Bestemte meg for å prøve Bulder Bank etter å ha vært trofast kunde hos en norsk bank-gigant i over 20 år. Overgangen ble litt utfordrende da det automatiske søkesystemet haltet litt og papirer måtte sendes på Mail. Men når byttet endelig ble gjort... å herre min for en bank. Laveste rente man kan få i noen norsk bank foruten fordelsprogrammer og spesialbehandling (som jeg selvfølgelig aldri har opplevd) og fokuset på å skape den beste mobilbankbrukerne er helt klart en fordel. Det kunne gått litt raskere men når jeg sparer nær 1000kr i mnd. På renteforskjellen fra gamle banken så kan jeg leve med det. Kundebehandlingen er også veldig bra. Ser frem til mange trofaste år i denne banken hvis de forutsetter å lede an med lav rente og fremtidsrettede løsninger.

Har du en tilsvarende erfaring med Bulder Bank?
Gjør som Eirik og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bulder Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Bank må kanskje ikke være som det er, med mange rare ting som er sånn bare fordi det alltid har vært sånn. Det utfordrer Bulder og det er bra. De slipper fortløpende nye funksjoner og løsninger i tjenesten.

Endelig møtte jeg en bank som responderte på den måten jeg forventer at en tjenesteleverandør responderer i 2020. Slapp å gjenta samme informasjon i det uendelige og fikk raskt svar. Når uventede ting oppstår, er det kjapt å få sendt en melding og få avklart. Tror de har skjønt at de er en tjenesteleverandør og jeg kunde - befriende å oppleve fra den bransjen. Kortet som kom i posten var skikkelig kjipt, med trykket kortnummer (ikke utstanset) og dølle farger. Mannen min minnet meg da på at det er billigere å være kunde der enn hos vår tidligere leverandør av banktjenester. -og da ble det helt OK med kjipt kort.

Etter å ha vært en trofast og traust kunde i en annen bank siden 1982, ville jeg gå ut i markedet for å se om flere kunne konkurrere om et bedre rentetilbud. Bulder bank toppet da tronen med beste rentetilbud. Flyttet lånet etter en elektronisk forespørsel som raskt ble innvilget. Nå føler jeg at alt kan styres enkelt fra deres nye og oppdaterte app. Hi-tech.

Lett å bytte til, gode betingelser og lett å kommunisere med. Hele prosessen gikk smertefritt:)
