Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
77
av 88 innen
bredbåndsleverandør
40%
anbefaler
HomeNet
Filtrer omtaler
228
79
35
58
417
Sorter omtaler etter
Viser av 817 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Topp service"

Byttet fra elendige Telenor til Homenet for 3 år siden. Aldri hatt noe problemer, verken med kundeservice eller hastighet.

Svar fra HomeNet
29.09.2020 14:46
Hei Arvid, Utrolig hyggelig å se at du har hatt slik en positiv opplevelse med oss gjennom de 3 siste årene. Vi ønsker selvfølgelig å opprettholde standarden vi har satt hos deg i fortsettelsen. Takk for at du tok deg tid til å skrive slik et positivt innlegg. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"En forferdelig dårlig informasjon og rot fra Home Net"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi i Rælingen driver og får installert Home Net, men informasjonen så langt er lik null og er rett og slett forferdelig. Fikk en faktura i dag 22.09 med forfall 29.09, en såkalt oppsummering for september - oktober, Uspesifisert, tenk det! Men så fikk jeg i ettermiddag en SMS om at den skal krediteres, etter at min sønn Ole K. E. har klagd på at dette var feil fra dere side!

Svar fra HomeNet
25.09.2020 07:48
Hei, Dette høres ikke helt bra ut. Om du fortsatt har din bestilling inne hos oss så kan du kontakte oss for stauts dersom det ikke har kommet noe info til deg enda. Det kan også være at vi har din epost adresse skrevet feil dersom du ikke har fått noe informasjon. Jeg er ikke kjent med saken din om faktura men det høres rart ut at du har fått en faktura med så kort forfall, da vår fakturaer normalt sendes ut den 03-05 hver mnd. Men det er bra at du fikk løst det etter kontakt med oss. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bob bob"

Betaler for 1000mbts linje, men er ikke i nærheten av å ha søik hastighet. Har til og med kjøpt ny router som skal kunne ta unna en slik hastighet. Så min opplevelse er at jeg ikke får det jeg betaler for. Med det sagt, er internett meget stabilt i den grad at det veldig sjeldent faller ut.

Svar fra HomeNet
25.09.2020 07:46
Hei, dette høres ikke helt bra ut. Om du er sikker på at pcen og kabelen du måler med tåler hastigheter over det du måler nå, og at det ikke er noen andre enheter på nettet som eventuelt bruker mye av nettet når du måler, så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss på chat eller telefon slik at vi kan gjøre et feilsøk. Dersom vi ikke får løst problemet med en gang så lager vi isåfall en sak på dette som vi sender videre til vår teknisk 2.linje. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Homenett blokkerer disney+"
2 syns denne omtalen er nyttig

Blokkerer homenett disney+ ? Selv med fiber er det iallefall umulig å bruke nettet til den appen/tjenesten.

Svar fra HomeNet
22.09.2020 13:45
Hei Silje Etter lanseringen av Disney+ i Norge har flere opplevd problematikk med tilkoblingen til tjenesten. Vi anbefaler å kontakte Disney+ vedrørende problemet, men ta gjerne kontakt med oss dersom du ikke får tilstrekkelig hjelp. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"SVINDEL"
3 syns denne omtalen er nyttig

Lovde 100 linje, men den var aldri på så mye. lå som oftes på 12-14 ned... og internettet forsvant flere ganger om dagen/ustabilt. ringt og sendt inn klage flere ganger til homenet men bare ansvarsfraskrivelse. STYR UNNA!!¨ Ser homenet er veldig aktiv og svare på omtaler her, den tiden kunne de heller brukt på å hjelpe kundene sine!

Svar fra HomeNet
17.09.2020 09:11
Hei, dette høres ikke bra ut. Jeg anbefaler at du kontakter oss igjen. Din komentar her er den nyeste, så har per nå ikke noen andre å svare. Så jeg skal kunne hjelpe deg, og det skal alle våre kundebehandlere som svarer kunder. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bra kundeservice"

Har hatt noen telefoner. Og det har løst seg raskt

Svar fra HomeNet
16.09.2020 14:52
Hei Roger, Tusen takk for flott tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Godt å høre at du har fått hjelp når du har kontaktet oss. Vennlig hilsen Maren M | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Etter 2års ventetid er alt utmerket etter oppkobling."

jeg må si meg meget fornøyd(etter lang ventetid før oppkobling endelig ble gjennomført) med hastigheten jeg har valgt fra HomeNet og fra mitt ståsted kan jeg ikke annet enn å anbefale.

Svar fra HomeNet
10.09.2020 14:57
God ettermiddag, Wiktor! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd. Ønsker deg en fin dag videre :-) Vennlig hilsen Fredrik | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Etter 2års ventetid er alt utmerket etter oppkobling."

jeg må si meg meget fornøyd med hastigheten jeg har valgt fra HomeNet og fra mitt ståsted kan jeg ikke annet enn å anbefale.

Svar fra HomeNet
10.09.2020 14:57
Hei. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester. Det er bare å ta kontakt dersom det er noe du trenger hjelp med. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Meget fornøyd."

Har vært kunde hos dem i ett år nå. Ingen problemer. Har ringt kundeservice en gang. Og da var det for å få dem til å sette en av portene på ruteren i bridge mode. Ble for noen uke siden ringt opp av kundeservice hvor de spurte om jeg var fornøyd. Hadde ingen ting å utsette på dem så det ble en kort samtale.

Svar fra HomeNet
09.09.2020 08:56
God kveld, Jimr! Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med våre tjenester. Ønsker deg en strålende uke. Vennlig hilsen Fredrik | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt/ manglende internett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har ikke valgt Homenet selv. Det ville jeg heller aldri ha gjort. Har dårlige erfaringer med Homenet fra 2008. Da borettslaget jeg bor i nå gikk over fra Canal digital til Homenet via fiber tidligere i år, så tenkte jeg umiddelbart oh no! De første månedene var det små problemer som oppsto innimellom med at signaler stoppet opp. Måtte ut og inn med strømkabler, så ordnet det seg. Kundeservice ba meg om å knytte opp egen ekstern router for å få bedre signaler i min 62 kvm leilighet en gang da signaler uteble selv etter ut og inn med strømkabler. Den siste uka har det ikke lenger hjulpet å ta ut og inn strømkabler for å gjenopplive signaler. Det har hjulpet noen ganger, og andre ganger kun i noen minutter. Idag har jeg hatt signaler i 3 minutter og 10 minutter, men flere timer siden nå. Får verken sett på tv eller koblet opp til wifi. Må bruke mitt mobile nettverk. Jeg jobber på hjemmekontor pga korona restriksjoner. Fredag ble jeg avbrutt fra flere møter jeg deltok i pga manglende internett. Jeg var i telefonen med Homenet Kundeservice i én time. En veldig serviceminded kundebehandler prøvde å feilsøke å hjelpe så godt han kunne, men måtte gi opp og melde sak til andrelinje. Flott at saken eskaleres, men jeg behøver en løsning raskt! I morgen skal jeg igjen jobbe på hjemmekontor, og er avhengig av at internettsignaler både er tilbake og er stabile. Kundeservice telefonen til Homenet er stengt i helgene, og chatten kommer opp med error når jeg forsøker å logge meg inn. Representanten for Homenet lokalt er kontaktet, men han kan vissnok kun rykke ut om problemet gjelder hele borettslaget. Altså, ingen hjelp å få. Om dere kan velge leverandør selv, så ikke velg Homenet!

Svar fra HomeNet
09.09.2020 08:56
God kveld, Trine! Leit å høre at du opplever dette. Jeg kan dessverre ikke se på saken din her, men hvis saken er meldt til vår 2. linje vil du få hjelp så snart som mulig. Vennlig hilsen Fredrik | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"FORFERDELIG"
3 syns denne omtalen er nyttig

Dette er det mest forferdelige jeg har vært borti. Drit kundeservice, avlyser installasjoner, skal ha avbestillingsgebyr på noe de ikke har levert... HOLD DERE BORTE FOLKENS!!!

Svar fra HomeNet
04.09.2020 14:50
Hei, Jeg er ikke kjent med hva som har skjedd i saken din, men jeg anbefaler deg å ta kontakt med oss på chat eller telefon dersom det er noe feil som har skjedd. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke som avtalt/forventet"
3 syns denne omtalen er nyttig

De monterer hjemmesentralen/modemet helt feilplassert slik at du ikke vil få gode signaler over hele huset, for så å lure kundene til å oppgradere til premium. Dette er helt unødvendig da modemet er mer en bra nok til å gi god dekning i et normalt stort hus.. Hos meg monterte de modemet i en krok i stuen skjult av møbler osv osv. Det er naturligvis gode signal når man sitter i sofaen, men i andre enden av huset er det meget dårlig signal og treg linje. Når jeg går ut ytterdøren og står på trappen mister jeg alle wifi-signal, men får derimot inn tipp topp signal fra naboens moden. Fra mitt moden til trappen er det 8 meter . Fra trappen til naboen er det 18 meter.De har også Homenet. Hele opplegget virker som lureri og det er ingen forståelse på problemet fra kundeservice. Det eneste de kan tilby er å selge meg premium pakken. Saken er den at det er ikke behov for premium pakke hvis modem blir montert på best egnet sted i huset som er i senter av huset. Da blir det gode signal overalt. Er inne på tanken å ta saken videre til forbrukertilsynet.

Svar fra HomeNet
03.09.2020 11:43
Hei, Det er veldig leit at du har havnet i en slik situasjon. Normalt så blir vår boks koblet opp slik dersom man skal ha IPTV også, ettersom at man må ha en kabel mellom den boksen og dekoderen man da skal ha. Men det skal være fult mulig å få flyttet den boksen om man ønsker dette. Det stemmer også at vår Mesh løsning (wifi premium) også vil kunne løse denne typen problem, men det er jo noe man selv skal få velge om man ønsker. Anbefaler her at du tar kontakt med oss på chat/telefon slik at vi kan hjelpe deg med å finne ut av dette. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Holder ikke det de lover"
1 syns denne omtalen er nyttig

Var så dum at jeg sa ja til og få homenet. 2 år etter det skulle være ferdig installert kom de og ferdigstilte det. og det tok ikke 1 døgn før de første problemene oppsto. har målt nettet vær dag flere ganger om dagen siden jeg fikk det og har ikke opplevd den farten jeg ble lovet 1 gang !!! og kundeservice ???? den er ikke eksisterende ! de første de sier når du ringer er at du har du feil hos deg selv må du betale... men så vet jeg at det ikke er hos meg det er feil som jeg har prøvd og sagt flere ganger. farten blir målt med kabel rett i modemet med en pc med gigabit nettverkskort. og de gangen jeg har klaget tar det 2 dager så kommer det fra de at alt er i orden.. større svindel skal man lete lenge etter.

Svar fra HomeNet
01.09.2020 08:19
Hei Kristian, Utrolig leit å se at du har opplevd problematikk etter oppkobling. Ved hastighetsmålinger anbefaler vi alltid å måle kablet direkte til hjemmesentralen. Da får vi utelukket alle variabler utenfor vår kontroll som påvirker målingene over WiFi. Anbefaler å sjekke denne lenken for mer informasjon rundt hastighetstester: https://www.homenet.no/hastighetstest/. Dersom du fortsatt opplever problemer ønsker vi selvfølgelig å hjelpe. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller chat. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Terrible internet provider"
1 syns denne omtalen er nyttig

Since our borettslag changed internet provider to Homenet we experience internet dropping (internet unavailability) several times a day. All our neighbours report the same plus additional coverage and speed problems. When taking this up with HomeNet customer support they say it is "our fault" because we have too many internet connected devices. It is very simple, we had exactly the same devices before, when we had Get as a provider and everything worked perfectly fine: no internet drops, good coverage, good speed. In Homenet´s case, the saying applies perfectly: "what you pay is what you get". So, think twice before you switch to a cheaper internet provider, there is always a catch!

Svar fra HomeNet
01.09.2020 08:19
Hello Monica, I am not familiar with your case, but it is sad to see that you are experiencing issues with your connected devices on the wireless network. There are a lot of different variables that will affect the WiFi signal. Sadly a lot of these are also outside of our control. We do however want to help and our technicians are available by phone 38 99 01 00 or chat. We highly recommend giving our technical support another call so that we can attempt to solve any issues that you are experiencing. Kind regards, Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Alt har gått på skinner fra A-Å"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har i disse dager endelig fått fiber. Det er levert av Homenet. Jeg pleier ikke skrive slike innlegg, men da det er så mange som er misfornøyd med Homenet, tenker jeg at de også fortjener skryt av de som opplever det. Jeg har ingen negative opplevelser med Homenet i prosessen fra signering av avtale til fiber var ferdig lagt inn. Ryddig og så effektivt gjennomført som det er mulig (tror jeg med tanke på samarbeid med kommune osv). God informasjon hele veien og bra kundeservice. Nå har jeg ikke hatt det lenge nok til å uttale meg om stabiliteten, men hastigheten er det ingenting å si noe på. Slik min opplevelse av Homenet er nå, har jeg ingen problemer med å anbefale de til venner og kjente. Bra jobba HomeNet!

Svar fra HomeNet
31.08.2020 08:23
Hei, Takk for din omtale her på bytt.no Godt å høre du er fornøyd med tjenesten. Det er bare å ta kontakt dersom det skulle være noe du lurer på, eller noe som endrer seg i hvordan du opplever tjenesten vi leverer. Vennlig hilsen Roar | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Blir ikke bedre"

Utmerket hastighet. Utsøkt kundeservice. Utrolig konkurransedyktige på pris. Ikke mer å si!

Svar fra HomeNet
25.08.2020 16:24
Hei Sindre, Meget hyggelig å se at du er fornøyd med tjenesten, servicen og prisen vi tilbyr. Våre kundebehandlere jobber til beste evne slik at våre kunder skal få servicen de fortjener. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive slik et positivt innlegg! Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Homenet er tyv som stjeler penger fra lomma"
1 syns denne omtalen er nyttig

Verste leverandør jeg har opplevd i mitt liv.Aldri bruk dette. 100 kr mindre er lureri. De vil sende deg mange gebyrer som du aldri har tenkt om. Internett kvalitet er verst.

Svar fra HomeNet
19.08.2020 08:48
Hei Erik, Jeg er dessverre ikke kjent med din sak hos oss da jeg mangler informasjon å finne deg med i våre systemer. Jeg er ikke kjent med gebyrene du viser til her, og vil anbefale deg å ta kontakt med oss direkte dersom du har spørsmål relatert til abonnementspris, og eventuelt utsendt faktureringer. Vedrørende internettkvalitet er det leit å se at du er misfornøyd og vi ønsker selvfølgelig å hjelpe med dette også. Ta gjerne kontakt med vår teknisk avdeling på telefon 38 99 01 00 eller chat via vår hjemmeside for å gjennomføre et grundig feilsøk. Det er da viktig at du er hjemme og har utstyret tilgjengelig slik at vi finner en permanent løsning på problematikken du opplever. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Flytte hjemmesentral"

Homenet anslår pris På dette oppdrag mellom Kr 3000 og Kr 5000 Men kan også bli høyere. Det må man si er ett rimelig usikkert estimat. Tør jo ikke bestille montør når jeg ikke vet om det koster kr 3000 eller Kr 10000 !!!. Går jo Uansett Mye mindre tid enn en ny innstalering Vil gjøre :(. Får sjekke ny installasjon fra konkurrent , om jeg finner en da. Litt håpløst Opplegg :(

Svar fra HomeNet
13.08.2020 18:30
Hei Morten, Ved feilretting ønsker vi først å utelukke så mange feilkilder som mulig. Dersom feilen har skjedd ved uhell på din ende eller oppdraget gjelder flytt av fiber eller hjemmesentral må du selv ta kostnaden. Ellers dekker vi selvfølgelig feilretting ved feil på linjen eller ved vårt utstyr. Pris blir påvirket av kostnader relatert til utkjøring og omfang av oppdrag. Dersom oppdraget tar lang tid, og utstyr må byttes ut vil kostnaden gå opp. Det er dermed vanskelig å gi et nøyaktig estimat i forkant ettersom hverken vi eller entrepenøren har oversikt over planløsningen i huset, og kan ikke si med sikkerhet hva som må gjøres før montør er på stedet. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Dilshad Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"veldig ustabilt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig ustabilt nett til tider. Har hatt Altibox før og hadde aldri noen problemer med hastighet og stabilitet der. men bor et annet sted nå som har homenet. og det er så mye ustabilt nett. mister enten opp eller nedlastning med ca 90% i flere dager uten at det skjer noe. dette skjer altfor ofte. Savner dritt GET nå. men iforhold til homenet var det 100x bedre

Svar fra HomeNet
12.08.2020 11:25
Hei Dilshad, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men anbefaler på det sterkeste å kontakte vår teknisk avdeling på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no. Våre teknikkere ønsker selvfølgelig å hjelpe og vil da feilsøke linjen for å finne årsaken til problemene du beskriver over. Vi ser frem til å finne en permanent løsning på ustabilitene. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Kunde A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig kommunikasjon og tregt internett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Homenet har flere ganger tilbudt meg veldig tregt internett og de tar godt betalt selv når de har gjort en feil. De har kommunisert med meg på en dårlig måte. Jeg håper de endrer kommunikasjonen sin på tekst slik at de ser på kundene sine som gode folk. Jeg håper de forbedrer maten de fikser problemer på og at de samarbeider bedre med Arvato Finance så ikke kunden må lide for deres dårlige samarbeid.

Svar fra HomeNet
07.08.2020 00:04
Hei, Dersom du mener det har blitt gjort feil fra vår side anbefaler vi å ta kontakt med oss direkte på mail til [email protected] slik at vi får gått gjennom saken din. Vi ser selvfølgelig på kundene våre som pålitelige og hyggelige folk, og behandler dem med respekten de fortjener. Det er leit å se at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss, men håper våre kundebehandlere får muligheten til å imponere deg i fremtiden. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Dårlig kundeservice"

Hadde problemer med ustabilt internett og tok kontakt med kundeservice for hjelp. De fremsto ikke interessert i å hjelpe og virket som de bare var interessert i å få meg til å legge på. Kom ikke med noen forslag på ting jeg burde feilsøke for å få stabil drift.

Svar fra HomeNet
06.08.2020 08:45
Hei Steffen, Meget leit å se at du har hatt slik en negativ opplevelse med oss. Våre kundebehandlere er serviceorienterte mennesker som selvfølgelig ønsker å hjelpe deg til beste evne. Gi oss gjerne en ny mulighet til å imponere ved å kontakte oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Sankthans
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Svært dårlig opplevelse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er nå 2 år siden at det kom en mann å ringte på døra å lurte på om jeg var interessert i raskt hjemmenett, dum som jeg var tegnet jeg avtale, i fjor tok kontakt med dem å spurte om dem snart skulle begynne å bygge ut her som jeg bor fikk beskjed om at dem skulle sende ut informasjon uten at det har skjedd, spurte også om det var mulig å trekke seg fra kontrakten og det var mulig mot å betale et gebyr på 8000 kr. Homenet er et firma som jeg vil anbefale alle å holde seg langt unna

Svar fra HomeNet
06.08.2020 08:45
Hei Sankthans, Jeg er ikke kjent med saken din, men vil anbefale deg å ta kontakt direkte med vår supportavdeling på [email protected] for en gjennomgang av saken din hos oss. Fiberutbygging krever avtaler, tillatelser og midler fra tredjeparter som kommune, vegvesen og entrepenører og kan dermed ta lenger tid enn forventet i noen områder. Vi forstår frustrasjonen dette kan medføre og beklager forsinkelsene du beskriver her. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
"SVINDELFIRMA"
2 syns denne omtalen er nyttig

De gav tilbud på mobilt bredbånd som jeg sa jatakk til. 2 uker senere sier de at de ikke kan levere da det ikke er kobberlinje i huset??? Så lar de dette bli registrert som om jeg har avbestilt etter angrefrist og derfor skal betale kr 2500 i avbruddsgebyr!!!!!????? Når de solgte tjenesten sa de at de kunne levere. Men etterpå påstår de at jeg skal betale fordi jeg angivelig har fjernet en kobbertråd?? Jeg fatter ikke hva det har med saken å gjøre en gang. Betaler ikke for å ikke ha fått noe levert. Ingen ba meg sjekke etter kobbertråder i vegga før bestilling!! Og etterpå så klagebehandler de på swadavis og svarer intetsigende møl. Deretter nekter de å svare mer.

Svar fra HomeNet
06.08.2020 08:44
Hei Tone, Jeg er dessverre ikke kjent med saken din da jeg ikke har nok informasjon å finne deg med i våre systemer. Dersom du mener at kravet ikke er riktig vil jeg anbefale å ta kontakt med vår faktura avdeling på mail til [email protected] for å få en skriftlig gjennomgang av saken din. Vi ønsker selvfølgelig å være behjelpelig, og det er leit å se at du har hatt slik en negativ opplevelse med oss. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fraværende kundeservice og et nett som absolutt ikke holder mål, ren søppel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Totalt ubrukelig, styr unna, fraværende kundeservice, nett som faller ut særlig på kveldstid, hjemmeside som ikke fungerer.

Svar fra HomeNet
28.07.2020 06:58
Hei Tom, Leit å høre at du er misfornøyd med oss og tjenesten vår. Vi ønsker så klart å levere så bra internett-tjeneste og kundeservice som mulig, så vi setter stor pris på tilbakemeldinger. Vår kundeservice skal være tilgjengelige på telefon 08:00-21:00 og chat 09:00-21:00 mandag til fredag, samt chat 10:00-15:00 lørdag og søndag. Feilen du nevner får jeg ikke sjekket da jeg ikke har ditt kundekort for hånd i skrivende stund. Ta gjerne kontakt med oss på telefon (38 99 01 00) eller chat (https://www.homenet.no/kundeservice/) slik at vi får undersøkt dette nærmere. Vennlig hilsen Adrian | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Svindel"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ble koblet på internett den 8/7 og det er helt ustabilt, sender en oppsigelse på at jeg vil avslutte dette, for det er vel 14 dagers angrerett, fra den dagen jeg bruker det. Men nei da, det er 14 dager fra jeg bestiller, og hvordan kan man klage på en vare som ikke jeg har fått enda. Har ringt flere ganger, og dem legger på til meg. Dette er ikke et seriøst firma. Jeg kommer til å gå videre med dette. Så hold dere langt unna homenet folkens.

Svar fra HomeNet
15.07.2020 09:12
Hei Hanne, Angrerett gjelder fra bestilling ettersom det dreier seg om arbeid som utføres av montør og endringer i boligen som kan sammenlignes med annet fagarbeid som installasjon av strømuttak eller annet elektrisk materiell. Dersom du opplever problemer med tjenesten ønsker vi selvfølgelig å hjelpe og oppfordrer til kontakt med vår teknisk avdeling for et grundig feilsøk og eventuell informasjon om hva som kan være årsaken til problemet. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR