GlobalConnect opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hadde Homenett som ble overtatt av Global-Connect og da ble prisen og tilbudet gitt navnet "" GRÅDIGHETSPRISEN"
Hei Arnie Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan få sett på dett sammen med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Skurkebedrift som lurer deg inn i en avtale du aldri bestilte. De setter opp tilbudet slik at det virker lavt, men i realiteten så er det ikke det
Hei, Nå har jeg ikke noe innsyn i saken din og kan ikke uttale meg så veldig mye om det. Men våre avtaler som blir gitt til kundene er det de får, vi har ingen intensjoner om å lure våre kunder. Om du mener du ikke bestilte dette så ønsker jeg at du kontakter oss slik at vi kan finne en løsning. Vennlig Hilsen Feda | GlobalConnect
Jeg hørte faktisk mye negativt om GlobalConnect, dermed hadde jeg lave forventninger, men jeg har blitt positivt overrasket. Kun 1 gang i løpet av 12 måneder har vi hatt problemer, det løste seg etter noen timer, og kundeservice var rask til å svare på henvendelser. Grunnen til at vi byttet, var at GlobalConnect var mye billigere enn Telenor og Altifiber, vi har en internettpakke på 300/300. Utrolig fornøyd.
Hei Sindre! Så hyggelig å lese denne fine tilbakemeldingen, det setter vi stor pris på! Det er godt å se at tjenesten fungerer som den skal og at vårt kundesenter har vært behjelpelig på henvendelsene dine. Vennlig hilsen Stephen | GlobalConnect
Tok kontakt med firmaet om fiber. De sa det ville ta 2-4 uker å få det installert. Når vi tar kontakt for å høre hvor langt de er kommet i prosessen, så får vi beskjed om at det nå tar 6-8 uker. Når vi endelig får dato for installasjon, så er vi oppe i ni uker. Vi hadde aldri godtatt en så lang ventetid, da vi er avhengig av internett til jobb, men 2-4 uker kunne vi leve med. Vi mener at de har brutt avtalen, men vi har jo ikke fått det skriftlig at det ville ta 2-4 uker. Så da sitter vi her da. Nå skal de ha et gebyr på 4500,- for å kansellere avtalen, noe Altibox tar 500,- for. Firmaet har heller ikke noe sted å sende klage. Bare et kontaktskjema, men da har man ikke oversikt over dialogen. Bare å styre unna. Veldig useriøst dette her.
Hei Therese Beklager å høre dn opplevelse med tjenesten her, slik skal det ikke være Vi estimerer på de fleste området at det er 6- 8 uker leveringstid, men har dessverre ikke innsikt i saken din direkte Gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på dette sammen med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Opplever sjelden et eneste problem, og får alltid rask info om utfordringer som oppstår og korrigeringer av feil.
Hei Tine Tusen takk for den positivt tilbakemeldingen, denne setter vi stor pris på VI er glade for å høre at tjenesten fungerer som den skal og at alle henvendelser er besvart i henhold på raskt retting her Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Aldri hatt så dårlig nett, detter ut hele tiden. Skammelig og selge noe sånt. Hatt telia i mange år og stabilt nett så dette er nedtur! Umulig å se en hel film sammenhengende.STYR UNNA!!!!!
Hei Pia Beklager å høre at opplevelsen din med tjenesten ikke har fungert som forespeilet. Har dessverre ikke innsikt i saken din direkte, men gjerne kontakt med oss slik at vi kan bistå og løse dette globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
De utnytter «monopolsituasjon» med å få deg som kunde FØRST med gode priser, deretter setter de opp prisen 20-30% årlig, for å ta igjen «tapet».
Hei Gjermund Her virker det som kampanjeperioden din har gått ut, og derfor har prisen økt Kontakt oss, så skal vi kunne komme med ett nytt tilbud på dette til deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Dette er fullblods kjeltringer som ikke holder det de lover! Uansett hva GlobalConnect Norge Norge sier, så må folk alltid huske å få det skriftlig!!! Min anbefaling er å velge noen andre leverandører som er seriøse! Etter at kjeltringene i GlobalConnect overtok Lynet Internett så har det bare blitt rot!! GlobalConnect er så frekke at de pålegger kundene straffegebyr for rot de selv er årsaken til!
Hei Aksel Beklager opplevelsen du har hatt med tjenesten her fra oss Har dessverre ikke innsikt i saken din, men gjerne kontakt oss direkte slik at vi kan se på dette med deg globalconnect.no/kundeservice Vennlig hilsen Bjørn Tore | GlobalConnect
Avtalte pris på 249. Internett ikke levert som avtalt, og de sendte så bruddgebyr på 4500. Fikk nytt tilbud på 449kr pr måned for å "unngå" bruddgebyr. Hvis du vil bruke tiden på å kranlge med kundebehandlere, sitte i telefonkø å skrive klagebrev så er global connect for deg! Svindel å lureri, styr unna!
Hei, Først og fremst vil vi beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Vi har dessverre ikke direkte innsikt i saken din. Gjerne kontakt vårt kundeservicesenter på telefon 38 99 01 00 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan finne en løsning på dette. Sebastian | GlobalConnect
Slettet linjeprofilen vår uten noe forklaring på hvorfor. Brukte 3,5 timer med å få tilbake nettet styr unna verdens verste kundeservice opplevelse.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi kan finne en løsning på dette. Petter | GlobalConnect
Dårlig nett så fort det kommer snø. Hopper også ut flere ganger i mnd. Og faktura kommer i hytt og pine. Og når man får sms med link for å betale fakturaen. Da er den gått ut. Kan gjerne få den kl 12 om kvelden. Og da må man bruke en halv dag på å få tak i dem. Og da kommer man alltid til noen som man skulle tro har sin første dag på jobb. Har omtrent kontakt med dem 1 gang i mnd. Noe som burde ikke vært nødvendig. Også har dem blod pris.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi kan finne en løsning på dette. Petter | GlobalConnect
Røverbrdrift. Signerte hos en dørselger. Da de meldte om tre måneder+ forsinkelse kansellerte jeg bestillingen under henvisning til forbrukerkjøpslovens paragraf 23 (vesentlig forsinkelse). Nå krever de meg for et gebyr på 4500 kroner. Oppfatter dette som et rent bedrageriforsøk. Bare å holde seg langt unna.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg har dessverre ikke direkte innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter slik at vi kan finne en løsning på dette. Stephen | GlobalConnect
Helt umulig å få noe som helst kontakt med kundeservice, hverken tlf, chat eller skjema
Hei! Jeg vil først beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Køen til kundesenteret kan variere. Jeg har dessverre ikke innsikt i saken din her, du må gjerne kontakte oss slik at vi kan finne en løsning på problemene dine. Stephen | GlobalConnect
På linje med det man kan forvente seg i et utviklingsland, og i hvert fall ikke et industriland
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med oss. Har dessverre ikke innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter for et feilsøk slik at vi kan finne en løsning på problemene dine. Stephen | GlobalConnect
Nettet detter ut konstant, også tar det en evighet før det blir fikset. Ganske drit lei at det er problemer hver eneste uke
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med nettet vårt. Har dessverre ikke innsikt i saken din her. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter for et feilsøk slik at vi kan finne en løsning på problemene dine. Stephen | GlobalConnect
Dårlig service og kundebehandling. Får ikke utstyr som leverer det man har betalt for, dette må man kjøpe selv.
Hei! Først vil jeg beklage for opplevelsen du har hatt med vårt kundesenter og utstyret vårt. Du må gjerne kontakte vårt kundesenter for et feilsøk slik at vi kan finne en løsning på problemene dine. Med ønske om en fin dag videre! Stephen | GlobalConnect