Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 88 innen
bredbåndsleverandør
40%
anbefaler
HomeNet

"Styr unna!"

Omtale om HomeNet skrevet av Simen for 26.11.2020 15:15

HomeNet har totalt 809 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Styr unna!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Forferdelig kundeservice. Frekke kundebehandlere. Bindingstid når du skriver avtale, bindingstid om du flytter avtalen over på noen andre. Vi fikk 12 nye måneder med bindingstid etter at vi flyttet abonnementet fra kjæresten min over på meg. Ingen andre leverandører med respekt for segselv gjør slikt. Styr unna! De er kun ute etter å ta pengene dine. I tillegg hadde vi store problemer med ustabilt bredbånd. Vi ble veldig fornøyde etter at vi byttet.

Svar fra HomeNet
02.12.2020 13:44
4663 Hei Simen, Meget leit å se at du har fått slik et negativt inntrykk av oss. Vi brenner for kundeservice og ønsker alltid å hjelpe våre kunder. Håper vi får muligheten til å imponere i fremtiden, og håper du tar kontakt dersom du skulle ha noen spørsmål rundt avtalen du har hatt med oss. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Bytt.no
"Styr unna!" skrev Simen om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Simen og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bra nett men kanskje litt høy ping"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært veldig fornøyd med fiber de siste 2 årene, Har bare hatt problemer med nettet en gang og da var det bare en kjapp telefonsamtale til kundeservice og de fikset problemet (feil på deres side). Men som tittelen sier så er kanskje ping tiden litt høyere en jeg var vant med. gikk fra ADSL linje fra Telenor med 2ms ping tid 25/5 hastighet til 27ms ping tid 1000/1000 hastighet. Så merker det litt når jeg spiller multiplayer online spill. Men eller jeg strålende fornøyd med Homenet sit Fibernet.

Svar fra HomeNet
23.11.2020 08:27
Hei John, Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd. Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og tar naturligvis med oss dette internet, slik at vi kan bli bedre. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Oppfør D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Styr unna."
1 syns denne omtalen er nyttig

Har nå vært uten bredbånd i 4 dager. Får beskjed fra kundebehandler at de sender en servicemelding til områdeansvarlig. Disse vil bruke ytterligere inntil to dager før de behandler saken og finne en reperatør! Frekk kundeservice , svært lite hjelp å få. Har byttet til nytt nettleverandør. Bruker så mye tid som jeg kunne brukt på alt mulig annet, har ikke tid til jobben min når jeg må snakke med dem så si en gang i mnd.

Svar fra HomeNet
22.11.2020 09:37
1337 Hei, På grunn av covid-19 er vi dessverre i mindre grad bemannet enn normalt. De nasjonale karantene-reglene må også følges av våre ansatte, noe som gjør at vi ikke får rykket ut like raskt som før. Behandlingstid rundt feilretting tar derfor lengre tid. Det er derimot ikke slik at våre medarbeidere skal oppføre seg frekt i kontakt med kunde. Dette tar vi derfor med oss videre internt, slik at vi unngår dette i fremtiden. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"NY KUNDE"

Det er store forbedringer og humøret stiger i lag med tilfredshet

Svar fra HomeNet
10.11.2020 09:22
Hei Arild, Meget givende å se slik en positiv tilbakemelding. Vi ønsker alltid å forbedre oss, og setter stor pris på tilbakemeldingen. Takk for at du tok deg tid til å skrive innlegget. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Svært treg oppfølging av feilutbedring."

Har nå vært uten bredbånd i to dager. Får beskjed fra kundebehandler at de sender en servicemelding til områdeansvarlig. Disse vil bruke ytterligere inntil to dager før de behandler saken og finne en reperatør! Bor i by.

Svar fra HomeNet
08.11.2020 09:28
Hei Anders, Vanlig behandlingstid på innmeldt sak er 2-4 virkedager. Dersom det må sendes ut en montør kan dette ta noe lengre tid. Vi forstår at det er frustrerende å være uten internett, men kan forsikre deg om at saken din vil bli løst så fort som mulig. Vennlig hilsen Ingvild| HomeNet
HomeNet har totalt 809 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR