Meny

Gjensidige Bank omtaler og erfaringer

2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
102
av 105 innen
bank
34%
anbefaler
Gjensidige Bank

"Blant de dårligste på Boliglånsrente"

Omtale om Gjensidige Bank skrevet av Torbjørn S for 09.04.2018 09.47

Gjensidige Bank har totalt 35 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Bank?
Torbjørn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Blant de dårligste på Boliglånsrente"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter å flere ganger ha prøvd å presse de på Boliglånsrenten som var på hele 2,64%, så byttet jeg bank. De hadde ingen interesse av å gjøre noe, og det virket som et autosvar jeg fikk fra kunderådgiver. Byttet til annen bank og fikk både bolig og billån til 2 % rente
I tillegg er nettbanken til Gjensidige fullstendig uoverstigelig og ustabil.

Bytt.no
"Blant de dårligste på Boliglånsrente" skrev Torbjørn S om Gjensidige Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Bank?
Gjør som Torbjørn S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Billån"
1 syns denne omtalen er nyttig

Brukte trygt kjøp gjennom gjensidige, ikke og anbefale. En uke senere ingen mere konkrete svar fra kundeservice/saksbehandler

Jan H. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"kundebehandlere som ikke skjønner systemet sitt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Total mangel på kundebehandling, her er det flere som bør få opplæring.
Amatører som ikke skjønner sitt eget system, klarer ikke å søke på låne nr osv!!!
Blir fortalt at det tar ca dager å overføre penger etter innvilget lån til selger!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Håpløs nettbank og elendig kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Brukergrensesnittet er for å si det enkelt; elendig:
* Vanskelig å navigere
* Ulogisk hvor ulik informasjon ligger
* Klikker du feil blir du plutselig utlogget
* Bærer sterkt preg av å være sammensatt av flere, gamle, ulike plattformer som er satt sammen for å danne en portal for alle tjenester (bank, forsikring, sparing, pensjon)
* Mobil-app fungerte lenge ikke i Android. Den har faktisk blitt bedre...

Kundebehandling:
Banken krever "aktiv bruk" og "hovedbank" for å få tilgang til beste rente. Truer kundene med høyere rente hvis bruken ikke øker. Synes det er uhørt at banken krever _mer_ bruk uten å spesifisere hva dette betyr. Det de tjener penger på er vel renter og kortavgift + evt. Provisjon for Visa-handel. Kan ikke skjønne at efaktura etc. gir inntekt.

Det finnes bare en positiv ting med banken: lav rente. Hvis den øker, flytter jeg lånet så fort det lar seg gjøre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke spesielt fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hele tiden problemer med å logge inn i mobilbank selv om det jeg skriver inn er riktig. Kan være vanskelig å få hjelp i kundeservice, og siden bankkort verken har bilde eller fødselsnummer, så må jeg bruke pass som legitimasjon når jeg trenger det utenom reise som er utrolig unødvendig.

Gjensidige Bank har totalt 35 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR