Enivest har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Godt nettverk har hatt problem med nettet nokre dager no ringte til enivst de skulle ordne seg sa han til meg
Hei Rodgeir, Takk for hyggeleg tilbakemelding frå deg :-) Helsing oss i Enivest
Litt startproblem, men har godt nett no. Fungerer alltid. Beklaglig at eg ikkje får fortsette på (anonymisert adresse)
Hei Hans, Takk for tilbakemeldinga! Det er godt å høyre at nettet fungerer bra no, sjølv om vi forstår at det er skuffande at vi ikkje kan fortsette å levere på di adresse. Vi set pris på at du har vore kunde hos oss, og vi ønskjer deg alt godt framover. Helsing oss i Enivest
Alltid god service og operatøren tar seg god tid til og lytte til problemet en har og forklarer hva som må gjøres .
Hei Magnar, Tusen takk for den flotte tilbakemeldinga! Vi set stor pris å den og at du er nøgd med servicen vår :-) Helsing oss i Enivest
Hei! Fekk god hjelp til å kome tilbake til TV bildet, som vi ikkje hadde!
Hei Terje, Godt å høyre at TV-bildet er tilbake :-) Om det skulle oppstå eit problem igjen, ikkje nøl med å ta kontakt med oss. Helsing oss i Enivest
Eg har valgt enivest for å få stabilitet og unngå problemer.
Hei Johnny, Vi er så glad for at du har valt oss som din internettleverandør! Takk for ein fin tilbakemelding :-) Helsing oss i Enivest
Får alltid god hjelp når jeg ringer, god service og gode tips
Hei Inge, Det var ein hyggeleg tilbakemelding! Tusen takk :-) Helsing oss i Enivest
Bruker alt for lang tid på å skifte defekt fiberboks 1 veke uten nett så langt og fremdeles ingen tilbakemelding fra dei
Hei Lars, Håper du får anledning til å ta kontakt med oss, vi ønsker å raskt få deg tilbake på nett! Ha ein fin dag :-) Helsing oss i Enivest
Personer som svarer ved oppringing er vennlige. Dette er utfordringene som oppleves: Stiller ja/nei spørsmål på tekstmelding rett etter tilkopling, og lover å ta kontakt x 3, uten at det skjer. Prisjustering straks ved tilkopling.
Hei Turid, Takk for tilbakemeldinga! Godt å høyre at du opplever våre tilsette som vennlege. Vi beklagar utfordringane med kommunikasjon via tekstmelding og den manglande oppfølginga. Prisjusteringa skal sjølvsagt vere rettferdig. Forklaringa på dette kommuniserer vi i brevet du skal ha fått tilsendt. Ha ein fin ettermiddag! :-) Helsing oss i Enivest
Var ikkje sjølv heime ved installasjon. Ringte då eg ikkje forstod korleis få bilde på TV. Personen eg snakka med oppfatta raskt og forstod at eg ikkje hadde fått TV boks.Innstallatør kom på døra same e.m. Det viste seg raskt at feilen skuldast dårleg kommunikasjon mellom installatør og personen som var heime ved installasjon. Veldig bra!👍
Hei Svein, Så hyggeleg tilbakemelding frå deg! Leit å høyre om misforståinga ved installasjonen, men flott at det løyste seg raskt. Godt å høyre at installatøren kunne hjelpe deg same ettermiddag. Helsing oss i Enivest
Raskt svar, svært hyggeleg kundeservice . 😁 Kan ikkje kome på noko negativt
Hei Solveig, Så kjekt å høyre! Takk for tilbakmeldinga di! God sommer til deg :-) Helsing oss i Enivest
Eg får hjelp av kundeservise, men heller ikkje han Finn løysning på problemet.
Hei Ester, Har du fått løyst problemet? Om ikkje håper vi du tek kontakt med oss på ny så vi får purret etter ei løysing! Ha ein fin sommer :-) Helsing oss i Enivest
Kjempefornøyd med servisen veldig behjelpelig og god forklaringoss så vi fikk løyst problemet
Hei Svein, Tusen takk for ein fin tilbakemelding, det set vi stor pris på! God sommer :-) Helsing oss i Enivest
Hos Enivest får vi snakke med ekte personer som ordner og fikser det meste umiddelbart. Terningkast 6+
Hei Else, Så hyggeleg tilbakemelding! Tusen takk :-) God sommer! Helsing oss i Enivest
Dårlig nett often. Samtale var greit men som enivest kunde kunne dokke godt hsr gitt mer info fordi vi må bytte til tussa!
Hei Wilhelmina! Takk for di tilbakemelding. Det er kjedeleg å høyre at du har utfordringar med nettet. Dette vil vi gjerne feilsøke nærare, så det er kjekt om du tek kontakt med vårt kundesenter, slik at vi kan finne ei løysing på feilen. Når det gjeld mogleg overgang til ny fiberleverandør som du skildrar, blir kvar enkelt kunde i dette området fulgt opp med nærare informasjon i god tid før eventuell overgang. Vi vil sørge for at ingen kundar står utan nett. Helsing oss i Enivest
Nå fikk jeg utmerket hjelp. Akkurat slik jeg liker. Han forrige virket litt stressa og utålmodig.
Hei, Espen Godt å høyre at du fekk hjelp! Ha ein fin dag! Helsing oss i Enivest
Rask fiber, rask kundeservice! Nå blir jeg tvunget til å bytte leverandør på grunn av leieforhold på fiberen, men om dere kommer opp med en løsning, er jeg tilbake. (Og dette har også med å gjøre at dere er veldig flinke til å støtte lokale idrettslag og foretak!!!)
Hei Rune, Det var fine ord frå deg! Vi setter stor pris på dette :-) Gleder oss til å gjenoppta kundeforholdet når vi har fått lagt til rette for dette. God helg til deg! Helsing oss i Enivest