Meny

Boliglån fra KLP Banken

Alle boliglån
Bytt til KLP Banken
Vis flere valg
LÅNEBELØP
BOLIGENS VERDI
BEL. GRAD DIN BELÅNINGSGRAD
62%
NEDBETALINGSTID
DIN ALDER
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Boliglån - 75% ordinær
KLP Banken
Eksempelrente: Nominell rente 1,75%, Effektiv rente 1,81% lånebeløp 3 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 722 602 kr, totalt: 3 722 602 kr
19 omtaler
1,81%
eff. rente
12 409 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 1,75%, Effektiv rente 1,81% lånebeløp 3 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 722 602 kr, totalt: 3 722 602 kr.
Ikke samarbeid
Boliglån ordinær - 85 %
KLP Banken
Eksempelrente: Nominell rente 2,30%, Effektiv rente 2,37% lånebeløp 3 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 964 001 kr, totalt: 3 964 001 kr
19 omtaler
2,37%
eff. rente
13 213 kr
kost/mnd
Detaljer
Bytt
Ikke samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 2,30%, Effektiv rente 2,37% lånebeløp 3 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 964 001 kr, totalt: 3 964 001 kr.
Ikke samarbeid
KLP Banken omtaler og erfaringer
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Rådgivning
Bra
10
av 147 innen
bank
63%
anbefaler
KLP Banken
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gode betingelser og topp kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

KLP har levert gode betingelser og veldig hyggelig kundeservice siden vi byttet bank i 2020. Alt fungerer utmerket og når betingelse i tillegg er veldig gunstige blir det toppscore.

Kundetilfredshet
"Utestengt på nettet fra klp"

Er kunde siden 2013,de siste ukene utestengt på nettet og umulig å få kontakt annet enn på tlf.der blir man satt over til flere avdelinger uten noe svar og konkret løsning på problemet.jeg har hatt tekniker to ganger for å se om noe er feil med mitt system,men det er kun Klp som låses.

Svein T. F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ofte umulig å logge inn på nettbanken"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har ved flere anledninger den siste tiden opplevd å ikke få brukt nettbanken. Får først logget inn, men kommer ikke videre til andre tjenester. Blitt logget ut automatisk. Har ikke fått utført mine banktjenester de to siste dagene. Har ringt kundeservice, men får ikke noe svar, annet enn at dem jobber med saken. Dette er ikke holdbart da de samme problemene oppstår med ujevne mellomrom.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Arrogant!"
13 syns denne omtalen er nyttig

Ble behandlet nedlatende av saksbehandler angående søknad om boliglån, da han forsto jeg var ufør. Dårlig kundebehandling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Selger seg inn med at du er med eier og er til for deg tar mindre en andre aktører i markedet"
8 syns denne omtalen er nyttig

Selger seg inn med at du er med eier og er til for deg tar mindre en andre aktører i markedet. Tull for like billig om ikke billigere andre steder. Med bedre dekninger. Bank og billigere og bedre andre steder.

Den F. S
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Nektes bank kort for uttak av lønn,inntekter osv.."
8 syns denne omtalen er nyttig

Åpnet konto hos klp da jeg får avtale gjennom disse på jobben, alt virket greit helt til jeg skulle bestille vanlig bank kort for kunne bruke handle mat og alt man trenger kort til men det fikk jeg ikke pga betalingsanmerkning :( Nettbasert bank uten mulighet for å bruke kort?Hadde skjønt om det var kredittkort jeg søkte men vanlig bank kort..må være det dummeste jeg har sett men det er vell sin måte å fortelle at vi ønsker ikke deg som kunde da ting ikke har gått helt etter planene i livet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Super service och enkel kundeupplevelse"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jag bytte nyligen från DNB till KLP på bank, pensjonssparing och IPS. Det var enkelt och snabbt att bli kund, supra digitala løsningar och personanpassad service - enorm kontrast till banken jag bytte från. KLP tar också lægre gebyrer æn DNB, så vi som kunder sitter igen med mer før pengarna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling og lite tilgjengelighet"
11 syns denne omtalen er nyttig

Har ved to anledninger vært i kontakt med KLP etter at jeg ble rådet av kollegaer og bytte til dem. Begge gangene har fått problemer må å få til avtaler (mellomfinansiering og kredittkort) som ikke har vært noe problem i andre banker. Hadde satt pris på om de tok seg mer tid til kundene og satte seg i større grad inn i deres behov.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR