Meny

Resurs Bank omtaler og erfaringer

1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
29
av 29 innen
kredittbank
5%
anbefaler
Resurs Bank

"Melking av kunder - gjort det vanskelig å komme seg ut"

Omtale om Resurs Bank skrevet av Per S for 12.05.2022 22:49

Resurs Bank har totalt 74 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Resurs Bank?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Melking av kunder - gjort det vanskelig å komme seg ut"

Min opplevelse er at kunder rekrutteres når de kjøper varer eller tjenester fra f.eks. Ticket eller Komplett. Når du først er registrert, løper gebyrer som varsles på kanaler det er lett å ikke få med seg. Oppsigelse ikke mulig ved innlogging på Min side - må ringe / chatte mellom 09.00 og 16.00. Intet positivt å bemerke.

Bytt.no
"Melking av kunder - gjort det vanskelig å komme seg ut" skrev Per S om Resurs Bank

Har du en tilsvarende erfaring med Resurs Bank?
Gjør som Per S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Resurs Bank du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Tittentei
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Spekulasjon av mulig avglemmelse av giro"
1 syns denne omtalen er nyttig

Her spekuleres det i avglemmelse av giro , Dette har foregått i flere år. Eg inngikk en renew it avtale med Elkjøp , i etterkant oppdager eg at det var resurs bank Som hadde den avtalen. Da var eg ikke overrasket av at der var umulig Å få avtale giro . Det har eg brent meg på før. Glemte innimellom å finne giro å betale , da kom purregebyr dagen etterpå. Denne banken befinner seg minst 10 år bak i tid. Men er du flink å følge med på giro ene, så går det greit. (Littpluss til slutt må til)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Oppfyller kravene, avslag og krass kundebehandler."

Har alt på stell, ingen betalingsanmerkninger og fyller alle kravene. Likevel avslag på delbetaling ved kjøp hos Netonet. Ønsket forklaring hos Resursbank men fikk krass beskjed om at reglene ble forandret i 2019. Hvilke regler spør jeg, men det kunne ikke kundebehandler svare på. Aldri opplevd makan til dårlig service noen sinne og håper Netonnet finner en annen bank å samarbeide med. Reklame som overhode ikke holder mål og totalt lureri. En bank jeg ALDRI kommer til å anbefale. Helt utrolig!!!

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Prøver å lure deg"
2 syns denne omtalen er nyttig

Prøvde Resurs bank hos Netonnet igjen, etter en tidligere veldig dårlig erfaring med dem. Valgte Kampanje 6 mnd rentefri nedbetaling. Resursbank gjør alt de kan for å gjøre betaling så vanskelig som mulig, i tillegg klarte de å lure meg til betalingsforsikring, fordi jeg valgte feil kid. ALT de gjør går ut på å "lure" kundene for å få inn mer penger. Betaler nå hele beløpet, og bruker dem aldri igjen. Resurs Bank tenker veldig kortsiktig. Har brukt Klarna minst 50 ganger, og alltid positivt overrasket. Enorm forskjell.

Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Sånt skal bare ikke skje av en bank."

Rb: Vi kan ikke se at forfalt beløp er betalt. Beløpet er innbetalt før forfall. Følg med her, man kan risikere å betale to ganger pluss gebyr.

Resurs Bank har totalt 74 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR