Meny

BigBlu omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til BigBlu
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
76
av 88 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
BigBlu

"Bestilling og kundebehandling"

Omtale om BigBlu skrevet av Michael H for 11.02.2021 17:16

BigBlu har totalt 216 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med BigBlu?
Michael H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bestilling og kundebehandling"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestilt Sølvpakke slutt av Januar 2021. Rådgivning før bestilling var bra, faglig og hyggelig. Kort etter bestilling fikk jeg pakke og timebestilling for montasje fra Inselo. Montøren var punktlig og gjorde en fantastisk jobb. Et firma fra Askim. Anbefaler alle interesserte kunder å ta seg en montør. Det er ikke lett å få alt på plass inkl. konfigurasjon av router og parabolen i så kort tid. Internett fungere bra og er glad å være ikke mer kunde fra dem som levere vanlig Mobil Bredbånd. Hastigheten er som bestilt. Det er selvfølgelig ikke en fiberkabel forbindelse og det tar noen sekunder, før man er logget på. Det er greit på hytta. Betalingen må gjøres via fastoppdrag. BigBlu har pr. i dag ikke mulighet for e-faktura som er litt trist. Å nå kundeservice kreves ventetid som BigBlu kunne forbedre i fremtiden.

Bytt.no
"Bestilling og kundebehandling" skrev Michael H om BigBlu

Har du en tilsvarende erfaring med BigBlu?
Gjør som Michael H og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om BigBlu du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig ustabil og veldig lite løsningsorienterte på kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig og detter ut rett som det er, bedre med 4g på tlf.. både til Internett og PlayStation .. tom med nettverkskabel er det elendig og lite stabilt.. det enkleste program har lag, hver dag...jeg har aldrig betalt mer for Internett samtidig som jeg aldrig har hatt dårligere.. mår det har sagt har jeg alltid fri sikt til mast ,uten hindring, kundeservice har aldrig kommet hjem for å sjekke el løse problemet.Bare sendt meg vidre og bedt MEG/oss om å gjøre ting... håper vi kan si opp eventuelt få litt kompensasjon ellers skal jeg komme tilbake med grundiger omtale og bedre bevis...!

Svar fra BigBlu
09.02.2021 09:36
Hei Kim, Takk for din tilbakemelding. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi ta en titt på saken din. Mvh Trude i Bigblu
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice og uløste problemer"
2 syns denne omtalen er nyttig

De få gangene linja fungerer som den skal så er det greit, er bare synd at linja nesten aldri er stabil. Hatt BigBlu i snart ett år og det har vært utallige telefoner for å melde i fra om problemer. Hvor mange ganger er vanskelig å vite da BigBlu ikke er interesser i å sende oss noen form for etterspurt logghistorikk. Stort sett møtes det på betjening som absolutt ikke kan jobben sin. De utrolig få gangene vi faktisk møter på noen som kan jobben sin så løses problemet som regel tvert, men disse personene sier gjerne forskjellige ting, til og med når man prater om tidligere hendelser, så man kan jo lure på hvor god loggføring det er, eller om det i det heletatt er noen loggføring. Vi har fått vite at problemet er på antennen til BigBlu, og dette er et repetativt problem, alikevel påstår de som ikke kan jobben sin at problemet er på antennen vi har på veggen hjemme, selv om vi har fått bekreftet annet. Vi var så "heldig" å bli tilbydt hele 2 uker med økonomisk refusjon. 2 uker! For nesten ett helt år med stadige tilbakevendende problemer! Når jeg svarte at dette var litt lite, så ble jeg svart med at det var bare for å være grei da de ikke refunderte med mindre det var nedetid, noe vi ikke hadde hatt. At problemene er så store at vi knapt nok får lest avisene er visst ikke et tema verdig en diskusjon. Skal du noen gang vurdere BigBlu så kan jeg fortelle deg at bare siden starten av November og ut Januar har vi vært i kontakt med de minst en gang i uka, og det har ikke vært fordi man har vært ensom og lysten på noen å prate med. Om BigBlu er klar over at de tar betalt for et defekt produkt så er de ihvertfall ikke interessert i å gjøre noe med det, og de er langt ifra interessert i å gjøre opp for seg. Kundeservicen er i de fleste tilfeller direkte elendig, kunskapsløs, og burde undersøkes om ikke krysser grensen for svindel.

Svar fra BigBlu
09.02.2021 09:36
Hei Thea, Takk for din tilbakemelding. Så trist å lese at du syns at våre kundebehandlere ikke kan jobbe sin, alle våre kundebehandlere har gått igjennom en lang og omfattende opplæring. Når det gjelder loggføring skal alle samtaler med kunder logges. Vi krediterer alltid for nedetid eller feil fra vår side. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi se på saken din. Mvh Trude i Bigblu
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Feilopplysninger"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ingen opplysninger ved manglende satelittkontakt. KUNDESENTER STENGT!

Svar fra BigBlu
11.01.2021 13:54
Hei, Vårt kundesenter er åpnet hver dag. Åpningstidene er som følger: Mandag- Fredag 08-20 Lørdag 10-14 Søndag 10-14 Mvh Trude i Bigblu
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig,elendig og atter elendig, kundeservice helt fraværende, sendt masse mail men eneste jeg får i retur er faktura på mail, styr unna

Svar fra BigBlu
11.01.2021 13:53
Hei Rolf, Takk for din tilbakemelding. Vi er tilgjenglig på mail og telefon hver eneste dag. Sent oss gjerne en mail på [email protected], så hjelper vi deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Bigblu
BigBlu har totalt 216 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR