Meny

Boliglån fra Danske Bank

Alle boliglån
Bytt til Danske Bank
Vis flere valg
LÅNEBELØP
BOLIGENS VERDI
BEL. GRAD DIN BELÅNINGSGRAD
50%
NEDBETALINGSTID
DIN ALDER
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Boliglån Ung
Danske Bank
Eksempelrente: Nominell rente 2,10%, Effektiv rente 2,20% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 590 438 kr, totalt: 2 590 438 kr
156 omtaler
2,20%
eff. rente
8 635 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 2,10%, Effektiv rente 2,20% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 590 438 kr, totalt: 2 590 438 kr.
Ikke samarbeid
Boliglån inntil 80%
Danske Bank
Eksempelrente: Nominell rente 2,40%, Effektiv rente 2,50% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 679 584 kr, totalt: 2 679 584 kr
156 omtaler
2,50%
eff. rente
8 932 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 2,40%, Effektiv rente 2,50% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 679 584 kr, totalt: 2 679 584 kr.
Ikke samarbeid
Boligkreditt inntil 60%
Danske Bank
Eksempelrente: Nominell rente 2,50%, Effektiv rente 2,62% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 714 200 kr, totalt: 2 714 200 kr
156 omtaler
2,62%
eff. rente
9 047 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 2,50%, Effektiv rente 2,62% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 714 200 kr, totalt: 2 714 200 kr.
Ikke samarbeid
Toppfinansiering
Danske Bank
Eksempelrente: Nominell rente 5,95%, Effektiv rente 6,17% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 860 991 kr, totalt: 3 860 991 kr
156 omtaler
6,17%
eff. rente
12 870 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 5,95%, Effektiv rente 6,17% lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 860 991 kr, totalt: 3 860 991 kr.
Ikke samarbeid
Danske Bank omtaler og erfaringer
1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
144
av 148 innen
bank
22%
anbefaler
Danske Bank
Johnny H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"grusom kundeservise"
1 syns denne omtalen er nyttig

har ringt å ringt i timesvis uten å få svar... nå bytter jeg til dnb og flytter boliglånet dit... jeg har vært kunde i den danske bank i 30 år men ikke lengre.. de har en forferdelig dårlig kundeservice...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ræva nettbank, ræva innlogging, og bare problemer"

Må bestille ny bankid på mobil fra en annen bank hver eneste gang jeg skal logge inn i DB. Får beskjed om feil inntastet passord - men kommer greit inn i den andre banken med samme passord! Så bestiller man ny bankid på mobil i den andre banken, oppretter nytt passord - og kommer så inn i DB med nytt passord. To uker senere - samme problem!!! Har spart passordet i en pw manager, og copy-paster derfra. Det er ikke feil passord! Jeg kommer inn i den andre banken, jo, for svingende!!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservicen har tapt seg de siste årene"

Viste at jeg måtte sperre kortet mitt 17 september. Ringte derfor til banken 1 september for å bestille nytt kort. 17 september har jeg ennå ikke fått kortet. Tok kontakt med DB på chat, de sier da at jeg bor i Ålesund, og om jeg vil ha kortet mitt sendt til firmaet mitt eller privatadresse. Jeg bor hverken i Ålesund, eller har et firma. Så de ga meg da informasjonen til en annen kunde. Veldig synd at akademikerforeningen har avtaler med denne banken, jeg planlegger å bytte. Er der kun pga foreningen nå.

Sebastian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice og leveringstid."

For det første, levering tiden er sykt lang. Det tar ca. 15 dager for å få kortet (Sparebank 1 tar sånn 6 dager). For det andre skulle eg bestille noe på nettet. Som en 13-åring må jeg bruke SMS til sikker netthandel. Og ikke BankID. Eg måtte ringe banken for å få ein engangskode. Eg ringte, ventet i 15 min. Og kundeservice sa: foreldrene dine må ringe. Mor satt rett ved siden av meg, men kom ingen vei videre. Dagen etterpå ringte mor til dem, men da visste dem ingenting. 30 min bortkastet tid på danskebank. Dem sa at dei skulle ringe oss kl. 16:00, men dei ringte oss aldri. Viss dem skulle klare de må jeg sikkert vente 15 dager for å få engangskoden i posten😡ELENDIG.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Elendig kundebehandling"

Fungerer greit når du klarer deg selv, men trenger du hjelp er det umulig å få tak i kundebehandlere/rådgivere. Jeg har prøvd å få hjelp både pr telefon, møtt opp i lokalet, hvor jeg ble avvist med at de kun mottok kunder etter avtalt tid. Prøver så å booke tid i nettbanken for å slippe å vente i timer på svar i telefonen, der må jeg svare på hva jeg ønsker hjelp med, men mitt behov er ikke listet opp der, så jeg kan ikke gå videre med bookingen. Prøver så chatten, men får beskjed at dette kunne han ikke hjelpe med og henviser meg igjen til telefonen. De ønsker forslag til forbedringer står det på nettsiden deres, klage eller forslag, men når jeg nå leser all denne dårlig omtalen om kundebehandling de har fått både her og på andre sider , kan de ikke mene mye med det. Mangt kan sies. Aldri mer Danskebank for min del!!!

Mariam O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Norges sämsta bank!"

Danske banken (Norge) är den sämsta banken någonsin!! Några anledningar: - dålig kundservice - det tar otroligt lång tid att få snacka med någon, och de bollar med dig hit och dit. - fördomsfullheten är helt otrolig! - det tar lång tid att behandla låne-ansöker etc The list goes on and on! Alllldrig mer!!!!! Jag byter tillbaka till Handelsbanken!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ekstremt dårlig nettbank, helt ok forøvrig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Danske Bank har dessverre den dårligste nettbanken på det norske markedet, og det virker ikke som om de har tenkt til å forbedre den med det første heller, jeg har nå vært kunde der i flere år og nettbanken er fortsatt like dårlig. Det er uoversiktlig manøvrering i nettbanken og tungvinte løsninger, føles som man går 10 år tilbake i tid. Eneste grunnen til at jeg fortsatt er kunde der, er pga gode vilkår på boliglånet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Svært dårlig kundeservice, elendig nettbank og dårlig mobilapp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har fått god rente på boliglån, og har fått god hjelp av en svært profesjonell og hyggelig kunderådgiver som det er ingenting å utsette på. Danske Bank har gitt oss et lån vi er svært fornøyde med. Dette er det eneste positive å si om denne banken, som henger igjen i år 2000 på veldig mange områder. Jeg nevner noen: - Vanskelig å komme i kontakt med kunderådgiver, vi måtte følge opp alle steg i prosessen selv, og følte oss nesten glemt i prosessen. Umulig å få snakke direkte med bankkontakt, man må først kontakte kundeservice som deretter stiller spørsmål man har, til kunderådgiver, hvorpå kundeservice deretter formidler svaret han gir, tilbake til oss. Svært kronglete og tidskrevende! Synd, da de som jobber der er koselige, men tydeligvis alt for lavt bemannet. - ELENDIG nettbank. Ubegripelig og direkte pinlig at en så stor bank ikke har oppdatert designet på sin nettbank siden tidlig 2000-tallet - dette er ingen overdrivelse. Mangler sentrale tjenester, hvilket medfører at man må kontakte banken for svært mye. Vanskelig å navigere, blir logget ut etter 5 minutter inaktivitet, hvilket er totalt unødvendig.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR