Prisreduksjonen på strøm i forbindelse med lading av elbil, har vært 25 kr. I desember og vi har betaler 39 kr. for å ha tilgang til smartladingen. Hadde jeg vært klar over disse tingene i forkant, hadde jeg ikke byttet over. NorgesEnergi er ikke feilfrie under noen omstendigheter, men en ting jeg savner hos Vibb, er det å kunne ringe til kundeservice. Chat fungerer i mange tilfeller, men dersom du trenger litt mer detaljert informasjon om ting, kan dette være enklere å få avklart det over telefon. Jeg har vært i kontakt med hyggelige mennesker på kundeservicen deres (Vibb) men det har dessverre ikke løste utfordringen vår eller gitt klarhet i spørsmålene jeg har hatt.
Kunde siden 22.12.2023. Sliter siden dag en med samme problem som en annen anmelder her mht smartlading. Appen er koblet mot bilens app, leser av batteristatus og hvor mye som er ladet. Alle parameterne er satt riktig, men lading begynner uansett tid på døgnet bilen blir koblet til. Kundeservice gjør null for å forstå eller løse problemet ( fikk først AI svar før jeg etter noen dager menneske svar). Appen virker informativ og ryddig, men er du ute etter smartlading og har en lader som ikke er smart, så ville jeg vurdert en annen leverandør. De får en uke til p løse problemet, så takker jeg for meg.
Jeg har hørt at vib er Billigere en andre strøm leverandører.
Bra opplegg, bra app, usikker på pris ifht andre….
Ble dyrere enn jeg trodde det skulle være. Prøver å bruke minst mulig strøm
Har vært litt av og på Kunde, men jeg har alldeles vært fornøyd med Vibb. Rett og slett 0 bullshitt. Appen deres er tipp topp og viser meg akkuratt det jeg har lyst til å sjå, ikke noe ekstra dill. Veldig fornøyd kunde! Meget tøft at man også kan sjå hvor mye rekningen blir ilag med linjeleie, dette er absolutt verdt for meg å betale 39 kroner for appen, for denne oversikten der får du sjelden!
App «fryser» og viser ikke forbruk osv. Betaler for dette ekstra, men app fungerer elendig!
Strøm er en comodity-vare og da blir prisen det viktigste. VIBB leverer utmerket på alle de nøkkelverdiene som jeg vektlegger
Føler at det er det rette selskapet for meg, angående levering av strøm. Billigst av alle selskapene jeg har undesøk. Anbefales.
Alt med bestilling og avtale gikk smertefritt og uten stans.