Meny

Landkreditt Bank omtaler og erfaringer

3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
12
av 147 innen
bank
68%
anbefaler
Landkreditt Bank

"Dårlig service"

Omtale om Landkreditt Bank skrevet av Siri for 31.01.2019 23.02

Landkreditt Bank har totalt 25 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Landkreditt Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig service"
9 syns denne omtalen er nyttig

Alt går greit helt til du skal bytte bank. De bruker evigheter på å overføre penger samtidig som de sier opp din bank id med ett tastetrykk så du ikke får tilgang til dine egne penger. Brev du sender med sensitive opplysninger blir borte i deres system. Nei, anbefaler ikke, glad jeg har byttet bank, selv om det fortsatt står penger i Landkreditt de ikke har klart å overføre. Sender du klage, så får du ikke svar.

Bytt.no
"Dårlig service" skrev Siri om Landkreditt Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Landkreditt Bank?
Gjør som Siri og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Landkreditt Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Denne banken bare virker, og med gode betingelser."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke lån, men bruker den som bruksbank. Den beste nettbanksida jeg har sett så langt. Enkelt å finne fram. Et lite minus er at ører må i egen kolonne.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Knallgod kunderservice og nettbank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg liker tanken på at banken er et samvirke med over 10 000 eiere og har et annet oppdrag enn bare rein profitt for kapitaleierne.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige avtaler og kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig rente, har følt meg utnyttet av denne banken i lenger tid. Rente justert opp til 2,56%, når jeg som ung førstegangskjøper da kan bytte til en annen bank og spare mange tusen kroner på 0,34% mindre rente så er det ikke noe vanskelig valg. Har vært kunde i ca 25år og har aldri vært borti dårligere kundeservice. Avslag på det ene og det andre uten tilbakemelding; når spørsmålet blir rettet til kundeservice via mail går det lang tid og søknad(er) innvilget uten noen som helst kommentar eller tilbakemeldinger. Aksjesparekontoløsningen er noe som ikke fungerer særlig bra. Egen innlogging til mastercard med uoversiktlige menyer. Burde vært mulig å hatt en mulighet til å betale denne direkte fra nettbanken istedenfor å gå gjennom en annen portal. Det at jeg bytter til en annen bank etter så mange år er kun fordi jeg tror gresset er grønnere på den andre siden. De får en forferdelig omtale meg fordi det virker såpass mye bedre andre steder. jeg har snakket med flere banker, venner og kollegaer og føler meg som en dust som har hatt et så langt kundeforhold til denne banken.

Sebastian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gode digitale løsninger og fokus på personlig service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Som kunde i mange år har jeg vært godt fornøyd med servicen som kundesenteret yter. Om det har vært noe som jeg har vært mindre positiv til har jeg blitt møtt med forståelse.

De siste årene har det også vært en bra utvikling av de digitale løsningene, noe jeg har satt pris på.

En ting som kan bli bedre:
- En løsning for "din økonomi" som gir en oversikt over hva man har brukt penger på i nettbanken.

Landkreditt Bank har totalt 25 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR