Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Alltid fantastisk hjelp

Omtale av  Johan N

Har hatt dem både som vanlig bredbånd og nå fiber. Får alltid god hjelp av kundeservice, tydelig har de som sitter på teknisk assistanse kunnskap om det de driver med. Har vært tull med faktura noen ganger (ifm. utløp av kampanje/bindingstid etc), men de har alltid løst det kjapt. Vil absolutt anbefale Homenet.

Svar fra HomeNet
19.10.2022 10:13

Hei Johan Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding, dette setter vi utrolig stor pris på Vennlig hilsen Bjørn Tore| HomeNet

Nyttig (0)

Faktura på 9000kr

Omtale av  Jakob

Hvorfor får jeg faktura på 9000kr for bruddgebyr når jeg sa opp innenfor oppsigelsesfristen på 14 dager?

Svar fra HomeNet
19.10.2022 10:13

Hei Jakob! Dette ønsker vi å finne ut av. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak, og ønsker derfor gjerne at du tar kontakt med kundeservice. Du kan nå oss på telefon 38 99 01 00, eller på chat via vår hjemmeside www.homenet.no Vennlig hilsen Jonas | HomeNet

Nyttig (1)

Homenet holder ikke avtale og binder deg med avtale for å bylaster deg høyt gebyrer, styr unna....

Omtale av  Molham K

Her kommer en kopi av e post jeg sendte til Homenet, og et eksempel på hva de driver med, styr unna for alltid!! Hei igjen Jeg nekter å betale deres gebyr på kr 2500. Dere har brukt tiden på mer enn 7 uker siden jeg har bestilt på mobilen, den jeg har snakket med lovte at jeg får internet i strøket 1 innen 2 uker og dere har ikke holdt avtale, dere har sendt kontrakten til faktura bilag som dere fakturere meg til aksesterende abonnement i strøket 5, og den skulle brukes kun til fakturering, og dere har fått både skriftlig og muntlig beskjed når jeg ba dere om dette siden avtale i strøket 5 ebilag@*****. com brukes kun til fakturering, siden dere har sendt avtale eller kontrakt til feil e post og med dette jeg kunne ikke se eller oppdage den, og siden jeg har ikke signert eller godkjennte den, jeg nekter deres gebyr krav på noen ting, e post dere skulle kontakte meg er ********[email protected] Eller *****der.no jeg har kabel tv og radio og internet kontakt i veggen, når deres teknikker kommet til installasjon etter mer enn 7 uker sa at dette internet kontakt kan benyttes kun fra Telie, og han mente at dette skulle finnes et annet internkabel Som registeret hos dere at det finnes i strøket 1, men dessverre! han mener at de som eier eller leie før oss har pusset opp og fjerne den! Jeg er ikke ansvarlig på at dere trenger en spesifisert Internett kontakt, jeg har ikke peiling eller erfaring på dette, jeg har en Internett kontakt på vegen, om dere ikke har tilgang til den dere kan ikke skylde på kunder og bylaste dem gebyrer... Jeg kan ikke fortsette med dere som kunde i strøket 5, på grunn av manglende tillit! jeg gir beskjed om oppsigelse fra dagens dato 13.10.2022

Svar fra HomeNet
19.10.2022 10:13

Hei Det er bare å beklage opplevelsen du har hatt her. Jeg er dessverre ikke kjent nok med saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at våre kundebehandlere kan se videre på dette, vennligst ta kontakt med oss på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan få sjekket opp i akkurat dette. Vennlig hilsen Jonas | HomeNet

Nyttig (0)

Hold deg unna Homenett

Omtale av  Victory

Vi har brukt Homenett 1år nå og siden den dagen nettet ble installert har vi ikke hatt stabil internett, har ringt kundeservice og de har ikke løsning til problemet, de sier reset. vi bruke mobildata til alt i huset 24/7. Det er umulig å spille, delta i møter, ringe via internett og lese avisen. Jeg kommer til å anmelde for svindel og oppfordrer alle om å gjøre det samme.

Svar fra HomeNet
14.10.2022 08:08

Hei Victory! Det var kjedelig å høre! Det er ikke slik vi ønsker å ha det. Jeg er dessverre ikke kjent med din sak, men jeg håper du kan ta kontakt med oss på kundeservice en gang til slik vi kan finne en løsning på ditt problem. Du kan nå oss på telefon 38 99 01 00, eller på chat via vår hjemmeside www.homenet.no Vennlig hilsen Karina | HomeNet

Nyttig (1)

Alt har vært helt topp med Homenet!

Omtale av  Stein

Har vært strålende fornøyd med Homenet fiberbredbåndet jeg har gjennom borettslaget som ble innstallert i 2018. Alt fra kundeservice, levert hastighet til stabilitet har vært toppers. Har knapt vært nedetid på fiberforbindelsen i de fire åra jeg har hatt Homenet, så nesten 100% oppetid! Det har kun vært to hendelser, en planlagt oppgradering av kjernenettet i 2019 som jeg ble varslet om i forkant og ett meget kort utfall for de som har RiksTv gjennom Homenet på grunn av en nettverksfeil. Så bra som det kan bli med andre ord da det alltid vil være behov for oppgraderinger hos alle leverandører av Internett. Til dere som sliter med ustabilitet på Internett, prøv først å koble enhetene på nettverket direkte til ruteren med kabel da det ofte er det trådløse nettet som er ustabilt av ulike årsaker og ikke selve internett forbindelsen. Kan altså virkelig anbefale Homenet, iallfall for sameier og borettslag.

Svar fra HomeNet
12.10.2022 09:19

Hei Stein, Tusen takk for utrolig hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig pris på! :-) Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Kundeservice er tennisspillere

Omtale av  Anonym

Har hatt HomeNet i 3 måneder nå, og har så og si hatt elendig internett i den relativt lille leiligheten min. Etter 8 forskjellige telefoner med diagnostisering (er ganske datakyndig selv) så kom vi endelig til konklusjon at det var problem med routeren. Ja, det krevde 8 tellefoner for at de kom med den konklusjonen. Når opp/nedlasntingen konsekvent dropper bare 5 meter fra routeren så mente jeg at det var reklamasjonssak. Til slutt kom jeg til 2. lnjesupport der jeg fikk melding kl 23:00 dagen etter at det ikke var aktuelt å sende ut en ny router og slang inn at jeg kunne kjøpe meg en ny router fra dem. I tillegg kommer supporten med missinformasjon om hvem som leverer utstyret. Virker som om policyen til supporten er å resette router og se om det blir bedre. "Om det ikke blir bedre kan vi sende deg til 2. linjesupport". Har erfaringer med både telenord og tafjord der jeg har opplevd trøbbel med routeren. Der har de ikke nølt med å levere ut ny router. Er ikke noe særlig tilhenger å måtte kjempe med kundeservice om helt åpenbare feil. Borderline ulovelig...

Svar fra HomeNet
07.10.2022 09:19

Hei, Jeg har desverre ikke nok kjennskap til saken din for å kunne utale meg her. Men her virker det som at du har wifi problemer. Ved problemer generelt så prøver vi alltid å finne årsaken for problemet slik at vi kan gi kunden en løsning, i noen tilfeller kan dette faktisk være ekstra utstyr. Dette er da noe som koster ekstra som kunde selv må bestemme seg for å ha, wifi løsningen som er inkludert i alle abonnementene er en basis løsning som skal funke for de aller fleste. Desverre i noen tilfeller så er dette ikke nok, da har man alternativet for å gå til inkjøp av eget utstyr eller å oppgradere til en Premium wifi pakke. Mvh Mohammed | HomeNet

Nyttig (3)

Forferdelig kundeservice

Omtale av  Anonyme

En feilrettings gebyr på godt over 3000,- for 5 minutters arbeid som ikke er avtalt på forhånd. Glem det. Da blir det andre alternativ til internett.

Svar fra HomeNet
29.09.2022 09:07

Hei Jeg er dessverre ikke kjent med saken din, men ønsker gjerne ta kontakt med oss, vennligst ta kontakt med oss på telefon eller chat slik at vi kan få sjekket opp angående dette Vennlig hilsen Bjørn Tore | HomeNet

Nyttig (0)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR