Meny

Caravanlån fra DNB Bank

Alle Caravanlån
Bytt til DNB Bank
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
KJØPESUM
NEDBETALINGSTID
DIN EGENKAPITAL
62%
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
DNB Caravanlån egenkapital 35 % eller mer
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 2,89%, Effektiv rente 4,78% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 12 999 kr, totalt: 137 999 kr
543 omtaler
4,78%
eff. rente
2 300 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 2,89%, Effektiv rente 4,78% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 12 999 kr, totalt: 137 999 kr.
Ikke samarbeid
DNB Caravanlån egenkapital mellom 20 og 35%
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 3,55%, Effektiv rente 5,46% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 15 206 kr, totalt: 140 206 kr
543 omtaler
5,46%
eff. rente
2 337 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 3,55%, Effektiv rente 5,46% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 15 206 kr, totalt: 140 206 kr.
Ikke samarbeid
DNB Caravanlån egenkapital mindre enn 20 %
DNB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 4,55%, Effektiv rente 6,51% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 18 593 kr, totalt: 143 593 kr
543 omtaler
6,51%
eff. rente
2 393 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 4,55%, Effektiv rente 6,51% lånebeløp 125 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 18 593 kr, totalt: 143 593 kr.
Ikke samarbeid
DNB Bank omtaler og erfaringer
1,8/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
144
av 147 innen
bank
21%
anbefaler
DNB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Grisk dinosaurbank"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig nettbank med teknologi som henger 10-15år etter Sbanken. Grisk gebyrbank med dårlige betingelser. Helt grusomt at de sluker og ødelegger norges beste bank (Sbanken). Har tømt dnb kontoene mine, skal bytte bedriftsbank og vil bruke vipps minimalt. Er så sint på dnb at jeg vil fly i flint!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Ikke bruk DnB"
1 syns denne omtalen er nyttig

En bank hvor de ansatte tror de kan bestemme hva du som kunde skal bruke dine penger. Og som samtidig flår deg med gebyrer.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Kundefiende nr 1!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elendig kundeservice, høye gebyrer og renter. Avsluttet alle mine engasjementer og ble selvfølgelig belastet gebyr med renter for å overføre pengene vekk også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Når jeg får lust å bli kunde så ordner jeg det nok selv."
1 syns denne omtalen er nyttig

Per dags dato er jeg kunde i SBanken. SBanken er som kjent for de fleste gebyrfritt og har en enkel og gjennomført nettbank. De har også gode betingelser når det gjelder fond og lån. Dette liker ikke DnB. Derfor vil de å fjerne SBanken. En hver liten bedrift som ønsker å få flere kunder må jobbe med å forbedre tilbudet. Men DNB kjøper heller konkurrentene og legger den ned. Hva om DNB hadde heller fått tilbudet sitt på stell og ordnet nettbanken på en måte at folk ønsker å bli kunde der? 11 milliarder hadde hjulpet et godt stykke på vei der. Men det er nok ikke det det dreier seg om. SBanken er en lei konkurrent og den skal bort. Per dags dato er det SBanken som har som grunnregel at de skal være gebyrfrie. Og dette er nok en torn i øye for mange banker. Jeg regner med dagen SBanken er tatt knekken av av DNB er dagen til gebyrfrie bankdager i Norge talte. Og det er nok det eneste målet med oppkjøpet. Kjersti Braathen sa at SBanken kunder kommer til å bli overrasket over DNB ellers kan de jo alltid finne seg en annen bank. Og overraskelsene lot ikke vente av seg. Nei det kom søren med inn en diger bot for hvitvasking av penger i DNB. Samt en feit bonus for Kjersti Braathen. Da var nok inntjeningen på hvitvaskingen mye større enn det boten var. Hadde det vært det eneste i det siste årene så hadde jo det vært bra. Men så var det jo også den erstatningen DNB måtte betale til Fondkunder. I fjor ble jeg ufrivillig kunde i DNB. Siden de kjøpte selskapet der jeg hadde pensjonssparingen min. Dette skal jeg nå ordne opp i så rask som mulig. Blir sikkert en diger gebyr på meg da. Er du nå en ærlig sjel som ha kontoen sin i DNB, finn deg en annen bank. Er du en ærlig sjel som ha jobben sin i DNB, finn deg en ærlig jobb.

Svar fra DNB Bank
15.06.2021 14:01
Hei Andree. VI skjønner at dette er en sak som skaper stort engasjement. Her er det litt ulike meninger, og de kundene som kjenner oss og bruker tjenestene våre har aldri vært mer fornøyd. Vi har utviklet oss mye på teknologisiden de siste årene, og det er det nok mange som ikke kjenner til. Nylig ble mobilbanken vår kåret til en av landets beste, vi har utviklet en helt ny Spare-app og i 2020 ble vi kåret til Norges mest innovative virksomhet. Nå har vi en mulighet til å samle to av Norges råeste miljø på digitale kundeopplevelser til en stor innovativ kompetanseklynge. Ønsker deg en fin dag. /Thomas
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Verste support noen sinne"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde hørt mye dårlig om DNBs support , men da jeg var nødt til å ha ev depositum-konto hos dem , fikk jeg selv oppleve det . Med 10 års erfaring fra IT- helpdesk hos verdensomspennende firma som : IBM, HP , Carlsberg , BP , Dixons ( Elkjøp ) , så tror jeg har erfaring nok til å kunne si at dette er noe av det dårligste supporten som finnes . Jeg måtte til slutt møte opp fysisk , da de ikke trodde det jeg sa ( min bakgrunn tatt i betraktning ) . Nok en gang ble jeg kjeftet huden full av en dame . DnB skal jeg ALDRI bruke . Anbefale andre ? Kun den dagen det snør i hæ.....og griser flyr .

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Dyr og grådig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Dyre gebyrer, som er lite oversiktlige før de automatisk belastes. Høye påslag på valuta transaksjoner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Hadde en god lånerente til pandemien kom... så fikk jeg kun være med ett lite stykke nedover..."

DnB tok mestparten av støtten fra Norges Bank og regjeringen. Så moralsk umusikalsk som det kan få blitt... Henvendelser til min kundekontakt var verdiløse og stort sett gadd han ikke svare. Så nå er lånet flyttet. Og de få aksjene jeg har. Nå gjenstår bare noe pensjon, men det blir også flyttet. Deretter blir kundeforholdet sagt opp. Ser også ut til at de har kontroll over Sbanken nå. Hvis Konkuransetilsynet ikke stopper dette, blir det å starte flyttingen ut derfra også. Virkelig ikke noe jeg ønsker. Anbefaler alle DnB kunder om å finne seg en annen bank. Betaler nå ca. 15000,- mindre i renter i året. Og kan le hele veien til banken... ;-)

Svar fra DNB Bank
15.06.2021 14:01
Hei! Leit å høre at du ikke har vært fornøyd som kunde hos oss. Dette skulle vi gjerne rettet på dersom du gir oss en ny sjanse! Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du ønsker at vi skal se over dine produkter og eventuelt tilbud på nytt sammen med deg :) /Ann-Kristin
Christian V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Sender kredittkort uoppfordret"

Fikk plutselig et kredittkort i posten fra DnB, dvs ble innvilget et lån jeg aldri hadde bedt om. De tok vel sjansen på at jeg skulle begynne å bruke det. Mye greier med den banken, hvitvasking etc. Tror det er lite bedriftkultur i den banken.

Svar fra DNB Bank
15.06.2021 14:01
Hei Christian! Vi vil aldri sende ut kredittkort uoppfordret til deg, så dersom du har mottatt et slikt kort fra oss er det fint om du ringer oss på 915 04800 slik at vi får sett nærmere på dette :) Du kan også starte en chat med oss fra nettbanken din. /Ann-Kristin
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR