Morrow Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble fakturert for forsikringer jeg ikke hadde bestilt, og fikk svar fra kundeservice om at jeg hadde fått mail om at jeg måtte avbestille det for å unngå å bli fakturert for dette. I tillegg klarer de ikke levere e-faktura slik at alle fakturaer drukner i mailboksen. Kundeservice er dessuten helt elendig og uhøflige.
Komplett bank klarer ikke og sende ut regninger på handlekonto. Da man må spørre etter regningen og ikke få svar av de. Dette er en dårlig bank som ikke gjør jobben sin.
Har greie rabatter og slikt, men er vanskelig å holde styr på. Banken tilbyr utrolig nok ikke E-faktura/avtalegiro, så en må manuelt hver gang en får faktura inn selv legge den inn i nettbank. Dette tjener de nok gode penger på, så er nok et bevisst valg dette. Med annet en har tenkt til å bruke det på komplett.no vil jeg anbefale en å heller velge av andre gode alternativer og evt. avvente til de får e-faktura/avtalegiro (selv om jeg ikke vet om dette vil komme i det hele tatt).
Jeg har gjentatte ganger kontaktet banken via mail, uten å få svar på mitt problem, ingenting blir gjort. Jeg er i Benin, og kortet virker ikke som betaling
I 2019 skulle man tro at chat og Facebook kommunikasjon skulle være mulig med et selskap som driver med bankformidling.... At de ikke prioriterer dette skyldes sikkert økonomiske årsaker, men tror det å kommunisere på en effektiv måte hadde gavnet dem i det lengre løp. Når man har spørsmål kan man sende epost og vente ett par dager på svar, eller ringe innenfor et tidsrom - hvorpå man følgelig må påregne lang ventetid for å komme gjennom. Komplett.no og KomplettMobil er flinke på både chat og Facebook, men KomplettBank er valgt en ikke-kommunikasjonslinje knyttet mot disse kanalene. Hvorfor ?
Bra cashback og forsikringer, men håpløst at man manuelt må legge inn hver eneste faktura i nettbanken. Dette er nok gjort med overlegg for å få folk til å glemme å betale fakturaen, og kan ikke si at eg liker strategien.
Meget imponert over kundeservicen og systemet deres fungerer optimalt. Anbefales på det sterkeste. Man får rask tilbakemelding.
Min opplevelse med Komplett Bank sin kundeservice angående en bestridelse på en transaksjon, grenser til svindel. Det gjelder § 34.Produktskader Hold dere langt unna
Komplett Bank sender nyhetsbrev hvor det står at man skal ringe inn for å avslutte. Dette har jeg gjort, og selv etter den ene gangen jeg kom gjennom fortsetter det å renne inn. I tillegg til dette har de kort åpningstid. Det er også vanskelig å si opp kundeforholdet.
De lurer folk til og tru du får lån og er veldig strenge. Hold dere unna
Jeg har ingenting bra å si; glad jeg aldri skal ha kontakt med Komplettbank. Disse tjenestene burde vært ulovlig! De har skyhøye renter; svarer diffust - sender epost med påminnelse om at faktura skal betales...som om det skulle vær nødvendig - aldri opplevd maken!
Rask svar når jeg henvender meg til kundeservice pr. mail. Kan anbefale å bli kunde hos komplett bank.
En skikkelig blod rente her. Dette er en Bank som kun ønsker og tjene penger og det er alt.
Helt ubrukelig! Fakturaer har lett for å "drukne" i mange e-poster. Resultatet er ei pervers rente uten forvarsel :-(
Bra for hjelpe meg å låne penger. Jeg ønsker meg til å øke låne penger på konto for å reise.
Jeg har et tilsvarende lån i en annen bank og renten ligger 5 % lavere enn det jeg fikk tilbud om i Komplett bank, så derfor takket jeg nei til Komplett bank.