Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Utrolig dårlig kundeservice og sier ting de ikke holder.

Omtale av  Bao N

Ingenting er bra ved dette. Oppfyller hverken kundens behov på det tekniske eller kundeservicen. Holder ikke det de snakker om og hver eneste såkalte rådgivere sier ulike ting. HOLD DERE UNNA. Kommer med spydige kommentarer når de selv har tatt feil. En sak gått over flere mnd uten å ha hørt fra dem.

Svar fra HomeNet
27.05.2022 08:54

Hei! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Vi vil veldig gjerne at du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan finne en løsning på problemet du opplever. Vi beklager igjen for ulempen dette har medført og håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net

Nyttig (0)

Løgn ved tegn av abonnement og legger på for linjeleie uten å gi info info om det 🖕

Omtale av  Sara

Tok kontakt med dem ,og de tilbydde meg 2 mnd gratis nett . Men så kom regninger og +149 ekstra linje leie ,ingen sa noe om det ringt de 3 ganger og de lovt å ringe tilbake ,ingen ringer . De sier at står ikke skrevet noe sted .Veldig dårlig dekning detter ut hele tiden og bor midt i byen Så da bytter jeg tilbake til Telenor

Svar fra HomeNet
19.05.2022 14:56

Hei Sara, Beklager at du har hatt en slik opplevelse. Linjeleie står spesifisert i tilbudet. På grunn av personverns regler kan vi ikke snakke om fakturaen din her, men gjerne kontakt oss på 38 99 01 00 eller på [email protected], så kan vi ta en gjennomgang av saken din. Vennlig hilsen, Espen fra HomeNet

Nyttig (0)

Kvalitets bredbånd.

Omtale av  Npv

Den uke kom vi på nett med HomeNet, hadde noe spørsmål til kundeservice som var veldig behjelpelig med. Installasjonen var utført av OneCoNw som utført jobben sin. Kan anbefales på

Svar fra HomeNet
13.05.2022 10:23

Hei. Tusen takk for koselig tilbakemelding. Vi håper du blir fornøyd med oss som leverandør. Vennlig hilsen Vilde | HomeNet

Nyttig (1)

Mest opptatt av å svindle til seg penger

Omtale av  Hans

Etter telefonsalg fra HomeNet, oppdaget jeg at det som ble opplyst om i telefonen ikke stemte da jeg fikk tilsendt avtalen. Kansellerte/angret samme dag. Homenet kvitterte. 6 måneder etterpå begynner de å sende faktura på 9000 kroner for å ha sagt opp avtalen. Og bruker inkassobyrå til det. Legg på telefonen hvis du blir oppringt av dette selskapet.

Svar fra HomeNet
09.05.2022 08:27

Hei Hans, Har dessverre ikke nok informasjon i denne saken her. Vi ønsker gjerne å se videre på dette og anbefaler at du kontakter oss på 38990100 slik at vi kan se nøyere på saken. Vennlig Hilsen Jonas | Home_Net

Nyttig (1)

Hold dere unna!!

Omtale av  Lars

Ubehagelig pågående selgere som ikke gir seg! Og de krever 2500,- i avbestillingsgebyr og jeg har ikke engang signert noe. Frekke er ikke et ord som beskriver godt nok. SI NEI !!

Svar fra HomeNet
06.05.2022 14:52

Hei Lars, Alt av ordrebekreftelser, samt underskrevet kontrakt sendes alltid på e-post til den som bestiller slik at man skal ha god tid til å gå gjennom, samt gjøre seg forstått med avtalen man inngått og betingelsene som følger med. Nå er ikke jeg kjent med din sak, men ta gjerne kontakt med oss dersom noe er uklart. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig start

Omtale av  Vidar S

Byttet fra Telenor og ved bytte er jeg uten Internett. Fikk beksjed om at det kunne ta opp til 3 dager å fikse problemet. Det er for dårlig. Om dette skjer igjen går jeg tilbake til Telenor.

Svar fra HomeNet
04.05.2022 14:20

Hei, Vidar! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har desverre ikke oversikt over saken din her, men det kan desverre være litt behandlingstid når vi videremelder feil. Om du vil ha oppdatering på saken eller har andre spørmål ta gjerne direkte kontakt med oss på chat eller på telefon 38990100. Vennlig hilsen "Frida" | HomeNet

Nyttig (1)

Min erfaring etter en uke som Homenet kunde

Omtale av  Stefan

Gjorde dessverre det dumme valget å bytte til Homenet fra Telenor. Det står at det er mulig å få ekstra public IP på siden dems, men det fungerer ikke når du har fiber via wholesale. De støtter ikke IPv6. Jeg satt to timer å skulle gjøre en nattjobb hvor jeg ikke fikk Internett pga feilkonfigurasjon på dems DHCP server. Jeg får kun 380 i opplasting. De er bevisste på å vente over 14 dager etter du får angreskjema før du får tjenesten aktivert sånn at de påtvinge deg eventuelt bruddgebyr. Kundeservice bryr seg ikke om hva du sier hvis du prøver å fortelle dem at du har testet kablet etc, altså vanlig feilsøking. Tviholder på at du må factory resette utstyr m.m, enda alt har fungert feilfritt med tidligere leverandør og samme oppsett. Ble satt over fra kundeservice til fakturaavdelingen hvor jeg ble sittende 1 time og 30 min å høre på ventemusikk før jeg la på da de ikke svarte. Samler sammen alt av logget og info nå samtidig som jeg skal sende mail til kundesenter leder med klage, så får vi se om jeg må ta saken videre til brukerklagenemda eller ikke. Til de som leser dette, styr unna hvis du kan.

Svar fra HomeNet
03.05.2022 09:01

Hei, Stefan! Vi beklager så mye for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Når det kommer til public ip adresse er dette noe vi kan gi til kundene våres. Det vil da påløpe en månedskost på kr 10 for hver ip adresse som skal bli lagt til. IPv6 er noe vi desverre ikke har aktivt per dags dato, men håper på og få det nå snarlig i fremtiden. Når det kommer til opplastningshastigheten høres dette ikke greit ut. Vi vil veldig gjerne at du kontakter oss på telefon 38 99 01 00 eller via vår chatløsning på www.homenet.no så vi kan feilsøke videre med deg. Vi har hatt stor pågang på telefonen den siste tiden, og forstår godt at det kan være vanskelig og få tak i oss til tider. Vi jobber alltid med og være mer tilgjengelig for kundene våres. Vi beklager igjen for opplevelsen du har hatt med oss så langt, og håper vi kan imponere deg mer i fremtiden enn hva vi har gjort til nå. Vennlig hilsen Kristina | Home_Net

Nyttig (1)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR