Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
77
av 88 innen
bredbåndsleverandør
40%
anbefaler
HomeNet
Filtrer omtaler
228
79
35
58
417
Sorter omtaler etter
Viser av 817 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Så vidt noe internett signal"

Vi bor i en 45 kvm leilighet hvor internettet fra Homenet ikke engang rekker frem til soverommet. En av oss jobber hjemmekontor og måtte kjøpe ekstra internett ledning som vi nå har dratt gjennom hele leiligheten for at jobb skal kunne funke som normalt. Prøvde å kontakte kundeservice og fikk beskjed om at «vi er dessverre ikke ansvarlige for hvor godt eller dårlig internett fungerer hjemme hos dere». Helt idiotisk, STYR UNNA.

Svar fra HomeNet
17.12.2020 11:27
Hei Hedda, Leit å høre at du opplever problemer. WiFi-en du får med gratis i modemet er en helt standard WiFi-løsning, det er mulig denne ikke er nok for ditt bruk. Vi tilbyr derfor en premium løsning til våre kunder som skulle trenge det, den kan du lese om her: https://www.homenet.no/home-wifi/ Du kan også lese litt om trådløst nettverk generelt her: https://www.homenet.no/det-tradlose-nettet-er-darlig/ Vennlig hilsen Maren M | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Uproblematisk"

Har gode erfaringer med Homenet sålangt. Ingen nedetid, vennlig kundeservice og bra hardware.

Svar fra HomeNet
15.12.2020 15:59
Hei Håkon, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig pris på! :) Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Puncher til med helt RÅ kundeservice!"

Overtok leilighet med allerede innlagt fiber fra Homenet i November. Litt ustabilt nett i noen uker av og på. Så jeg bestemte meg for å få en montør til å se på det. Dagen etter får jeg en montør på døren til avtalt tid og han er hyggelig fra start til slutt! Det viste seg at fiberkabelen var brukket og trengte en ny lengde med kabel. Det fikset montøren på 20 min og ryddet og børstet nærmest støv etter seg. En god lytter, positiv og imøtekommer mine preferanser. Han gjorde rett og slett dagen min bedre. DET er god kundeservice på høyt nivå. Håper denne teknikeren får vite at han blir satt pris på. Gi denne mannen en medalje!

Svar fra HomeNet
15.12.2020 15:26
Hei, Takk for super tilbakemelding, og for at du tok deg tid til å skrive en annmeldelse. Jeg skal få meldt videre at du har hatt en god opplevelse med våre montører. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ustabilt - styr unna"

Vi fikk avtalen fra en tidligere leietakere, men internett var treg siden dag en. De kunne ikke fikse det. Skal bytte over til en annet selskap men må betaler for de neste 6 måneder likevel de levere ingenting til meg. De gir ingen kanselering gebyr eller ingenting unntatt fra nei du må betale.

Svar fra HomeNet
15.12.2020 15:21
Hei, dette høres ikke helt bra ut. Her anbefaler jeg at du kontakter oss på chat/telefon slik at vi kan sjekke opp i dette. Linjen skal være i henhold til avtale. Om den ikke er det, og vi ikke får rettet opp i feilen så skal man kunne gå fra avtalen. Ta kontakt så får vi gjort et feilsøk. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Vigdis B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service - opptil 1 times ventetid på telefon, lang ventetid på utbedring av feil, ustab.nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt HomeNet/RiksTV i 2 år uten at det har fungert spesielt bra. Sist lørdag kom det 2 montører og installerte nytt anlegg med nye routere, fikk ikke inn internett på TV og kap. 50/50 isf. 1000/1000 som var det avtalen sa. I går, mandag kuttet nettet fullstendig ut og jeg brukte tot. 2 timer og 50 minutt på tlf. uten at dette ble ordnet, og er fullstendig uten nett og TV. Ringte på nytt i dag og fikk til svar at jeg ville bli kontaktet av reparatør (ikke hyggelig kundebehandler!) og dette kunne ta flere virkedager. Totalt uakseptabelt!!! Jeg vet også med sikkerhet at det er to svenske reparatører i Bodø, da disse var hos meg sist lørdag (for 3 dager siden).

Svar fra HomeNet
15.12.2020 12:44
Hei. Det er veldig synd at du har opplevd problemer så lenge. Men bra du har kontaktet oss nå slik at vi får sett på saken. Vi er klar over at det har vært lang ventetid på våre telefoner noe i denne uken og noe sist uke. Dette er grunnet en uventet stor menge pågang på telefon. Køen skal nå være tilbake på et normalt nivå som er på kun noen få minutter. Du vil få statusoppdateringer på saken din tilsendt på sms, så det er slik du vil høre fra oss om en slik sak, men om du ikke har hørt noe på en stund er det bare å kontakte oss så får vi sett på det. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Christine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig kundeservice og behjelpelighet ved feil"

Homenet hadde varslet sanering av linjen vi hadde, men så sendt ut ny mail om at de ikke sanerte den allikevel. Så sanerte de allikevel hele linjen på et mye tidligere tidspunkt enn først varslet, og dette skjedde på en lørdag ettermiddag. Inget nett i en hel helg med 3 barn er ikke veldig ok.. Nå er det mandag med både hjemmekontor og hjemmeskole - og ingen nettforbindelse. Det er alt for dårlig!!

Svar fra HomeNet
08.12.2020 09:33
Hei Christine, Meget leit å se at linjen din ble sanert i forbindelse med avviklingen av kobberlinjene til Telenor. Jeg ikke kjent med saken din, men beklager dersom du har fått motstridende informasjon fra oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 99 01 00, chat via vår hjemmeside eller på mail til [email protected] om du skulle ha noen spørsmål rundt saneringen. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Veldig fornøyd"

Hatt Homenet i 4 år og aldri opplevd noen problemer. Stabilt og bra nett. Har vært i kontakt med kundeservice to ganger i løpet av disse årene, og er veldig fornøyd også med det.

Svar fra HomeNet
08.12.2020 09:32
Hei Grete, Utrolig hyggelig å se at tjenesten har vært stabil og god. Vi håper å få levere hos deg de neste 4 årene også, og ser frem til å opprettholde den gode opplevelsen. Ikke nøl med å kontakt oss om det skulle være noe! Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig internettleverandør"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har aldri opplevd maken til mer ustabilt nett. Ringer de ukentlig og ingenting skjer. Betaler for 100mbps, men ligger som regel på 5-14mbps...

Svar fra HomeNet
08.12.2020 08:56
Hei Lars, Leit å høre at du opplever problemer med linjen din. Når det kommer til hastighetsmålinger anbefaler vi å ta en titt på denne linken https://www.homenet.no/hastighetstest/. Her finner man masse nyttig informasjon som er grei å vite før man foretar en måling. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig responstid på feil med fibernett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Fiber nede 2 ganger på samme uke. Uten internett og TV fra mandag kl 12.00 til onsdag 14.00. Så fra fredag kl 18 over helgen. Kundeservice opererer med 3-5 virkedager responstid (tid det tar før de sjekker tilbake til deg) så feil på bredbånd en fredag kveld tar fort mer enn en uke å fikse. Hvis tekniker må inn i leilighet tar det antagelig enda lenger tid. Har på toppen av det nå sittet mer en 20 min i telefonkø for å komme gjennom til kundeservice. Levert hastighet er også langt unna hva man kan forvente-de kommer med alle mulige forklaring på lav levert hastighet. Styr unna HomeNet hvis du har andre alternativer!

Svar fra HomeNet
08.12.2020 08:56
Hei Jar, Takk for ærlig tilbakemelding. Vanlig behandlingstid på innmeldt sak er 1-3 virkedager. Dersom det må sendes ut en montør kan dette ta noe lengre tid. Vi forstår at det er frustrerende å være uten internett, men kan forsikre deg om at saken din vil bli løst så fort som mulig. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt for jævlig dårlig nett !!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Møkka firma, frekke ansatte !! Tar 2 uker før montør kommer og skal fikser nettet. Hjelper lite at de kommer for det faller ut etter noen dager !! Kundeservice har bare kunnskap om og slå av og på nettet!! Slutt og kommenter innlegg her inne og bruk heller tiden der dere burde bruke den !!! J*** kjeltringer!!

Svar fra HomeNet
08.12.2020 08:54
Hei Åge, Dette hørtes jo ikke bra ut... Det er leit dersom du har en slik oppfatning av vår kundeservice. Vi takker for ærlig tilbakemelding og tar selvfølgelig med oss dette videre. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Minner om piratvirksomhet"
2 syns denne omtalen er nyttig

1. De lover ting de ikke kan holde, tvinger gjennom kontraktsskriving, og når det til slutt blir klart at de ikke kan levere nett, krever de likevel at du overholder abonnementet du har undertegnet, evt et gebyr på 18000(!)... Dette gjelder installasjon av fiber. 2. Når de graver fiber, gjør de dette i HAGEN til beboerne, altså på privat grunn, UTEN å høre med grunneier om dette først. Dette er da ikke fiber som går til huset, men hovedkabel i gaten. LIGG LANGT UNNA

Svar fra HomeNet
03.12.2020 11:22
Hei, Vi prøver så godt vi kan å overholde de datoer vi går ut med når det kommer til leveranse av nett, og vi skal heller ikke tvinge igjennom noe kontraktskriving. Man står helt fritt til å tegne avtale med oss som vi leverer nett i ditt ommrådet eller om vi planlegger å bygge ut til ditt ommrådet. Om det er slik at vi ikke kan levere til deg så er man da ikke bundet av noe avtale på fiberutgygging. Gebyret du snakker om kan være gebyret man kan få om man tegner avtale og gå ut av den avtalen etter angrefristen har gått ut i ommrådet som er i salgs og/eller utbyggingsfasen. Men dette ligger 9000 kr. Vi graver normalt ikke på privat tomt, dette gjøres normalt av kundene våre som en del av egeninnsatsen, normalt graver vi til din tomtegrense også graver man selv videre inn. Men om det er noe som er uklart eller noe som har blitt gjort feil er det bare å ta kontakt med oss slik at vi kan få sett på saken. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig tid på feilretting"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har nå vært uten nett i 6 dager. Feil ble meldt inn til HomeNet på søndag, og på nytt på mandag. Ga da også beskjed om at det så ut til å være modemet som vår gåent. Men HomeNet brukte uansett to dager i sin egen teknisk avdeling, før de tirsdag ettermiddag sendte sak til montør, som skulle kontakte meg. Har nå ventet tre dager, uten å høre noe fra montør, og er i ferd med å gå inn i en ny helg uten internett. Siste unnskyldning til HomeNet går på Covid-19-situasjonen, og økt bruk av hjemmekontor. Kan ha forståelse for at dette påvirker pågangen etter teknisk kundestøtte, men ser ingen logikk i at det skal føre til flere fysiske reparasjoner/feilrettinger. Ser fram til at Telenor leverer fiber i området.

Svar fra HomeNet
03.12.2020 11:21
Hei, Dette høres ikke helt unormalt ut, men jeg er enig at det begynner å bli noen dager. Anbefaler at du tar kontakt med oss slik at vi kan sjekke status på saken din. Det er normalt 1-2 virkedager ventetid på vår teknisk 2.linje og det samme gjelder normalt når den sendes videre til montørselskapet. Men det er bare å ta kontakt så kan vi få sjekket statusen. Vennlig hilsen Roar | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Styr unna!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig kundeservice. Frekke kundebehandlere. Bindingstid når du skriver avtale, bindingstid om du flytter avtalen over på noen andre. Vi fikk 12 nye måneder med bindingstid etter at vi flyttet abonnementet fra kjæresten min over på meg. Ingen andre leverandører med respekt for segselv gjør slikt. Styr unna! De er kun ute etter å ta pengene dine. I tillegg hadde vi store problemer med ustabilt bredbånd. Vi ble veldig fornøyde etter at vi byttet.

Svar fra HomeNet
02.12.2020 13:44
4663 Hei Simen, Meget leit å se at du har fått slik et negativt inntrykk av oss. Vi brenner for kundeservice og ønsker alltid å hjelpe våre kunder. Håper vi får muligheten til å imponere i fremtiden, og håper du tar kontakt dersom du skulle ha noen spørsmål rundt avtalen du har hatt med oss. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bra nett men kanskje litt høy ping"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært veldig fornøyd med fiber de siste 2 årene, Har bare hatt problemer med nettet en gang og da var det bare en kjapp telefonsamtale til kundeservice og de fikset problemet (feil på deres side). Men som tittelen sier så er kanskje ping tiden litt høyere en jeg var vant med. gikk fra ADSL linje fra Telenor med 2ms ping tid 25/5 hastighet til 27ms ping tid 1000/1000 hastighet. Så merker det litt når jeg spiller multiplayer online spill. Men eller jeg strålende fornøyd med Homenet sit Fibernet.

Svar fra HomeNet
23.11.2020 08:27
Hei John, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og tar naturligvis med oss dette internet, slik at vi kan bli bedre. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Oppfør D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Styr unna."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har nå vært uten bredbånd i 4 dager. Får beskjed fra kundebehandler at de sender en servicemelding til områdeansvarlig. Disse vil bruke ytterligere inntil to dager før de behandler saken og finne en reperatør! Frekk kundeservice , svært lite hjelp å få. Har byttet til nytt nettleverandør. Bruker så mye tid som jeg kunne brukt på alt mulig annet, har ikke tid til jobben min når jeg må snakke med dem så si en gang i mnd.

Svar fra HomeNet
22.11.2020 09:37
1337 Hei, På grunn av covid-19 er vi dessverre i mindre grad bemannet enn normalt. De nasjonale karantene-reglene må også følges av våre ansatte, noe som gjør at vi ikke får rykket ut like raskt som før. Behandlingstid rundt feilretting tar derfor lengre tid. Det er derimot ikke slik at våre medarbeidere skal oppføre seg frekt i kontakt med kunde. Dette tar vi derfor med oss videre internt, slik at vi unngår dette i fremtiden. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"NY KUNDE"

Det er store forbedringer og humøret stiger i lag med tilfredshet

Svar fra HomeNet
10.11.2020 09:22
Hei Arild, Meget givende å se slik en positiv tilbakemelding. Vi ønsker alltid å forbedre oss, og setter stor pris på tilbakemeldingen. Takk for at du tok deg tid til å skrive innlegget. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Svært treg oppfølging av feilutbedring."

Har nå vært uten bredbånd i to dager. Får beskjed fra kundebehandler at de sender en servicemelding til områdeansvarlig. Disse vil bruke ytterligere inntil to dager før de behandler saken og finne en reperatør! Bor i by.

Svar fra HomeNet
08.11.2020 09:28
Hei Anders, Vanlig behandlingstid på innmeldt sak er 2-4 virkedager. Dersom det må sendes ut en montør kan dette ta noe lengre tid. Vi forstår at det er frustrerende å være uten internett, men kan forsikre deg om at saken din vil bli løst så fort som mulig. Vennlig hilsen Ingvild| HomeNet
Øystein
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Leverer mye lavere hastighet enn avtalt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Leverer altfor lavt hastighet enn det som er avtalt i abonnementet. Vanskelig å få kontakt. Svarer sjelden på mail henvendelse. Har ikke lykkes enda med å få kontakt med abonnementsavdelingen. En gang ble jeg sett over til en saksbehandler som ikke var på jobb, så det ble mye musikk den dagen.

Svar fra HomeNet
04.11.2020 08:44
Hei! Dette var kjedelig å lese, da vi veldig ønsker å levere et bra produkt til deg. Vi håper at du gjerne prøver å ta kontakt med kundesenteret vårt igjen for å se om det er en måte vi kan fikse problemene du opplever. Tilgjenglig på tlf samtlige hverdager 08-21 / 38990100 Det samme gjelder vår abonnementsavdeling. Vennlig hilsen Roar | Homenet
Skullegåttforsignal
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tullefiber"
2 syns denne omtalen er nyttig

Leverer ikke opp til forventningene. Denne fiberen underpresterer og er dårligere for gaming enn coaxial-kablet Internett fra Telenor.

Svar fra HomeNet
03.11.2020 08:52
Hei, Leit å høre at du opplever dette. Ønsker gjerne at du kontakter oss på tlf. 38 99 01 00, slik at én av våre teknikere kan utføre et fullstendig feilsøk av din internettlinje. Vennlig hilsen Fredrik | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Elendig kvalitet og ustabilt nett"
2 syns denne omtalen er nyttig

Forfedelig ustabilt nett, og når det først "fungerer" - så varer det minimalt... Kundeservice er forøvrig også veldig labert - de ringer når de ser at nettet er koblet ut (dette fordi vi må re-sette ruter flere ganger om dagen), men ellers er de vanskelig å kommunisere med. Setter opp prisen på et ellers dårlig, dårlig linje uten å forøvrig forklare hvorfor. Betaler for 50 mb/s linje, ligger jevnt på 14 mb/s. Når vi ringer for å fikset dette, gir de ingen forklaring på hvorfor.

Svar fra HomeNet
26.10.2020 10:05
Hei Magnus, Jeg er ikke kjent med linjen din da jeg ikke har kundeinformasjon å finne deg med i våre systemer. Kobberlinjene er utsatt for flere feilkilder enn fiberteknologien og kan dermed være mer utsatt for problematikk. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe og oppfordrer deg til å kontakte vår teknisk avdeling for å ta en grundig sjekk av linjen og hastigheten som måles til ditt utstyr. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Nathalie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"STYR UNNA"
4 syns denne omtalen er nyttig

Helt forferdelig fra start. Flyttet 2017 inn i en liten leilighet på 25kvm i Oslo og ble tilbudt av en selger per. telefon fra Homenet et godt tilbud. Takket ja til dette uten å vite hva som ville være i vente. Fra start: -Må installere linje i bygg og leilighet for dyr penge. De som skal installere kan komme mellom 08-16 mellom mandag og fredag. Ingen mulighet for avtale av tid. Ringer frustrert inn etter pålegg for bomtur da jeg ikke var hjemme første gang og utrykker hvor vanskelig det er forholde seg til. Spør damen på kundeservice om hvordan hun selv ville reagert på noe slik da jeg regnet med at hun også jobbet vanlig hverdag og ikke var hjemme. Damen bare lo av meg og da jeg sprakk i stemmen over frustrasjon lurte hun på om jeg var på vei til å grine. Jeg slang på røret. Ønsket ikke nett fra Homenet lenger etter dette. Tenk at en kundeservice skal få en i tårer og det skal sies at dette var frustrasjon over måten å bli møtt og bøter for hver bomtur jeg ikke fikk gjort noe med. Forsøkte si opp avtale men jeg var allerede bundet så ville tapt enda mer penger uansett. Da jeg ringte inn i forhold til ustabilt nett hadde jeg blitt møtt av kun varsel om ekstra kostnad da de med en gang antar jeg selv har ødelagt den leide ruteren. Nå som jeg endelig flytter og ønsket si opp avtale hadde jeg klagd på forslag fra selger den gang da jeg betalte for nett for en større familie i en større leilighet. Eget ansvar å sjekke opp dette, men syntes jo det er lite tillitvekkende at ikke leverandør kan komme et ærlig svar når man ringer og spør om den beste pakken for en person på en liten 1-roms. I tillegg skulle jeg til min store overraskelse ikke få slippe unna her heller. Når jeg ringer og ønsker si opp spør jeg også mannen på kundeservice om hva som må betales for å si opp. I og med at jeg ringte før månedslutt var det kun påfølgende måned som skulle betales, svarer mannen. Jeg ringte inn for å dobbeltsjekke dette og fikk et klart svar. Likevel har jeg nå fått regning for en resterende bindingstid som jeg ikke forstår jeg har takket ja til ved å endre nett til en mindre pakke tidligere i år. Ingen informasjon gitt annet enn sikkert en liten skrift jeg ikke finner noe som helst sted. Sa også på telefonen ved oppsigelse at jeg ville ringe og dobbeltsjekke nettopp dette for hvis ikke ville jeg jo bare tatt med nettet videre. Igjen får jeg bekreftet KUN PÅFØLGENDE MÅNED. Det er vært så mye tull med denne leverandøren at jeg ikke har ord. Det eneste virkelig positive med Homenet er at de har leid inn hyggelige folk til å installere nettet hos folk. Jeg husker jeg i 2017 fortalte om min opplevelse med Homenet og at om jeg kunne valgt ville jeg avsluttet det, men jeg var allerede låst og hadde allerede betalt for dette og nok bøter. Da ble jeg også meddelt at de kun var innleid men at han selv hadde fått høre dette gjentatte ganger av kunder han besøkte for Homenet.

Svar fra HomeNet
17.10.2020 09:04
Hei Nathalie Utrolig leit å se at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss. Jeg er ikke kjent med saken din da jeg ikke har nok kundeinformasjon å finne deg med hos oss, men dette er selvfølgelig ikke inntrykket vi ønsker at våre kunder skal få av oss. Vi ønsker å være best på kundeservice og våre kundebehandlere gjør sitt ytterste for å rådgi våre kunder ved alle type henvendelser. Vi har full forståelse for at ikke alle kan være hjemme under arbeidstid, dermed kan nytt oppdrag avtales dersom tidspunkt ikke skulle passe. Meget hyggelig å høre at underleverandør som ble benyttet til oppkobling av linjen var hyggelig, og at du hadde en positiv opplevelse ved installasjon. Vi håper vi får muligheten til å forbedre inntrykket du har av oss i fremtiden, slik at vi kan leve opp til forventninger som settes. Ønsker deg en riktig god helg. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Snakk om å behandle kundene som dritt."
1 syns denne omtalen er nyttig

Aldri igjen sier jeg bare. Vi var et kollektiv i Bergen. Nettet falt ut konstant og når det først var tilstede så var det så treigt at vi såvidt klarte å laste inn VG. Vi betalte 500 kr/mnd for en forferdelig pakkedeal. Når vi prøvde å si opp pga. leverandør ikke leverte det vi kunne forvente oss som kunder, så fikk vi bare beskjed om at vi var bundet til avtalen. Aldri igjen.

Svar fra HomeNet
13.10.2020 15:01
Hei Øyvind, Jeg har ikke tilgang til din kundeinformasjon her, men dersom du mener vi ikke kan levere det som er avtalt til din adresse ønsker vi gjerne at du tar kontakt med oss på telefon 38 99 01 00 eller via chat på homenet.no slik at vi får sett på dette. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Aldri bruk HomeNet som internettleverandør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Værste internettleverandøren du kan ha med og gjøre. Utrolig dårlig kundeservice. I tillegg klarer de ikke finne ut av problemet. Gjentatte ganger så hsr vi problemer med internettet minst 2-3 ganger i måneden. Vi skal bytte nettleverandør imorgen. Fordi nettet til Homenet er så ustabilt som det går ann. STYR UNNA.

Svar fra HomeNet
09.10.2020 08:33
Hei, Veldig leit å høre at du har opplevd problemer hos oss, og ikke har fått den hjelpen du ønsket. Dette beklager vi for. Vi tar med din tilbakemelding videre slik at vi kan bli bedre i fremtiden. Vennlig hilsen Fredrik | HomeNet
Ikkebrainternett
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Det mest inkompetente, ubrukelige og meningsløse firmaet på jord"
1 syns denne omtalen er nyttig

STYR FOR GUDS SKYLD UNNA HOMENET!!! De klarer aldri rette på noe feil, de ansatte kan kun spørre om du har startet hjemmesentral på nytt eller hvilke lamper som lyser, der stopper kompetansen(hvis man kan kalle det kompetanse) Kundeservice er frekke og vil aldri komme frem til en løsning, de snakker nedlatende til kunder og legger alltid saken frem som at det er kunden som er problemet. De er barnslige og repeterer seg selv ved å kopiere tidligere sendte meldinger. Når de har ustabilt nettverk, så spør de om du har Mesh-system fra en tredjepart(jeg har kun kablet nettverk) Har ikke hatt Homenet lenge, men de har ikke klart å vise sin gode side noen gang. Det eneste de er flinke på, hvis det kan kalles å være flink, er å sitte på slike forum som dette å svare på negativ omtale for å be ufornøyde kunder om å ringe supporten deres som virkelig ikke kan hjelpe. Jeg ber dere derfor på forhånd om at dere heller hjelper nestemann som trenger hjelp fremfor å sitte her å svare på negativ omtale. For det er kun det det er, og det er kun det dere fortjener.

Svar fra HomeNet
07.10.2020 14:47
Hei, Dette hørtes ikke bra ut, og det er selvfølgelig ikke sånn vi ønsker å bli omtalt. Det er svært beklagelig dersom dette er din oppfatning av vår kundeservice. Jeg har dessverre ikke tilgang til din kundeinformasjon her, men vi ønsker gjerne å rette opp i inntrykket du har dersom du tar kontakt med oss igjen. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Unngå HomeNet - helt til bunn når det gjelder alt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Denne er en useriøs leverandør. Helt til bunn til når det gjelder hastighet, kundeservice, pålitelighet, osv. Har vært uten internett i en uke uten å få noe teknisk hjelp. Forferdelig internett som minnet jeg på oppringt samband for 20 år siden.

Svar fra HomeNet
06.10.2020 11:16
Hei, det er veldig synd at du opplever det slik. Det er fult mulig at det er veldig begrenset hastighet vi kan levere til din adresse. Dersom det ikke er fiber hos deg, er det linjene du snakker om som da er telenor sine kobber linjer som brukes til å levere nett til deg. Dersom du er uten nett enda anbefaler jeg at du tar kontakt med oss, vi er avhengig av at våre kunder tar kontakt for at vi får gjort noe med saken. Om du alt har tatt kontakt og ikke hørt noe mer er det bare å kontakte oss igjen så kan vi sjekke status på saken.
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR