Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Morrow Bank
1.7
133 verifiserte omtaler

Morrow Bank omtaler og erfaringer

Negativ trend

Morrow Bank opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
133 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#28
Forferdelig
Morrow Bank er rangert
#28 av 29 kredittbanker
13%
Dårlig
13% anbefaler Morrow Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.

Utforsk 133 omtaler om Morrow Bank

FILTRER OMTALER
15
2
6
9
101
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Morrow Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Spare

Omtale av  John A. N. E

Sparer 3000 kr i mnd hvis jeg går refinansiert lånet hos komplett.

Svarer ikke på kundeservice

Omtale av  Marius

Kundeservice svarer ikke på email, og telefonen er stengt selv på en Tirsdag kl 11. Fullstendig uholdbart, komplett idioti.

Lukter msvindel lang vei

Omtale av  Bjørn L

Jeg fikk regning. Klikker på link for å se hva det gjelder. Skal logge inn med BankID. Blir avkrevd personnummer i et helt ukjent skjema. Avbryter. Må godkjenne kapsler. Kastes inn på reklame for lån. Er dette falsk regning? Det ser sånn ut for meg

Synes kundeservice er dårlig og til tider frekke

Omtale av  Marius

Det virker ikke ut som de leser hele e-posten før de svare på e-posten til kundene. Bruker også opptil 1 til 2 dager for å svare på e-post noe jeg synes er for dårlig. Kommer til å avslutte mitt kundeforhold med denne banken uten noe mer om og men på det.

Svarer ikke

Omtale av  Mads

Sendt flere eposter uten svar. Første epost sendt 4 uker siden. Ny purring halvannen uke siden på epost. Jeg forventer ikke svar på dagen, men en ramme på 3 virkedager bør være standard. Epostene gjelder innbetalinger som ikke er blitt registrert. Det skal vell ikke ta ukesvis til å gi et svar på det?

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Skremmende uprofesjonelt

Omtale av  Sol

Ringte inn til kundeservice hvor en automatisk svarer sa at åpningstidene deres på telefon var til kl 16 på hverdager og at de nå hadde stengt, selv om jeg ringte inn kl 14 på en torsdag. Prøvde på nytt dagen etter, ble da oversatt fra avdeling til avdeling, siste person jeg endte opp å endelig få prate med er kanskje den mest uhøflige og uprofesjonelle mannen jeg noen gang har pratet med i hele mitt liv. Rask og frekk i svarene sine, og skulle fremstille meg som dum og uvitende. Pratet i munnen på meg og avbrøt meg hele tiden og ga meg aldri sjansen til å få snakket ferdig. Jeg ringte inn på vegne av min mor som døde for 1 mnd siden og skulle spørre om hvor jeg kunne sende info om dødsattest for å få info om hennes resterende gjeld for å kunne gjøre opp, men mannen fra komplett bank i telefonen var ikke forståelsesfull i det hele tatt og ville ikke høre noe fra en etterlatt datter og var som sagt skremmende frekk i responsen. Null medfølelse eller lyst til å høre på noe av det jeg lurte på. Denne personen burde aldri hatt en jobb innen kundeservice, og hvertfall ikke en jobb innen å hjelpe sårbare personer som sitter igjen i dødsbo. Styr langt unna komplett bank!!!

Kjempe dårlig kunde service og uprofesjonell og (frekk)

Omtale av  Armin

Først gang jeg ringte til dem så var de veldig frekke, sa hei komplett bank så sa de hva vil du ha? også senere snakka jeg med noen andre så var de også sånn, alle de var frekk og uprofesjonelle, de var lat og ikke gadd og sjekke for meg muligheter, samt så har de tatt kredittsjekk av meg to ganger på førskjellige dager. anbefaler sterkt ikke å bli borte i sånne firma, virker veldig useriøse, jeg spurte de om de kunne slette mitt person nr så sa ja Okey, så etter to dager igjen får jeg beskjed fra benåde at de har tatt kredittsjekk fra meg også igjen det samme om 2 dager senere, virker farlig. det er ikke noe verdt i hele tatt å ta kontakt med komplettbank.

Søppel

Omtale av  Helge

E-poster fra Komplett Bank forsvinner automatisk inn i søppelpost-mappen og det er faktisk en ganske god beskrivelse på hva slags bank dette er.

De svarer med standard svar på email, uten å fortelle hva som er problemet/feil.

Omtale av  Aage F

I dag mandag 12 oktober har jeg prøvd å logge inn i nettbanken flere ganger, men nei får til svar: Error An error occured while trying to access /auth/oidcssn. Andre banker har jeg ikke problemer med.

dårlig kundeservice!!!!!

Omtale av  Elisabeth S

Jeg har vært kunde i denne banken endel år men har valgt å skifte bank pga refinansiering .I den forbindelsedet blir det ved en feil dessverre betalt inn ett utestående beløp som er endel høyere enn det jeg skulle betale inn Derfor har jeg kontaktet kundeservice, hele tre ganger og tilbakebetaling av beløpet skal skje sier de alle tre Men alle har ulike meninger om hvordan, når ,det skal skje Her er ikke kundebehandlerne godt nok opplært Det bør allltid være samsvar mellom det en sier og det en faktisk gjør Dette er takken jeg får for ett langt kundeforhold

Sjekk din kredittscore gratis
Sjekk din kredittscore gratis
Få en oversikt over din gjeld, og se hva bankene ser på når når de gir boliglån. En bedre kredittscore kan gi lavere renter.
Se kredittscore
Få innsikt Se hva bankene ser

Enkel og pålitelig

Omtale av  David H

Trygg og grei bank, hyggelige og ekspedite kundebehandlere. Bra app og flinke til og bruke elektroniske løsninger.

Beste kredittkort for cashbacks

Omtale av  Thomas

Jeg har bare gode erfaringer med å bruke deres kredittkort og sparer rundt 1800/2000 kr i året på å bruke dette kredittkortet. Viktig å huske å betale innenfor tiden og samtidig passe på at man ikke har noen forsikringsavtaler.

En skam

Omtale av  Jonas

Virkelig et forferdelig selskap: - ingen avtalegiro/efaktura, håper folk glemmer faktura i epost - elendig kundeservice, flere ukers responstid. - lokker deg med gode vilkår og forsikringer, men får du bruk for det, så sitter du i saksa. - coopay nekter å tillate komplett sitt mastercard i sin betalingsløsning pga for dårlig sikkerhet. De fleste punktene her er helt uvirkelige i år 2020, antar at finanstilsynet følger med på dette selskapet.

Helt forferdelig

Omtale av  A

Jeg har blitt svindlet. Har politianmeldt personen som svindlet meg. Har fått mye feil informasjon over kundeservice og fått beskjed om at svindel saker blir henlagt. Nå må jeg møte i retten for en vare jeg aldri har kjøpt. Jeg er fortsatt i sjokk over måten saken min er behandlet av både kundeservice og saksbehandler. Dette selskapet gjør alt de kan for å få så mye penger som mulig, av uskyldige personer. Blir fysisk kvalm. Styr unna KOMPLETT BANK.

Urimelige vilkår ved konkurser, styr unna

Omtale av  Rune

Dersom selskapet du har kjøpt en vare av går konkurs, f.eks. Norwegian, så krever Komplett bank at du politianmelder selskapet før de gir deg pengene tilbake som du har krav på etter Finansavtalelovens paragraf 54B. Det fremstår som et åpenbart urimelig vilkår og ikke i tråd med lovgivers intensjon.

Få oversikt over din gjeld
Test din gjeld: Banken ser på dette
Få en oversikt over din gjeld og månedlige kostnader, og se hva bankene ser på når de gir boliglån!
Se gjeldsoversikt
Få innsikt Se hva bankene ser

Dårlig service, økt kostnad på 2000 kr, feil på produkt

Omtale av  Trude

Min sønn brukte konfirmasjonspengene på en pc han satte sammen selv. Den kostet 16000 kr. Han brukte lang tid på å finne ut hvem han skulle bestille fra. Valget falt på Komplett. Faktura kom som melding. Han trodde han hadde betalt, og fikk ingen flere påminnelser før han fikk et ekstra gebyr på 2000 kr. Da var altså prisen gått opp til 18000 kr. Klage ble sendt, men det ble ikke mottatt noen respons før etter nesten 2 uker. Klagen ble ikke godkjent. I tillegg til dårlig service er det også en feil på produktet, noe du ikke forventer når du er i den prisklassen. Det kommer av og til en lyd som høres ut som et fly som tar av, og eventuelle program som tar kapasitet må stenges ned.

Morrow Bank

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR