Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Brdy
2.4
266 verifiserte omtaler

Brdy omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Brdy opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
266 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#74
Forferdelig
Brdy er rangert
#74 av 83 bredbåndsleverandører
20%
Dårlig
20% anbefaler Brdy
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 266 omtaler om Brdy

FILTRER OMTALER
37
15
4
25
185
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Brdy
Brdy har 266 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig ustabil og veldig lite løsningsorienterte på kundeservice

Omtale av  Kim

Dårlig og detter ut rett som det er, bedre med 4g på tlf.. både til Internett og PlayStation .. tom med nettverkskabel er det elendig og lite stabilt.. det enkleste program har lag, hver dag...jeg har aldrig betalt mer for Internett samtidig som jeg aldrig har hatt dårligere.. mår det har sagt har jeg alltid fri sikt til mast ,uten hindring, kundeservice har aldrig kommet hjem for å sjekke el løse problemet.Bare sendt meg vidre og bedt MEG/oss om å gjøre ting... håper vi kan si opp eventuelt få litt kompensasjon ellers skal jeg komme tilbake med grundiger omtale og bedre bevis...!

Svar fra Brdy
09.02.2021 09:36

Hei Kim, Takk for din tilbakemelding. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi ta en titt på saken din. Mvh Trude i Bigblu

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Brdy?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig kundeservice og uløste problemer

Omtale av  Thea

De få gangene linja fungerer som den skal så er det greit, er bare synd at linja nesten aldri er stabil. Hatt BigBlu i snart ett år og det har vært utallige telefoner for å melde i fra om problemer. Hvor mange ganger er vanskelig å vite da BigBlu ikke er interesser i å sende oss noen form for etterspurt logghistorikk. Stort sett møtes det på betjening som absolutt ikke kan jobben sin. De utrolig få gangene vi faktisk møter på noen som kan jobben sin så løses problemet som regel tvert, men disse personene sier gjerne forskjellige ting, til og med når man prater om tidligere hendelser, så man kan jo lure på hvor god loggføring det er, eller om det i det heletatt er noen loggføring. Vi har fått vite at problemet er på antennen til BigBlu, og dette er et repetativt problem, alikevel påstår de som ikke kan jobben sin at problemet er på antennen vi har på veggen hjemme, selv om vi har fått bekreftet annet. Vi var så "heldig" å bli tilbydt hele 2 uker med økonomisk refusjon. 2 uker! For nesten ett helt år med stadige tilbakevendende problemer! Når jeg svarte at dette var litt lite, så ble jeg svart med at det var bare for å være grei da de ikke refunderte med mindre det var nedetid, noe vi ikke hadde hatt. At problemene er så store at vi knapt nok får lest avisene er visst ikke et tema verdig en diskusjon. Skal du noen gang vurdere BigBlu så kan jeg fortelle deg at bare siden starten av November og ut Januar har vi vært i kontakt med de minst en gang i uka, og det har ikke vært fordi man har vært ensom og lysten på noen å prate med. Om BigBlu er klar over at de tar betalt for et defekt produkt så er de ihvertfall ikke interessert i å gjøre noe med det, og de er langt ifra interessert i å gjøre opp for seg. Kundeservicen er i de fleste tilfeller direkte elendig, kunskapsløs, og burde undersøkes om ikke krysser grensen for svindel.

Svar fra Brdy
09.02.2021 09:36

Hei Thea, Takk for din tilbakemelding. Så trist å lese at du syns at våre kundebehandlere ikke kan jobbe sin, alle våre kundebehandlere har gått igjennom en lang og omfattende opplæring. Når det gjelder loggføring skal alle samtaler med kunder logges. Vi krediterer alltid for nedetid eller feil fra vår side. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi se på saken din. Mvh Trude i Bigblu

Feilopplysninger

Omtale av  Knut A

Ingen opplysninger ved manglende satelittkontakt. KUNDESENTER STENGT!

Svar fra Brdy
11.01.2021 13:54

Hei, Vårt kundesenter er åpnet hver dag. Åpningstidene er som følger: Mandag- Fredag 08-20 Lørdag 10-14 Søndag 10-14 Mvh Trude i Bigblu

Elendig

Omtale av  Rolf W

Elendig,elendig og atter elendig, kundeservice helt fraværende, sendt masse mail men eneste jeg får i retur er faktura på mail, styr unna

Svar fra Brdy
11.01.2021 13:53

Hei Rolf, Takk for din tilbakemelding. Vi er tilgjenglig på mail og telefon hver eneste dag. Sent oss gjerne en mail på [email protected], så hjelper vi deg. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Bigblu

Umulig nett til normalt familiebruk.

Omtale av  Strek 1

Responsen på nettet er på nesten 1 sek og hastigheten varierer fra nesten ingen ting til litt. Du får prioritert mengde data, men det merker du ikke forskjellen på. Jeg har hele tiden kontrolert signalstyrken og den har hvert meget god hele tiden da jeg etter sterk vind har finjustert. Dette har konsekvenser for nesten alt du gjør på nett. Det er mulig å lese avis om du har god tid og det er mulig å sende mail. Sider med mye sikkerhet (nettbank ol.) kaster deg ofte ut da responstiden er for lang. Det har hendt at vi har fått sett en film uforstyrret, men ga fort opp dette på dette nettet. Nettmøter kan du bare glemme og gaming er ikke mulig. Denne løsningen er veldig mye bedre enn brevdue og postvesenet, men der stopper det desverre opp. Finnes det ingen annen mulighet så må du velge dette for å komunisere, men er det mobildekning dere du er så er det den vegen du må ta.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Helt topp!

Omtale av  Lars E. N

På hytte uten mobildekning, ble redningen satelittbredbånd fra BigBlu. Stabilt bredbånd som muliggjør bl.a. problemfri tv-strømming.og wi-fi tale. Ikke opplevd problemer.

Dårlig kundeservice

Omtale av  Jonas

Prøver å få returnert utstyr da vi ikke ønsker abonnement, men det er ikke mulig da telefon nummeret ikke er registrert som norsk. Får derfor ikke mulighet til å sende retur. Prøver å få kontakt med kunderservice men der er det ingen svar å få.

Svar fra Brdy
02.12.2020 13:46

Hei Jonas, Takk for din tilbakemelding. Jeg mistenker at du skal ha kontakt med Via Bredbånd, det er et annet firma og de har ikke et norsk nummer. Vår telefonnummer i Bigblu er 21554000, ring oss gjerne om du er kunde hos oss slik at vi får hjulpet deg videre. Mvh Trude i Bigblu

Brdy har 266 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Brdy mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR