Bredbånd

HomeNet omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
0
av 12 innen
bredbåndsleverandør
57%
anbefaler
HomeNet

"Norges verste kundebehandling"

Omtale om HomeNet skrevet av Rebecca for 11.07.2018 15.31

HomeNet har totalt 419 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Norges verste kundebehandling"

Lover gull og grønne skoger, tar ikke ansvar for selskapets feil og belaster 3000 kroner i bruddgebyr fordi de ikke kan videreføre avtalen til ny adresse som de bekrefter da jeg inngikk avtalen. Siden jeg fikk dette muntlig fra selger og ikke kan henvise til skriftlig bekreftelse vil de da kreve inn 3000 kroner for internett jeg har hatt i en måned. Ingen i selskapet vil ta ansvar men setter meg videre til avdeling etter avdeling. STYR UNNA!

Bytt.no
"Norges verste kundebehandling" skrev Rebecca om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Rebecca og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"HOLD DEG UNNA!!"

Verre kundeservice skal man lete lenge etter! Montør dukket ikke opp 2 dager på rad, ga beskjed samme dag som de skulle komme og montere opp. Kundeservice var ekstremt frekke... velg alt annet enn homenet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Beste kundeservice jeg har opplevd"

Dette er første omtalen jeg noen gang skriver, men jeg har aldri opplevd så bra kundeservice før!
Da sameiet nå fikk bredbånd fra Homenet var jeg sein med registreringa på nett. Homenet hjalp meg med en gang gjennom registreringa på torsdagskvelden, og kommende søndag var nytt fiber i leiligheten på plass.
Da jeg skulle hente TV-boksen fra viasat, var denne i huseiers navn. Både viasat og Homenet kunne ikke gjøre noe for å endre navnet på eier av avtalen da jeg hadde fått bindingstiden, så Homenet tilbydde å ringe Viasat for meg, for å finne en løsning. Imponerende! Internettet funker veldig bra etter første uka.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Jeg synes homnet er det verste nettet som finnes, jeg og en kompis skulle spille fortnite men nettverket var så dårlig at det ikke gikk, nettverket datt ut og inn hele tiden og det var ikke komfortabel opplevelse

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Hold dere unna"

Måtte ta homenet da det eneste alternativet var NextGenTel der jeg bodde, men jeg burde virkelig tenkt meg om. Veldig ustabilt nett, usympatisk kundeservice og bindingstid på 12 måneder som jeg ikke ble informert om før jeg skulle avslutte abonnementet.

HomeNet har totalt 419 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no