Meny

Nordea Bank omtaler og erfaringer

1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
110
av 111 innen
bank
17%
anbefaler
Nordea Bank

"Gode betingelser, men kunderservice og nettbank må bli bedre"

Omtale om Nordea Bank skrevet av Sentagoda for 08.01.2018 20.18

Nordea Bank har totalt 191 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nordea Bank?
Sentagoda
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Gode betingelser, men kunderservice og nettbank må bli bedre"
7 syns denne omtalen er nyttig

Byttet over fra Sparebanken Vest. Fikk gode betingelser i Nordea som var endel bedre. Men det har ikke gått smertefritt. Tok veldig tid før det begynte å skje noe, følte vi satt i Limbo med 2 banker og visste ikke helt hvor vi skulle forholde oss. Varierende kundeservice avhengig av hvem du treffer. Nettbanken og app trenger en oppdatering. Her henger de langt etter. Er det noe jeg savner med SPV er genial app og nettbank. Oppringing og kjapp respons på chat. En annen latterlig ting er at man ikke engang kan endre noe så enkelt som pin kode på VISA? Har du hørt i 2018?

Bytt.no
"Gode betingelser, men kunderservice og nettbank må bli bedre" skrev Sentagoda om Nordea Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Nordea Bank?
Gjør som Sentagoda og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nordea Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig de lar svindelen fåregå som ingen ting har hent.

Mailin A. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Forferdelig kundeservice"
11 syns denne omtalen er nyttig

Lite hjelp og veiledning av kundeservice som fremstår uskolerte i faget. Dårlig oversikt på faktura spesielt vedr restgjeld og faktiske påløpte renter. Man mottar ingen hjelp eller forståelse av noe slag.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Nordea er utelukkende interessert i egen inntjening og kunne ikke bry seg mindre om kundene sine"
7 syns denne omtalen er nyttig

Det er ikke altfor oversiktlig å finne ut hvilke gebyrer de har og hvorfor, de fleste gebyrene vi betaler nå er kommet til uten at vi er blitt informert. Nordea ringer jevnlig for å selge fond og er ikke interessert i å diskutere renten på boliglånet uten at vi har tatt en investeringssamtale med dem. Det finnes sikkert dårligere banker men jeg må være ærlig på at den eneste grunnen til at jeg er kunde der i dag er fordi jeg tydeligvis ikke eier tiltak og ikke orker å gjennomgå enda en dyr boligverdivurdering. I tillegg til dette er nettbanken ustabil og vi har nå opplevd flere ganger at transaksjoner vi har kjørt i nettbanken likevel ikke er gjennomført uten at vi har fått beskjed om dette og vi har dermed fått flere tusen kroner i gebyrer denne høsten.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Faktisk rett og slett en sjokkerende dårlig bank!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Er bedriftskunde hos Nordea, med kun normal foliokonto og konto for skattetrekk. Har drevet omfattende næringsvirksomhet i nesten 30 år, og hatt kundeforhold med de fleste av de større bankene i Norge mellom disse årene. Har aldri opplevd maken til denne banken, og forstår ikke at dette kan være en av Nordens største banker.
Fikk for noen måneder siden en remisse på cirka 700.000,-. Ville sette inn denne på bankkontoen (Nordea har filial i Sandefjord der vi hører til). Det var ikke lett, måtte avtale time med en kundekonsulent - fikk det allerede 5 dager etterpå... Går det virkelig an??
Har flere merkelige opplevelser med banken. En innskuddskunde med 7-sifret innskuddsbeløp og ingen lån eller noe sånt ville jeg faktisk tro var attraktiv kunde for en bank.

Nordea Bank har totalt 191 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR