Meny
Jbf Bank
Skriv omtale
Gå til Jbf Bank
Vis flere valg
TILPASS SØKNADSKRAV
Din alder
Inntekt
TILPASS FORDELER
Omtaler
Fordeler
Eff. rente
JBF Business kredittkort
Eks: Nom.rente 21,96%, eff.rente 26,33%, lånebeløp 15 000, nedbetalt / o 12 måneder, kost: 3 950, tot: 18 950.
1 omtaler
Reisekort
Kreditt 5 000 kr - 80 000 kr
45 rentefri dager
26,33%
eff. rente
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
JBF Gold kredittkort
Eks: Nom.rente 21,96%, eff.rente 26,33%, lånebeløp 15 000, nedbetalt / o 12 måneder, kost: 3 950, tot: 18 950.
1 omtaler
Reisekort
Kreditt 5 000 kr - 50 000 kr
45 rentefri dager
26,33%
eff. rente
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
Eika Gold kredittkort
Eks: Nom.rente 21,96%, eff.rente 26,33%, lånebeløp 15 000, nedbetalt / o 12 måneder, kost: 3 950, tot: 18 950.
2 omtaler
Reisekort
Kreditt 5 000 kr - 50 000 kr
45 rentefri dager
26,33%
eff. rente
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
Jbf Bank omtaler og erfaringer
3,6/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
4
av 116 innen
dagligbank
87%
anbefaler
Jbf Bank
Kirsten B. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Helt max"
1 syns denne omtalen er nyttig

hyggelig betjening som hjelper omgående. Lett tilgjengelig bank for mitt vedkommende, og hjelpsom både pr telefon og fysisk fremmøte.

Svar fra Jbf Bank
21.06.2022 15:37
Hei, Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig fin dag, Hilsen Jbf
Kundetilfredshet
"Bra nok til hverdags.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Som de fleste banker er også Jbf blitt veldig anonym. (les digital). Som helkunde siden 1967 er nok den personlige kontakten borte. Det var jo selvsagt noe helt annet i Vestbanegården, hvor det dristigste var kontantsjekker pålydende kr. 200,- etter hvert. Villaforsikring uten å betale pemie var vanlig år om annet. Det ble det forandring på etter at de begynte med bilforsikring! Samtidig som årlig premie økte ... Allikevel hadde de den gunstigste forsikring for alle jernbanefolk.

Morten K. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Mangler"

Uoversiktlig på e-faktura avtaler. Arkivet mangler i nettbanken. Den var der tidligere.

Svar fra Jbf Bank
17.06.2022 09:55
Hei Morten! Takk for tilbakemelding. Det jobbes med å få på plass en ny og mer oversiktlig nettbank :) Hilsen Jbf
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Tilfreds med med kundebehandlingen."

Jeg har vært kunde siden 1960, da het det innterresekontoret. Og siden har jeg holdt med utviklingen til JBF. i alle år .mvh K.L.

Svar fra Jbf Bank
17.06.2022 08:50
Tusen takk for en fin tilbakemelding, og hyggelig å høre at du har vært med oss i alle disse årene. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Jbf
Patrickj
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gode kunderådgivere"

Fått masse hjelp og gode råd hos dyktige rådgivere. Anbefales!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bank med lite problemer"

Fungerer tilfredsstillende for meg, få eller ingen problemer med alle tilgangsløsninger!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Nettbank med dårlig meldingsfunksjon/service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha byttet til JBS, klagde jeg på at man ikke kan lese brev/meldinger i appen. Dette fikk jeg beskjed om skulle være på plass innen kort tid(3år siden) ikke noen endring til i dag. Dette medfører at man må på pc for å sjekke renteendringer som banken gjør oftere enn man kunne tenke seg.. Å prøve å kontakte banken, er som å forvente at oldemor i graven tar kontakt! De kan sette opp avtaler mellom 10-14.00! Men om din kontaktperson noen gang er ledig i dette tidsrom er samme sak. Ved forespørsel om rentejustering virker det som om kontaktpersonen din må kontakte direktøren for å få lov å justere ned renten 0.2%. Når andre banker ved en enkel telefonsamtale justerer ned renta til en konkurransedyktig nivå, virker det som denne banken kontakte øverste myndighet for å prøve å presse ned renten i nærheten av de andre banker kan tilby. Nei, mitt første og siste kundeforhold hos dere har jeg hatt. Andre banker har bedre nettbank og kundeservice enn dere noen gang kommer til å få.

Sveinerik K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"De Er grei og har et fint system for kundemottak"

Blir tadd vell i mot av Kundeservice og får den hjelpa man trenger Men må avtale oppmøteTid på grunn av Coronapandemien og mindre folk på jobb.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR