Ingen mulighet til å se at de ikke kunne tilby lån før etter jeg hadde signert avtale om årsgebyr og oppretting av kredittheftelse. Heller ingen forklaring på hva som er galt eller hva jeg kan gjøre. Går ut fra at det er for få solgte hus i nabolaget. Ingen mulighet for å si opp eller bruke angrerett. Så ikke fult så automatisert. Prøver å komme i kontakt med dem. Men det er ingen som svarer - naturlig nok siden det er meningen at du skal ordne alt selv i appen. Det er fortsatt rom for nye aktører.

Har du en tilsvarende erfaring med Bulder Bank?
Gjør som Ryan og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bulder Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Bulder Bank er den enkleste og beste banken jeg har brukt. Kanon bra og rask service.
Billigste rente, viser verdiøkning i appen på huset. Ingen web side kun app.
Kjempelett å bytte til. Lynrask saksbehandling. Super App og enkel bankløsning. Anbefales på det sterkeste!!
Rask og effektiv behandling og effektuering av bankbyttet. Vissheten om at rentesatsen blir automatisk satt ned uten purring fra meg var, sammen med den gunstige renta årsakene til at jeg byttet bank. Stund siden sist jeg sjekket nå - men tidligere har ikke mobilløsningen vært helt optimal.