KLP Banken opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rask behandling og oversiktlig nettbank. Gode betingelser
Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Vibeke. Vi er så glade for at du opplever å få rask behandling og gode betingelser, og du synes nettbanken er oversiktlig. Prøv gjerne mobilbanken også om du ikke har tatt den i bruk, så har du "banken i lomma" når du trenger det. Hilsen oss i KLP Banken
Er veldig fornøyd med prosessen rundt lånesøknad. Enkelt og greit opplegg, der alt kan gjøres på nett og svaret på søknaden kommer iløpet av få dager. Jeg har trengt refinansiering 3 ganger og har fått lån hver gang, selv om jeg er enslig. Det setter jeg stor pris på. Og ved siste renteheving fra norges bank, valgte Klp å ikke sette opp sin lånerente👍
Hei! Tusen takk for utfyllende, konkrete og positive tilbakemeldinger på hva du er fornøyd med, Ronny! Vi setter stor pris på det, og lover å jobbe på videre for at du skal fortsette å være fornøyd med banken din. Hilsen oss i KLP Banken
Refinansiere boliglån. Enkelt og greit å søke lån i nettbank. God kommunikasjon og dokumentasjon hele veien via meldings systemet i nettbanken.
Hei! Så hyggelig å høre at du synes det var så enkelt og greit å refinansiere lånet ditt hos oss, Raymond, og at du opplevde at kommunikasjonen fløt godt underveis med meldinger i nettbanken. Bare ta kontakt i samme kanal om du lurer på noe, så svarer vi så fort vi kan! Hilsen oss i KLP Banken
Veldig enkel prosess med å flytte over lånet med svært gunstig rente for grønt boliglån for unge under 35 :)
Hei! Bare hyggelig, Dpp! Her kommer du med et godt eksempel på hvor viktig det er å følge med og sjekke de mulighetene som finnes. Håper du er godt i gang med å bli kjent med mobil- og nettbank og de øvrige tjenestene som kan gjøre hverdagen din enda enklere. Lurer du på noe, er det bare å sende oss en melding i nettbanken, så får du svar på alt du lurer på. Hilsen oss i KLP Banken
Veldig fornøyd med rask og trygg hjelp både pr telefon og på nettbanken
Hei! Tusen takk for at du deler, Grethe! Så godt å høre at du får hjelpen du trenger, enten du ringer eller sender oss en melding i nettbanken. Hilsen oss i KLP Banken
Hyggelige og rask tilbakemelding. God rente og gode tips. Enkelt å søke på siden.
Hei! Dette synes vi var en veldig konkret og god tilbakemelding å få, Anita, vi er stolte over å være en god bank for deg ut fra de viktige kriteriene! Hilsen oss i KLP Banken
Jeg ble godt mottatt og fikk kyndig og god veiledning underveis i prosessen. Alle jeg snakket med utviste stor tålmodighet og svarte velvillig på alle mine spørsmål og bidro til at flyttingen gikk på en ukomplisert måte. Jeg er fornøyd så langt! Mvh Elin
Hei! Varmt velkommen til oss, Elin! Så fint å høre at du har opplevd å bli godt mottatt og at du har fått den hjelpen du har trengt underveis mens du flyttet inn til oss. Vi håper du har kommet godt i gang med tjenestene du trenger, og så er det bare å ta kontakt om du lurer på noe. Sender du en melding i nettbanken, svarer vi så fort vi kan på alt du lurer på! Hilsen oss i KLP Banken
Utrolig god service hele veien! Ble møtt med god informasjon. Veldig vennlige og dyktige medarbeidere når jeg ringte å lurte på noe.
Hei! Dette var en hyggelig tilbakemelding, Signe, tusen takk! At du føler deg så godt møtt og ivaretatt er jo verdt hver time vi bruker på jobben. Velkommen til oss, og bare ta kontakt om det skulle være noe du lurer på. Mye kan du også finne ut selv på våre nettsider, sjekk gjerne https://www.klp.no/bank Hilsen oss i KLP Banken
Kutt ut termingebyr for lån og evt. andre bruksgebyrer. Gebyrer er en uting. Det var ikke minst gebyrfrihet som gjorde S'banken populær da den kom. Kanskje flere hadde valgt KLP hvis gebyrene ble fjernet...
Hei! Takk for klar tale, Annemari, det er absolutt en ærlig sak å ikke like gebyrer. Når det er sagt, så har vi lagt oss på en linje med få og lave gebyrer, hvor vi tilbyr ekstra gode betingelser for de som har pensjon i KLP. Det gjør oss til en god og rimelig dagligbank, hvor vi kan tilby de tjenestene som dere kunder etterspør og trenger i hverdagen. Hilsen oss i KLP Banken
Vi har dessverre bundet vårt boliglån i denne banken for flere år. Dette er en av de verste bankene når det gjelder kundeservice. De later som om man kan endre ting i nettbanken og at dette er "lett" å gjøre selv. Etter å ha brukt langt tid så finner man ofte ut at nettbanken er blokkert/mangler muligheter for å endre ting selv. Da begynner "blame game" på epost og så går man i sirkel flere dager mellom ulike kundebehandlere som mangler kompetanse. Helt forferdelig og helt unødvendig. Å klage hjelper ikke.
Hei! Uff da, OP. Her høres det ut som det ikke har vært god kommunikasjon oss i mellom, og det beklager vi på det sterkeste! Vi er veldig opptatt av å ha gode relasjoner til kundene våre og yte dere god service, og vil inderlig gjerne finne ut av hva som har skjedd og hva du trenger hjelp til. Vi håper du gir oss en sjanse til å rette opp inntrykket du sitter igjen med. Det beste er om du sender oss en melding i nettbanken om hva du lurer på, slik at vi kan svare deg skikkelig. Hilsen oss i KLP Banken
Utrolig hjelpsomme når jeg skulle overta hele boligen ved avsluttet samboerskap. Nytt lån ordnet på få dager.
Hei! Vi vet at det kan være en utfordrende situasjon å overta hele boligen etter avsluttet samboerskap, Andres, så det er godt å høre at du opplevde å få rask og god hjelp til det. Takk for at du deler, og lykke til videre. Hilsen oss i KLP Banken
Trygg og god bank. Jeg har flyktet fra Sb/DnB som har væer min hovedbank. Har hatt konti i KLP hele veien. Får pensjon fra KLP. Enkelt bytte. Gikk greit å flytte lån og Autogiro. So far so good.
Hei! Velkommen ombord, Ulf! Veldig hyggelig å høre at det gikk så fint å flytte helt inn til oss med både lån og AvtaleGiro. Da har du opplevd det som flere med deg innser om dagen, det går overraskende greit å bytte bank! Håper du har kommet godt i gang og gjort deg kjent med både nett- og mobilbank, og fått deg kortene du trenger, og så skal du vite at vi er her om det er noe du lurer på. Hilsen oss i KLP Banken
Bare positive tilbakemeldinger fra saksbehandler under søknadsprosessen!
Hei! Så flott, Jarle, herlig å høre at du er godt fornøyd med kommunikasjonen med saksbehandler under søknadsprosessen. Håper du også er godt i gang med vår brukervennlige nett- og mobilbank så du får en en enkel og rimelig bankhverdag fremover. Vi er her om du lurer på noe! Hilsen oss i KLP Banken
Liker svært lite å betale gebyr. KLP har kr 35 i gebyr pr måned på lån som er superbra
Hei! Ja, ikke sant Beate? Lave termingebyrer er så viktig når man vurderer lånetilbyder, og det er mye å spare på å velge oss. Takk for at du deler din erfaring! Hilsen oss i KLP Banken
Enkelt og greit. Hyggelige folk.Eneste negative er at man må logge inn på nytt, etter kort tid, og jeg skulle ønske de hadde straksbetsling.
Hei! Så hyggelig å høre at du er veldig fornøyd, Jakobsdatter. Vi er litt usikre på hvorfor dumå logge inn på nytt etter kort tid, da vi har innstilt intervallene på en standard tid. Send gjerne en melding i nettbanken og forklar hva som skjer og om det er noe annet du lurer på, så hjelper vi deg. Vi tilbyr også straksbetaling, det kan du lese om her: https://www.klp.no/bank/konto-og-betaling/betale-og-overfore/straksbetaling I tillegg er jo Vipps en løsning som du kan knytte kort og konto fra oss til. Hilsen oss i KLP Banken
Klp har en enkel og oversiktlig nettbank. Kanskje ikke det sprekeste designet, men fungerer bra. Har flytter brukskonto og boliglån til klp
Hei! Velkommen til oss, Øyvind, og mange takk din hyggelige og ærlige tilbakemelding! Design er en smakssak, og vi noterer oss at du ikke synes det er så sprekt hos oss. Samtidig er vi superglade for at du synes nettbanken vår er god, enkel og oversiktlig - og håper det veier opp! Hilsen oss i KLP Banken