Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
GlobalConnect
1.7
207 verifiserte omtaler

GlobalConnect omtaler og erfaringer

Positiv trend

GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

1.7
Dårlig
207 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#82
Forferdelig
GlobalConnect er rangert
#82 av 83 bredbåndsleverandører
11%
Dårlig
11% anbefaler GlobalConnect
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 207 omtaler om GlobalConnect

FILTRER OMTALER
15
6
11
21
154
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med GlobalConnect?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Oppsigelsestid

Omtale av  Espen

Jeg sa endelig opp min dyre avtale 1. november. De har tydeligvis ingen skam, for de krever penger for desember i tillegg. Jeg kan ikke se i hvilken annen bransje dette kan være lov.

Svar fra GlobalConnect
05.01.2024 13:11

Hei, Vi forholder oss til oppsigelsestid som gjelder ut neste måned. Dette er standard praksis hos internettleverandører. Samt i andre bransjer som leverer lignende tjenester. Vennlig Hilsen Preben | GlobalConnect Privat

Styr unna. Useriøst og svært uklart

Omtale av  Jørn

Selger kommer på døren hjemme og tilbyr et såkelt fantastisk fiberbredbånd. Med en mengde tv- kanaler. Han forteller at vi kan få være med på et prøveprosjekt i bostefsomtådet vårt . Interessen for GBs tilbud skal kartlegges. Vi lures til å melde oss på som interisert via signatur på et nettbrett . Vi beskjed om at et tilbud er sendt til oss Per Mail vi spør selger om det er noe binding her og svaret er nei. Det går 1 måneds tid og vi kontakter GC forårsake høre hvordan det går med kartleggingen. Det svarer de ikke på , men vi får vite at vi har skrevet en 1års kontrakt med dem. Vi hadde altså blitt lurt til å underskrive kontrakten av selgeren på døra. Vi forklarte dette til kundeservice, men fikk ingen medhold. Ønsket vi å bryte må vi betale et bruddgebyr på 4050 kr . Det ble en del kommunikasjon med kundesenteret. De kom kun med Moen subjektive svar om at vi hadde vær så god å betale. Vi føler oss skikkelig lurt og bedratt

Svar fra GlobalConnect
02.01.2024 22:00

Hei, Først og fremst vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt hos oss, om det er slik som du nevner her i teksten så ønsker jeg at du kontakter oss en gang til så vi kan henvise deg til riktig plass å sende inn en klagesake til oss. Det skal ikke være slik at du blir lurt av selgere til å signere på noe som helst. Nok en gang vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss så langt og ønsker vi kommer til bunns i saken din Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat

Dyrt i forhold til hva du får.

Omtale av  Rune R

Dyrt i forhold til hva du mottar av hastighet. Opplasting og nedlasting er langt lavere en det du betaler for.

Svar fra GlobalConnect
02.01.2024 21:55

Hei, Når har jeg ikke innsyn i saken din men om du opplever problemer med hastighet og ikke er fornøyd med pris så anbefaler jeg at du kontakter oss slik at vi kan ta en nærmere titt på det. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat

5 punkter for mafia-virksomheten som går under navnet GlobalConnect.

Omtale av  Knut

En mafia organisasjon som er konstruert slik: 1) Vær tilgjengelig og hyggelig ved første kontakt. Lur kundene inn ved å opptre snill og grei. 2) Når kundeforhold er opprettet, kutt all kontakt. 3) Om kunder tar kontakt, opptre uvitende og send forespørsler fra kunder i en runddans blant flere forskjellige "kundebehandlere". 4) Opprett et eget skallselskap som tar for seg "faktura". Slik kan kunder ledes bort fra selve mafia-selskapet. 5) Opptre som drittsekker ovenfor kunder som er dumme nok til å ha underskrevet en ett-års avtale. Jeg anbefaler GlobalConnect til alle mine fiender.

Svar fra GlobalConnect
28.12.2023 21:39

Hei, Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i saken din men ønsker gjerne å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du har. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Stephen | Globalconnect Privat

Byttet tilbake til GlobalConnect

Omtale av  Rolf T

Hadde GlobalConnect et års tid. Hadde litt dårlig erfaring med wifi, så byttet leverandør. Det var rett og slett ikke bedre. Byttet tilbake til GlobalConnect i år igjen. Benytter da annen wifi system. Etter 3 ukers brukstid så er det den beste tilkoblingen jeg har hatt noen gang. Fiber kombinert med Deco x60 fungerer helt utmerket, uten problemer så langt. Anbefales absolutt.

Svar fra GlobalConnect
28.12.2023 21:42

Hei Takk for tilbakemeldingen, det setter vi pris på! Om du lurer på noe så er det bare å kontakte oss på telefon 38 99 01 00, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Stephen | Globalconnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ikke bra

Omtale av  Leif

Rot med fakturering og svært vanskelig å komme i kontakt med. Håpløse greier

Svar fra GlobalConnect
27.12.2023 18:21

Hei, Først og fremst vil jeg uttrykke beklagelse for at opplevelsen din så langt ikke har vært tilfredsstillende. Selv om jeg ikke har direkte innsikt i din sak, ønsker jeg naturligvis å bistå deg dersom du ikke har mottatt nødvendig hjelp. For øyeblikket opplever vi minimal kø på telefoner og andre kanaler. Jeg beklager igjen for ulempene knyttet til faktureringen, men jeg er sikker på at vi kan hjelpe deg med å løse problemet ditt. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect Privat

Prisøkning

Omtale av  Iren

Jeg ser plutselig nå at de øker prisen mye, ligger på 1000 kr nesten for wifi i måneden, det er ikke greit.

Svar fra GlobalConnect
21.12.2023 18:13

Hei, Om prisen på selve abonnomentet ditt så skyldes det nok at bindingstiden din har utgått men du kan alltids kontakte oss for å få denne prisen ned i bytte mot ny bindingstid. Vennlig Hilsen Feda | Globalconnect Privat

Dårlig kundeservice

Omtale av  Kis

GlobalConnect har den dårligste kundeservicen iallefall jeg har vært borti. Det har lett for å ta vinter og vår før en får kontakt og min foreløpige erfaring er at de er 0 % innstilt på å hjelpe. Dette gjelder først og fremst abonnementsavdelingen, teknisk avdeling virker å være oppegående -når- en etter langt om lenge er så heldig å få kontakt med de.

Svar fra GlobalConnect
20.12.2023 21:24

Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du har hatt. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Stephen | Globalconnect Privat

Skygg unna dette arrogante drittselskapet bare løgner og svik

Omtale av  Tor I. O

Leverer mye tregere nett enn hva jeg har bestilt skal ha 100/100 Mbit men bare 40Mbit på mine målinger

Svar fra GlobalConnect
19.12.2023 21:25

Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat

Cowboyvirksomhet

Omtale av  Leif E. R

GlobalConnect driver på en måte som minner om cowboyvirksomhet...

Svar fra GlobalConnect
18.12.2023 15:16

Hei Leif Har dessverre ikke innsikti saken din dirkete, men gjerne kontkat oss direkte på chat eller 38 9901 00 slk at vi kan få sett på dette sammen Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig sørvis

Omtale av  Åsmund

Tar lang tid før de kommer også fungerer det ikke når de kommer, bruker nesten 1 helt år for at de kommer når de setter opp så fungerer det ikke dårlig sørvis å

Svar fra GlobalConnect
18.12.2023 15:15

Hei Åsmund Beklager ventetiden som du har hatt til oss, slik skal det ikke være. Har ikke innsikt i saken din direkte her, så gjerne kontakt oss dirkete på chat eller 38 99 01 00 slik at vi kan få sett på dette med deg Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Greit når det virker, forferdelig om du trenger å få kontakt med kundeservice

Omtale av  Dan

Så lenge det virker er det billig og bra. Får du problemer og må få kontakt med kundeservice har du ett problem. 2t med en døv person på fløyte, er jo tortur nok i seg selv. Var 23 personer i kø og etter 2t var det min tur. Han som jobber der må jo hatt flere pauser for at det skal kunne gå så tregt. Det som er mest irriterende var at samtalen tok 30 sekunder, da dette var en kjent feil i området. Sto ingenting på driftsmeldinger. Nå har det gått 12 timer uten nett, så må vel ringe på nytt igjen...

Svar fra GlobalConnect
15.12.2023 15:38

Hei Dan Beklager ventetiden som du har hatt her når du tar kontakt med oss, dessverre er det vært stor pågang den siste tiden som har ført til dette Saken du henviser til jobbes med, og burde komme i orden i løpet av kort tid Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect Privat

Bare rot

Omtale av  Bruker

Ufattelig mye rot med fakturering. Kundebehandlere klarer ikke å rette opp i feil de har gjort.

Svar fra GlobalConnect
12.12.2023 22:18

Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat

Ventet 2 år på installasjon

Omtale av  Thomas F

Har ventet i 2år på installasjon. De ga først beskjed om at de skulle grave til tomtegrensen. Endet opp med et spleiselag fra beoberene i gata, kun for å få det til tomtegrensene. Har bedt om en befaring 3ganger for å gjøre ting klart til installasjon, men fortsatt ikke hørt noe. Fikk til slutt en melding fra Bracom om at det nå skal installeres. Men har forstatt ikke fått et rør som kan graves ned til huset og nå er det desember å frost i bakken. Om det kommer en annen leverandør som alternativ, blir det med 100% sikkerhet, de jeg skal gå for.

Svar fra GlobalConnect
12.12.2023 22:18

Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat

Styr unna!

Omtale av  Marie

GlobalConnect har vært et sammenhengende mareritt siden april: ingen levering, lovnader som ikke blir holdt, uriktige beskyldninger og urettmessige krav. Ser de her beklager og beklager og ber en ta kontakt for oppfølging av den enkelte sak. Dette har jeg gjort utallige ganger uten adekvat respons. De har nå sendt et ulovlig inkassovarsel og ignorerer mine henvendelser med dokumentasjon på deres feilaktige beskyldninger. Anbefaler alle å styre unna!

Svar fra GlobalConnect
12.12.2023 22:18

Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ustabil internet. Kobler av 10 ganger i løpet 1 time. Veldig dårlig kundeservice.

Omtale av  Man N

Hold deg unna fra GlobalConnect. 3 timer venting på telefon og kommer ikke fram. Måtte bruke chat tjenester måte venter 45 minutter. Det hjelper fortsatt ikke. Ustabil internet. Tilslutt sendte dem en melding at du klarer ikke å gjøre bedre og henviser en ekstern link som forklarer hvordan forbedre wifi hjemme. Veldig dårlig problem løser!!

Svar fra GlobalConnect
12.12.2023 22:18

Hei, Først vil jeg bare beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg er dessverre ikke kjent i din sak men ønsker å ta en gjennomgang av denne slik at vi kan finne en løsning på problemene du opplever. Fint om du kontakter oss på telefon, chat eller mail via kontaktskjema på hjemmesiden vår. Vennlig hilsen Preben | Globalconnect Privat

GlobalConnect

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR