KLP Banken opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Gode vilkår og lett å bruke nettbank og andre tjenester
Hei! Tusen takk Erling, så herlig at du er fornøyd med både vilkår og brukervennligheten i banken vår, det varmer. Vi jobber videre for at du skal fortsette å være like fornøyd! Hilsen oss i KLP Banken
Har vært i kontakt med banken om noe så lite som ett bank id, som skulle vært fikset så lett som ingenting. Det har de ikke klart, prøver å fortelle dem at posten har rotet bank id bort, dem må sende ett nytt etter vært i kontakt med posten. Men de mener æ skal vente på det bank id som er forsvunne mulig det dukker opp, etter 10 daga. Når posten sier at det e borte. Har ringt å snakket med dem 3 ganger og skrevet Mail til ingen nytte.
Hei! Så kjedelig å høre at det har vært problemer med BankID og postforsendelse. Vi har full forståelse for at det er kjedelig for deg å vente på slikt, spesielt siden det er en rekke regler forbundet med disse forsendelsene som vi må følge til punkt og prikke. Det er vanskelig å si hva som har skjedd i din sak, så det beste er om du sender oss en melding i nettbanken, så ser vi på saken din slik at vi kan finne en løsning på problemet. Hilsen oss i KLP Banken
KLP Banken har gode betingelser og kundeservicen er utmerket.
Hei! Tusen takk for gratulasjon og hyggelig tilbakemelding, Leif. Godt å høre at du er fornøyd med de gode betingelsene våre, og ikke minst servicen du får av våre superflinke, hyggelige og effektive kundekonsulenter. Vi fortsetter å jobbe hardt for deg og kundene våre! Hilsen oss i KLP Banken
Jeg har nylig blitt ny kunde. min oversikt fungerer ikke, ikke mulig å komme i kontakt med saksbehandler på chat, ikke fått noe beskjed på sms eller epost som lovt på reklamen.
Hei! Vi lever i beste velgående, Odd, så her har det skjedd noe som ikke skal skje! Beklager, full forståelse for at dette ikke var et godt førsteinntrykk. Det er vanskjelig å si hva som har inntruffet, så supert om du ringer oss i banken, så skal vi sjekke opp og få fulgt deg opp på en skikkelig måte. Hilsen oss i KLP Banken
Enkel søknadsprosess og raskt svar Og pengene raskt på konto👍🏻
Hei! Så flott å høre at du opplevde søknadsprosessen som enkel og effektiv, Jannicke. Lykke til med prosjektet ditt! Hilsen oss i KLP Banken
Banken jeg hadde tidligere ble kjøpt opp av en annen bank. Jeg ønsket ikke selv å bli et bankprodukt som selges mellom banker, og byttet derfor bank. Enkelt å gjennomføre bytte til KLP, gode betingelser i KLP-banken. Veldig fornøyd med byttet
Hei! Varmt velkommen - det er veldig hyggelig å høre at du synes det var enkelt å flytte inn til oss, og at du er så fornøyd! Vi ser frem til å ta godt vare på deg og dine behov. Hilsen oss i KLP Banken
Fikk god hjelp i prosessen med å bygge hytte. Både i form av gode råd og finansiering.
Hei! Så hyggelig å høre at vi kunne hjelpe deg med å realisere hyttedrømmen, Annita! Hilsen oss i KLP Banken
Får ikke riktig vurdering på søknaden. Lite forklaring når man får avslag på søknaden. Tar ikke innsyn når man har vært kunde for lenge siden. Får beskjed at du kan bytte en annen bank.
Hei! Takk for konstruktiv kritikk, Mengisteab. Det er vanskelig å gi tilbakemelding til deg om hvorfor du fikk avslag på lånesøknaden din uten å kjenne til din spesifikke sak. På generell basis kan vi si at vi behandler alle lånesøknader og gjør en totalvurdering ut fra faktorer som egenkapital, betjeningsevne og livssituasjon. Dersom du ønsker mer informasjon om utfallet av din konkrete søknad og har spørsmål i den forbindelse, er du velkommen til å kontakte oss. Hilsen oss i KLP Banken
Lett å betjene og får raske svar om en lurer på noe. God rente
Hei! Der sa du det, Inger! Vi er stolte av å tilby alt du trenger til en enkel og rimelig bankhverdag, og det er så stas at du synes det er lett å betjene selv, og at vi svarer raskt når du lurer på noe. Tusen takk for at du deler! Hilsen oss i KLP Banken
Gode renter på lån og innskudd selv om de ikke alltid øker innskuddsrente like mye som utlån Lave kostnader på fond Uslåelig på pris på forsikring og god kundeservice Apple Pay !! God nettbank og god kundeservice ved behov
Hei! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, Trond, det varmer! Ekstra hyggelig å se dine begrunnelser for hvorfor du er så fornøyd med både bank, fond og forsikring i KLP! Hilsen oss i KLP Banken
Fornøyd. Nettbanken kunne vært bedre. Inkl fond i nettbank app.
Hei! Takk for gode skussmål, Morten, det er stas at du er fornøyd med KLP Banken. Vi vet også at flere kunne tenke seg enklere navigering mellom fond og mobilbank, så det er notert! Vi hører gjerne fra deg hva du tenker kunne vært bedre i nettbanken, så send oss gjerne en melding i nettbanken. Hilsen oss i KLP Banken
Veldig vanskelig å komme i kontakt med en saksbehandler
Hei! Takk for tilbakemelding, Ømer. Våre saksbehandlere er veldig opptatt av å følge opp kundene våre fortløpende, så det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi vil gjerne hjelpe deg, og det enkleste er å sende en melding i nettbanken. Hvis du ringer oss, kan du også be om å bli ringt tilbake, så kontakter vi deg så fort vi kan. Hilsen oss i KLP Banken
Trygghet. Får god hjelp når jeg ringer for å få hjelp.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding, Margot! Vi er så glade for at du føler deg trygg som kunde og får hjelpen du trenger når du kontakter oss. Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt å få oversikt over ulike kontoer. Lett å overføre og betale.
Hei! Så fint å høre at du synes det er oversiktlig og lettvint å bruke oss, Tom! Det er akkurat slik det skal være, synes vi. Takk for at du deler! Hilsen oss i KLP Banken
Flott og effektiv kundeservice! Svarer raskt på evt spørsmål en har.
Hei! Så flott at du får raskt svar når du har spørsmål til oss, Kristina, den opplevelsen jobber vi hardt for hver eneste dag! Hilsen oss i KLP Banken
Chatten er ALDRI bemannet uansett når på døgnet/dager man måtte prøve. Telefonvalgene er ikke relevante og man havner til slutt hos en 3.part. Skjema krever innlogging med bankid + fødeselsnummer, men er ikke relevant da jeg ønsker å snakke med et menneske.
Hei! Takk for konstruktiv tilbakemelding, Fred, og for din interesse for banken vår. Du har helt rett, vår chat er ikke betjent. Vi har nå korrigert chat-meldingen vår på det punktet - tusen takk for at du gjorde oss oppmerksom på det! For tiden er det mange som vil bli kunde hos oss! Derfor har vi valgt å bruke alle ressursene våre til å besvare kundehenvendelser i andre kanaler, da chatbotten faktisk er en god og utholdende kollega som hjelper oss med å svare ut produkt- og generelle spørsmål som potensielle og eksisterende kunder måtte ha. Siden du først og fremt vil snakke med oss, taster du 1 for "privatkunde", så 3 for "bank", og 4 for "andre bankspørsmål" når du ringer oss. Vi svarer så fort vi kan, og du kan bli oppringt om du ikke vil vente. Erfaringsmessig går det rimelig kort tid før vi svarer, også i disse dager. Ved ekstra stor pågang får vi hjelp av vår samarbeidspartner til å svare alle som ringer inn, og vi beklager sterkt at den servicen ikke var til hjelp for deg da du tok kontakt. Og, så må vi til slutt slå et slag for klp.no/bank - der kan du i ro og mak finne svar på mange vanlige spørsmål. Vi håper dette var til hjelp for deg, og at du gir oss en ny sjanse. Hilsen oss i KLP Banken