Bulder har en flott mobilbank, beste jeg har sett i mitt liv så langt! Dessverre er det laaaang ventetid på å få kontakt med banken via chat eller telefon. Aktivering av BankID er veldig trøblete og komplisert, får masse feilmeldinger og må få gjenåpnet BankID på grunn av at den blir sperret. Veldig overkomplisert og dårlig system. Brukte 2 dager på å få dette aktivert!
Har du en tilsvarende erfaring med Bulder?
Gjør som Stjerp og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bulder du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Enkel og oversiktlig app Kule funksjoner Fin oversikt på månedlig bruk, og hva som er til overs.

Overraskende god rente, svært intuitiv, oversiktlig og moderne app og tilgjengelig for Apple Pay. Da jeg lastet ned og begynte å bruke appen innså jeg hvor utrolig mye unødvendig og rotete informasjon man finner i andre banker (DNB for min del). Kan virkelig ikke anbefale å bytte til Bulder nok.

De overrasker gang på gang med bedre løsninger og service enn forventet. Kuul oppleve å være kunde.

Arrogante, direkte spydige, svarer ikke, finner ikke ut av noe. Oppsigelse av konto funker ikke. Lang svar tid på lån. Har du ikke lån fra før kan du glemme å få lån. Prioriterer kunder som ikke er kunde i Bulder.
