Meny

Caravanlån fra DNB Bank

Alle Caravanlån
Bytt til DNB Bank
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
KJØPESUM
NEDBETALINGSTID
DIN EGENKAPITAL
62%
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
DNB Caravanlån egenkapital 35 % eller mer
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 3,17%, Effektiv rente 5,28% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 14 233 kr, totalt: 139 233 kr
878 omtaler
5,28%
eff. rente
2 321 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 3,17%, Effektiv rente 5,28% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 14 233 kr, totalt: 139 233 kr.
Ikke samarbeid
DNB Caravanlån egenkapital mellom 20 og 35%
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 3,83%, Effektiv rente 5,97% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 16 449 kr, totalt: 141 449 kr
878 omtaler
5,97%
eff. rente
2 357 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 3,83%, Effektiv rente 5,97% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 16 449 kr, totalt: 141 449 kr.
Ikke samarbeid
DNB Caravanlån egenkapital mindre enn 20 %
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 4,83%, Effektiv rente 7,02% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 19 851 kr, totalt: 144 851 kr
878 omtaler
7,02%
eff. rente
2 414 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 4,83%, Effektiv rente 7,02% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 19 851 kr, totalt: 144 851 kr.
Ikke samarbeid
DNB Bank omtaler og erfaringer
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
116
av 116 innen
dagligbank
17%
anbefaler
DNB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"At det går ann å kalle DNB for en Bank...."

Jeg har vært i nesten fem år kunde hos dere/dem og nå føler jeg meg helt hjelpeløs...Boliglån søknad er under kontroll?? Jeg spør rådgiver hva er det, og hun sier jeg kan ikke hjelpe deg med det her fordi det er en annen kontor i avdelingen, og når jeg ringer på telefon til Banken får heller ikke vite på hvorfor det er under kontroll!! Helt ubrukelig bank når de som jobber veit ikke på de driver med. Får ikke hjelp til noe uansett. Dere fortjener 0

Svar fra DNB Bank
24.06.2022 14:49
Hei! Leit å høre du hadde en slik opplevelse med oss, i dette tilfellet skulle rådgiverne våre tatt kontakt med behandler av lånesøknaden og fått undersøkt hvorfor dette er tilfellet. Vi håper du får svar på dette snarest! /Vinjar
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Værste banken"

Steng/blokkert konto på grunn av må legimentere. Gjort alt som skal gjøres, men banken bare surrer, og hver kunderådgiver gir forskjellige svar. Må avbestille ferie på grunn av stengt konto på andre uke nå,,,,, Får ikke betalt regninger. Må få hjelp av familie til å gjøre nødvendige innkjøp

Svar fra DNB Bank
22.06.2022 12:15
Hei! Så leit å høre at du har fått sperret konto. Vil anbefale deg å ta kontakt med oss på telefon 915 04800, eller via chat i innlogget nettbank, så får vi sett på saken og hjulpet deg videre. /Frida
Daniel E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Helt elendig"

Null kundeservice, treige og userriøse! Her bør du styre unna så godt det lar seg gjøre

Svar fra DNB Bank
21.06.2022 18:44
Hei Daniel! Takk for tilbakemelding. Det er leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det er for tiden stor pågang pga mange vil snakke med oss om legitimering, men vi jobber kontinuerlig med tiltak for å redusere ventetiden. Anbefaler å ta kontakt tidlig på morgenen eller utover ettermiddag kveld da trafikken er roligere, vi er åpen fra 07-23 alle dager. Når det kommer til det andre du nevner så ønsker vi gjerne tilbakemelding på hva du har opplevd, så fint hvis du har anledning til å ta kontakt med kundeservice slik at vi får sett nærmere på det. /Marthe
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke ut viktige penger ! Sint 😡"

Er ferdig med denne banken ! Får ikke overført viktige penger ,og når jeg har ME og ikke klarer så mye ,så stopper de pengene MINE som skal overføres til en annen person !! Fatter ikke at dette er lovlig !! Jeg har hverken ID eller pass !!

Svar fra DNB Bank
21.06.2022 13:22
Hei Rina! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss - slik skal det ikke være. Dersom det har blitt sperret for overføringer i forbindelse med at man ikke har legitimert seg, så er dette noe vi er lovpålagt til å gjøre når vi ikke har fått dokumentasjonen vi trenger. Om man legitimerer seg så vil det bli åpnet for det igjen. Dersom man ikke har anledning til å skaffe seg legitimasjon så vil man kunne ta kontakt med vårt kundesenter via innlogget chat eller på telefon 915 04800 for alternativ dokumentasjon vi isåfall trenger for å være tilstrekkelig legitimert i henhold til kravene. Ønsker deg en fin dag! /Lars
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Umulig å få snakke med rådgiver"

Ikke velg DNB hvis du på et tidspunkt trenger å snakke med de for det er heelt umulig!

Svar fra DNB Bank
21.06.2022 13:18
Hei Elisabeth! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice, slik ønsker vi ikke at det skal være. Den siste tiden har vi hatt stor pågang på telefon og chat gjennom dagen. Dette grunnet relegitimerings-prosjektet vi holder på med. Mange tar kontakt da de har spørsmål til dette, som igjen fører til lang kø. Våre rådgivere jobber så fort de kan med å hjelpe alle som tar kontakt og heldigvis er det ikke normalt for oss med så lang ventetid. Vi har åpent fra 07-23 alle dager. Normalt er det minst/ingen ventetid når vi åpner og på kvelden. Det er også mulig å sende oss en nettbankmelding via postkassen i nettbanken, så vil du få svar innen et par virkedager. /Lars
Elisabeth
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Innboksen er umulig å se"

Elendig kundeservice, høye gebyrer, høye lånerenter, ødelegger konkurrenter ved oppkjøp, høye lederlønninger, ingen bank for vanlige folk. Det siste nå: Blir bedt om åpne i Innboksen men hvor er den? Det finnes ørten forskjellige versjoner av brukergrensesnitt men alle er ubrukelig, ikke intuitive, finner ikke det man trenger.

Svar fra DNB Bank
20.06.2022 14:17
Hei Elisabeth! Kjedelig at du har den opplevelsen med oss. Ta gjerne kontakt med kundesenteret slik at vi kan få undersøkt nærmere melding i innboksen din. /Viktoria
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Boliglån"

Skulle søke boliglån, rådgiver var lite behjelpelig og spydig på telefon. Fikk mye mer støtte og hjelp hos en annen bank. Dårlig opplevelse og elendig service

Svar fra DNB Bank
20.06.2022 08:47
Hei, så leit at du hadde en dårlig opplevelse. Ta gjerne kontakt med oss på nytt så kan vi se nærmere på det! /Viktoria
Marius S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Verste kundeservicen på planeten"

Når man i en proff setting ikke klarer å ordlegge seg bedre enn ett gjennomsnittlig barnehagebarn under en diskusjon så blir man ikke mye imponert.

Svar fra DNB Bank
17.06.2022 14:26
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse når du har vært i kontakt med oss idag. Dersom du ønsker at vi skal se nærmere på dette så ta gjerne kontakt med oss på nytt på 915 04800 :) Vi har ikke mulighet for å se på enkeltsaker her på bytt.no /Ann-Kristin
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR