Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Forb møkka nett!

Omtale av  Anne M

Er så ustabilt som det går an. Det er snart sånn at jeg er heldig om jeg får sett ferdig en film. Dere skylder på mye "trafikk" i området, men ingen av naboene har sånne problemer med andre leverandører.

Svar fra HomeNet
24.11.2022 09:19

Hei, Dette ønsker vi å hjelpe deg med! Jeg har desverre ikke nok informasjon til og se videre på din henvendelsen men vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vennlig hilsen Jonas | Home_Net

Nyttig (1)

Nettverkutfall!

Omtale av  Foa1

Sameiet byttet fra Get/Telia til Homenett. Måtte legge nye fiberkabler da det opprinnelige var vanlig kabelnett. Fikk beskjed om dato og klokkeslett for tilkobling da de var ferdige med å montere fiberkabel. Møtte en montør ute i korridoren etter at de hadde montert router på veggen, og spurte om de koblet til som avtalt. Han sa da at han kunne ringe og koble meg på umiddelbart, og det skjedde. Tok maks et kvarter så var jeg på nett. Målte hastigheten med Bredbåndskollen, og det var 300 ned og det samme opp!! Topp! Det som trekker ned til 4 stjerner er utfall som varer i noen sekunder, og gjør at jeg må resette tv-boksen etc. Irriterende da det skjer flere ganger i uken. Dårlig rekkevidde på Wi-Fi er også noe som trekker ned. I kontakt med kundeservice så eksisterte jeg ikke hos dem, selv om jeg hadde min side jeg logget inn på. Hmmm....!! Men stort sett, bra hastighet koblet med kabel, men det halve med Wi-Fi. Burde levere oppdatert router. Og få orden på de korte utfallene. Er fornøyd med fiber fra Homenett.

Svar fra HomeNet
22.11.2022 10:20

Hei Tusen takk for den gode omtalen, dette setter vi stor pris på. Dersom du opplever at rekkevidden er mindre optimal, gjerne kontakt oss, så skal vi finne en løsninig på dette for deg. Vi kan nås på 38 99 01 00. Vennlig hilsen Bjørn Tore

Nyttig (0)

Vanskelig å få tak i kundeservice

Omtale av  Arvid N

Blir ikke tatt på alvor når man sier at utstyret deres er defekt. Nett tilgangen var mildt sakt elendig. Målte nettet og haar egentlig bestilt 500/500 har på det beste hatt 200/200

Svar fra HomeNet
18.11.2022 19:58

Hei, Må bare beklage for problemene du har opplevd her. Jeg har desverre ikke nok informasjon til og se på din henvendelsen men vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vennlig hilsen Jonas | Home_Net

Nyttig (2)

Helt hårreisende dårlig

Omtale av  Kristoffer

Jeg skulle inderlig ønske jeg hadde lest på denne siden før, men som mange andre fikk jeg besøk av en hyggelig selger i sommer. Alt hørtes flott ut, og de ville komme tilbake hvis de fikk mange nok til at de skulle legge fiber her. Og plutselig graver de i gata, en helt annen rute enn forespeilet og vi som bor i området må på kort varsel grave laaaange strekk på egenhånd, mens de maser og truer med å begynne å fakturere hvert øyeblikk. Ingen av oss har fått fiberkartet på mail slik de lovet, og kundeservice er både frekke og ekstremt lite hjelpsomme.

Svar fra HomeNet
16.11.2022 09:29

Hei! Må virkelig bare beklage opplevelsen du har hatt her. Jeg har desverre ikke nok informasjon til og se på din henvendelsen men vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vennlig hilsen Kristoffer | Home_Net

Nyttig (3)

Jeg er ikke engang kunde, likevel vil de ha 9000 av meg.

Omtale av  Gaute Ø

Var så dum at jeg signerte en avtale senvinteren 21. Sendte inn angrerett skjema, og fikk bekreftet dette innen to uker. Nå - er jeg plutselig likevel en kunde, som har sagt opp for sent! Desverre har jeg både annen mail og pc, nå 1,5 år etterpå. Så nå må jeg prøve å få gjenopprettet... Lurer på om HomeNet er hacket, siden de ikke har informasjon om dette, eller om det rett og slett er godt, gammeldags bondefangeri?

Svar fra HomeNet
16.11.2022 09:29

Hei, På grunn av personvern har vi ikke anledning til å uttale oss om kundesaker på en offentlig kanal. Dersom du har spørsmål knyttet til faktura er det ønskelig at du kontakter oss via telefon eller chat. Vennlig Hilsen Ingvild | HomeNet

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

IKKE BYTT TIL HOME NET !!!!!!

Omtale av  Nicklas

Det kommer en dørselger og lover deg at du får "samme nett" som før men kun en annen faktura, som er billigere. Du gjør kanskje som meg og spør om det er angrerett på det og da svarer de "ja absolutt" men vet ikke hvor lenge den gjelder. Men legger til at "det burde ikke være nødvendig uansett fordi du får jo tross alt "samme nett". Ukene går etter ordre bekreftelsen er mottatt på e-post. Og så fort du får nettet (ukesvis etter bekreftelsen) så får du packetloss og latency på det dobbelte. GODT JEG HAR ANGRERETT TENKTE JEG. Men neida, det er kun 2 uker etter ordrebekreftelse. Jeg tror de konkret venter med å koble folk på til angrefristen går ut. Nå må jeg bruke masse tid på FORBRUKERRÅDET for å gå tilbake til det gamle nettet (Telenor bredband) Dette er faktisk i svindel i stor grad. Håper folk som sliter med det samme går til Forbrukerrådet så de kan holde ett øye med Home_Net

Svar fra HomeNet
15.11.2022 11:13

Hei! Må bare beklage opplevelsen du har hatt her. Jeg har desverre ikke nok informasjon til og se på din henvendelsen men vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vennlig hilsen Jonas | Home_Net

Nyttig (2)

Måtte bare gi opp, klarte aldri å skaffe internett

Omtale av  Olav

Ventet i to mnd på å få internett, de klarte ikke få rett by de skulle levere på engang

Svar fra HomeNet
14.11.2022 12:01

Hei! Vi beklager opplevelsen du har hatt her! Jeg har desverre ikke nok informasjon til og se på din henvendelsen din men vil gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan hjelpe deg videre med din henvendelse. Vennlig hilsen Jonas | Home_Net

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR