Bredbånd

HomeNet omtaler og erfaringer

3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
3
av 12 innen
bredbåndsleverandør
55%
anbefaler
HomeNet

"Norges verste kundebehandling"

Omtale om HomeNet skrevet av Rebecca for 11.07.2018 15.31

HomeNet har totalt 456 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Norges verste kundebehandling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Lover gull og grønne skoger, tar ikke ansvar for selskapets feil og belaster 3000 kroner i bruddgebyr fordi de ikke kan videreføre avtalen til ny adresse som de bekrefter da jeg inngikk avtalen. Siden jeg fikk dette muntlig fra selger og ikke kan henvise til skriftlig bekreftelse vil de da kreve inn 3000 kroner for internett jeg har hatt i en måned. Ingen i selskapet vil ta ansvar men setter meg videre til avdeling etter avdeling. STYR UNNA!

Svar fra HomeNet
14.08.2018 20.17
Hei Rebecca,
Her ønsker vi selvsagt å finne en løsning, slik at du kan forbli kunde hos oss og selvsagt sjekke hva som har skjedd her iforhold til videreføringen og dette bruddgebyret.

Derfor ber vi deg ta kontakt med oss på telefon, slik at vi sammen kan sjekke dette.


Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Bytt.no
"Norges verste kundebehandling" skrev Rebecca om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Rebecca og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"HOLD DEG UNNA!!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Verre kundeservice skal man lete lenge etter! Montør dukket ikke opp 2 dager på rad, ga beskjed samme dag som de skulle komme og montere opp. Kundeservice var ekstremt frekke... velg alt annet enn homenet

Svar fra HomeNet
14.08.2018 20.16
Hei,
Beklager å høre hvordan oppkoblingen og hvordan din opplevelse var. Slik skal det selvsagt ikke være, vi ønsker selvsagt å kunne hjelpe deg/dere som kunder så godt vi kan.

Vi beklager igjen, skulle du ønske å komme tilbake til oss så skal vi ta deg imot med åpne armer.


Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Beste kundeservice jeg har opplevd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er første omtalen jeg noen gang skriver, men jeg har aldri opplevd så bra kundeservice før!
Da sameiet nå fikk bredbånd fra Homenet var jeg sein med registreringa på nett. Homenet hjalp meg med en gang gjennom registreringa på torsdagskvelden, og kommende søndag var nytt fiber i leiligheten på plass.
Da jeg skulle hente TV-boksen fra viasat, var denne i huseiers navn. Både viasat og Homenet kunne ikke gjøre noe for å endre navnet på eier av avtalen da jeg hadde fått bindingstiden, så Homenet tilbydde å ringe Viasat for meg, for å finne en løsning. Imponerende! Internettet funker veldig bra etter første uka.

Svar fra HomeNet
13.08.2018 16.28
Hei,
Vi takker for din positive omtale her på bytt.no, dette setter vi stor pris på.
Flott å høre at alt er i orden og skulle det være noe er det bare å ringe.


Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Jeg synes homnet er det verste nettet som finnes, jeg og en kompis skulle spille fortnite men nettverket var så dårlig at det ikke gikk, nettverket datt ut og inn hele tiden og det var ikke komfortabel opplevelse

Svar fra HomeNet
13.08.2018 16.28
Hei Knut,

Beklager å høre at spill kvelden deres ikke gikk som planlagt, nå kan jeg dessverre ikke se hvilken linje du/dere har. Men vi ønsker selvsagt å se inn på problemene dere opplever, slik at vi kan finne en løsning.

Derfor be vi om at du tar kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk.


Vennlig hilsen
Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Hold dere unna"

Måtte ta homenet da det eneste alternativet var NextGenTel der jeg bodde, men jeg burde virkelig tenkt meg om. Veldig ustabilt nett, usympatisk kundeservice og bindingstid på 12 måneder som jeg ikke ble informert om før jeg skulle avslutte abonnementet.

Svar fra HomeNet
13.08.2018 16.23
Hei,
Vi takker for din omtale her på bytt.no .

Slik ønsker vi selvsagt ikke fremstå, skulle du ikke være informert om binding på 12 mnd skal vi heller ikke holde deg til noe avtale. Vi ønsker at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg.

Vennlig hilsen

Mads | HomeNet
HomeNet har totalt 456 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no