Meny

BigBlu omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til BigBlu
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
76
av 88 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
BigBlu

"Dårlig dekning.."

Omtale om BigBlu skrevet av Sol for 23.03.2021 09:52

BigBlu har totalt 216 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med BigBlu?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning.."
3 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt, dårlig, og funker overhodet ikke som lovt. Ikke sant det som står i reklamen at det er fri bruk. Har du brukt opp prioritert data virker det ikke i det hele tatt. Men du kan kjøpe mer for 100kr pr.gb

Bytt.no
"Dårlig dekning.." skrev Sol om BigBlu

Har du en tilsvarende erfaring med BigBlu?
Gjør som Sol og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om BigBlu du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Leverer ikke"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hadde abonnement på 4 mb/s radiolinje, men opplevde 0,3 mb/s opplasting og maks 1,9 mb/s nedlasting. Selskapet nekter for at dette er riktig målt selv om det er verifisert på flere måter. Det ble ikke gjort noen forsøk på utbedring. Sa opp abonnementet og nektet å betale videre for noe som ikke leveres. De nektet å akseptere også dette og skal ha fullt betalt i flere måneder til. Saken er gått til forliksrådet. Styr unna.

Svar fra BigBlu
14.04.2021 10:40
Hei Jon, Takk for din tilbakemeldinger. Kan du sende meg en mail på [email protected]@bigblu.no, så kan jeg se på saken din. Mvh Trude i Bigblu
Lars O. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Kynisk, ikke oppdatert teknologi og lite serviceorientert"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt BigBlu en periode, men på tross av fri sikt til antenne så var dekningen like under det som fungerer over tid. Enkelte ganger er dekningen tilfredsstillende, men veldig varierende. Kundeservice kunne se at dekningen ikke var tilstrekkelig, men måtte likevel betale selv for at montør skulle komme på nytt for å se på muligheter. Det var litt "skygge" for dekningen, og det ble derfor ikke mulig å få det bedre. Jeg ønsket da å gå over til ny leverandør. Dessverre hadde jeg akkurat betalt for 3 måneder, og til min store overraskelse så måtte jeg da bare finne meg i å betale for tjeneste som ikke ble levert 3 måneder. Det synes jeg er fryktelig dårlig service, og alene er grunn for at jeg aldri vil bli kunde igjen. Jeg ser også at når jeg går over til ny leverandør, så er teknologien som er benyttet av selskapet gammel og lite oppdatert. Det gjelder både antenne, og funksjonalitet på router. Styr unna dette selskapet er min tydeig anbefaling!

Svar fra BigBlu
08.03.2021 09:39
Hei Lars, Takk for din tilbakemelding. For å kunne være kunde hos oss må man ha helt fri sikt til en av våre sendere. Dersom man ikke har det kan vi ikke levere tilstrekkelig tjeneste og det går utover de andre kundene på samme sender. Vår oppsigelsestid er inneværende måned+ 1 måned. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi se på saken din. Mvh Trude i Bigblu
Michael H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bestilling og kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestilt Sølvpakke slutt av Januar 2021. Rådgivning før bestilling var bra, faglig og hyggelig. Kort etter bestilling fikk jeg pakke og timebestilling for montasje fra Inselo. Montøren var punktlig og gjorde en fantastisk jobb. Et firma fra Askim. Anbefaler alle interesserte kunder å ta seg en montør. Det er ikke lett å få alt på plass inkl. konfigurasjon av router og parabolen i så kort tid. Internett fungere bra og er glad å være ikke mer kunde fra dem som levere vanlig Mobil Bredbånd. Hastigheten er som bestilt. Det er selvfølgelig ikke en fiberkabel forbindelse og det tar noen sekunder, før man er logget på. Det er greit på hytta. Betalingen må gjøres via fastoppdrag. BigBlu har pr. i dag ikke mulighet for e-faktura som er litt trist. Å nå kundeservice kreves ventetid som BigBlu kunne forbedre i fremtiden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig ustabil og veldig lite løsningsorienterte på kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig og detter ut rett som det er, bedre med 4g på tlf.. både til Internett og PlayStation .. tom med nettverkskabel er det elendig og lite stabilt.. det enkleste program har lag, hver dag...jeg har aldrig betalt mer for Internett samtidig som jeg aldrig har hatt dårligere.. mår det har sagt har jeg alltid fri sikt til mast ,uten hindring, kundeservice har aldrig kommet hjem for å sjekke el løse problemet.Bare sendt meg vidre og bedt MEG/oss om å gjøre ting... håper vi kan si opp eventuelt få litt kompensasjon ellers skal jeg komme tilbake med grundiger omtale og bedre bevis...!

Svar fra BigBlu
09.02.2021 09:36
Hei Kim, Takk for din tilbakemelding. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi ta en titt på saken din. Mvh Trude i Bigblu
BigBlu har totalt 216 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR