Meny

JBF Bank omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Søk nå
3,2/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
16
av 117 innen
dagligbank
67%
anbefaler
JBF Bank

"Den nye nettbanken er helt ubrukelig"

Omtale om JBF Bank skrevet av Roger for 14.03.2023 15:27

JBF Bank har totalt 48 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med JBF Bank?
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Den nye nettbanken er helt ubrukelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Prøver å betale regninger før forfall,for meldinger fra eika. Vurderer å bytte bank Var aldri noe tull med den forrige Hilsen Roger G.

Svar fra JBF Bank
16.03.2023 08:20
Hei! Så synd å høre at du ikke er fornøyd. Ut fra tilbakemeldingen din virker det som at noe kanskje ikke er som det skal, så gjerne kontakt oss slik at vi kan se om vi kan følge opp utfordringene du opplever i vår nye nettbank. Hilsen JBF
Bytt.no
"Den nye nettbanken er helt ubrukelig" skrev Roger om JBF Bank

Har du en tilsvarende erfaring med JBF Bank?
Gjør som Roger og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om JBF Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Den nye nettbanken er blitt helt topp."

Ingen negative erfaringer med banken, og den nye nettbanken er jeg imponert over.

Svar fra JBF Bank
15.03.2023 08:31
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre at den nye nettbanken falt i smak :) Hilsen JBF
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
App
"Ikke så glad i nettbanken, tungvint .."

Men veldig glad for personlig service , og ha en fast økonomisk rådgiver. Men den nye nettbanken finn jeg ikke helt ut av..

Solvår J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kommer bare inn via firefox og deres hjemmeside der. Dette er forøvrig også elleres en tungvinn løsd"

Kommer altså som sagt ikke inn på vanlig måte. Dessuten er selve bruken nå svært tungvind. Jeg skulle betale to regninger, og fant heldigvis ut at jeg hadde lagt de inn dobbelt, da jeg ikke først forsto hvordan denne funka. Mye enklere før da vi gikk rett på bankens ikon,og forsto med engang hvordan. For dårlig-.

Matz L. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
App
"Har totalt ødelagt hjemmesiden"

Nettbank har blitt en umulighet. Menyen gir bare uinteressante valg. Hvor finner jeg e-fakturaen jeg har fått varsel om. Ved betaling, har den nye hjemmesiden ikke lagret mine tidligere betalingsmottakere? HÅPLØST!

Svar fra JBF Bank
06.03.2023 08:09
Hei, Takk for din tilbakemelding. Synd å høre at du ikke er fornøyd med den nye nettbanken. Vi vil gjerne ha tilbakemeldinger på hvordan den kan bli bedre. Inne i nett- og mobilbanken har du mulighet til å gi tilbakemeldinger, som går direkte til utviklerteamet som kan ta det videre. Ønsker deg en fin dag, Hilsen JBF
JBF Bank har totalt 48 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR