Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Puncher til med helt RÅ kundeservice!

Omtale av  Stian M

Overtok leilighet med allerede innlagt fiber fra Homenet i November. Litt ustabilt nett i noen uker av og på. Så jeg bestemte meg for å få en montør til å se på det. Dagen etter får jeg en montør på døren til avtalt tid og han er hyggelig fra start til slutt! Det viste seg at fiberkabelen var brukket og trengte en ny lengde med kabel. Det fikset montøren på 20 min og ryddet og børstet nærmest støv etter seg. En god lytter, positiv og imøtekommer mine preferanser. Han gjorde rett og slett dagen min bedre. DET er god kundeservice på høyt nivå. Håper denne teknikeren får vite at han blir satt pris på. Gi denne mannen en medalje!

Svar fra HomeNet
15.12.2020 15:26

Hei, Takk for super tilbakemelding, og for at du tok deg tid til å skrive en annmeldelse. Jeg skal få meldt videre at du har hatt en god opplevelse med våre montører. Vennlig hilsen Roar | Home_Net

Nyttig (0)

Ustabilt - styr unna

Omtale av  Brett G

Vi fikk avtalen fra en tidligere leietakere, men internett var treg siden dag en. De kunne ikke fikse det. Skal bytte over til en annet selskap men må betaler for de neste 6 måneder likevel de levere ingenting til meg. De gir ingen kanselering gebyr eller ingenting unntatt fra nei du må betale.

Svar fra HomeNet
15.12.2020 15:21

Hei, dette høres ikke helt bra ut. Her anbefaler jeg at du kontakter oss på chat/telefon slik at vi kan sjekke opp i dette. Linjen skal være i henhold til avtale. Om den ikke er det, og vi ikke får rettet opp i feilen så skal man kunne gå fra avtalen. Ta kontakt så får vi gjort et feilsøk. Vennlig hilsen Roar | Home_Net

Nyttig (0)

Dårlig service - opptil 1 times ventetid på telefon, lang ventetid på utbedring av feil, ustab.nett

Omtale av  Vigdis B

Har hatt HomeNet/RiksTV i 2 år uten at det har fungert spesielt bra. Sist lørdag kom det 2 montører og installerte nytt anlegg med nye routere, fikk ikke inn internett på TV og kap. 50/50 isf. 1000/1000 som var det avtalen sa. I går, mandag kuttet nettet fullstendig ut og jeg brukte tot. 2 timer og 50 minutt på tlf. uten at dette ble ordnet, og er fullstendig uten nett og TV. Ringte på nytt i dag og fikk til svar at jeg ville bli kontaktet av reparatør (ikke hyggelig kundebehandler!) og dette kunne ta flere virkedager. Totalt uakseptabelt!!! Jeg vet også med sikkerhet at det er to svenske reparatører i Bodø, da disse var hos meg sist lørdag (for 3 dager siden).

Svar fra HomeNet
15.12.2020 12:44

Hei. Det er veldig synd at du har opplevd problemer så lenge. Men bra du har kontaktet oss nå slik at vi får sett på saken. Vi er klar over at det har vært lang ventetid på våre telefoner noe i denne uken og noe sist uke. Dette er grunnet en uventet stor menge pågang på telefon. Køen skal nå være tilbake på et normalt nivå som er på kun noen få minutter. Du vil få statusoppdateringer på saken din tilsendt på sms, så det er slik du vil høre fra oss om en slik sak, men om du ikke har hørt noe på en stund er det bare å kontakte oss så får vi sett på det. Vennlig hilsen Roar | Home_Net

Nyttig (1)

Utrolig dårlig kundeservice og behjelpelighet ved feil

Omtale av  Christine

Homenet hadde varslet sanering av linjen vi hadde, men så sendt ut ny mail om at de ikke sanerte den allikevel. Så sanerte de allikevel hele linjen på et mye tidligere tidspunkt enn først varslet, og dette skjedde på en lørdag ettermiddag. Inget nett i en hel helg med 3 barn er ikke veldig ok.. Nå er det mandag med både hjemmekontor og hjemmeskole - og ingen nettforbindelse. Det er alt for dårlig!!

Svar fra HomeNet
08.12.2020 09:33

Hei Christine, Meget leit å se at linjen din ble sanert i forbindelse med avviklingen av kobberlinjene til Telenor. Jeg ikke kjent med saken din, men beklager dersom du har fått motstridende informasjon fra oss. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 99 01 00, chat via vår hjemmeside eller på mail til [email protected] om du skulle ha noen spørsmål rundt saneringen. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net

Nyttig (0)

Veldig fornøyd

Omtale av  Grete

Hatt Homenet i 4 år og aldri opplevd noen problemer. Stabilt og bra nett. Har vært i kontakt med kundeservice to ganger i løpet av disse årene, og er veldig fornøyd også med det.

Svar fra HomeNet
08.12.2020 09:32

Hei Grete, Utrolig hyggelig å se at tjenesten har vært stabil og god. Vi håper å få levere hos deg de neste 4 årene også, og ser frem til å opprettholde den gode opplevelsen. Ikke nøl med å kontakt oss om det skulle være noe! Vennlig hilsen Håvard | Home_Net

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig internettleverandør

Omtale av  Lars

Har aldri opplevd maken til mer ustabilt nett. Ringer de ukentlig og ingenting skjer. Betaler for 100mbps, men ligger som regel på 5-14mbps...

Svar fra HomeNet
08.12.2020 08:56

Hei Lars, Leit å høre at du opplever problemer med linjen din. Når det kommer til hastighetsmålinger anbefaler vi å ta en titt på denne linken https://www.homenet.no/hastighetstest/. Her finner man masse nyttig informasjon som er grei å vite før man foretar en måling. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net

Nyttig (3)

Elendig responstid på feil med fibernett

Omtale av  Jar

Fiber nede 2 ganger på samme uke. Uten internett og TV fra mandag kl 12.00 til onsdag 14.00. Så fra fredag kl 18 over helgen. Kundeservice opererer med 3-5 virkedager responstid (tid det tar før de sjekker tilbake til deg) så feil på bredbånd en fredag kveld tar fort mer enn en uke å fikse. Hvis tekniker må inn i leilighet tar det antagelig enda lenger tid. Har på toppen av det nå sittet mer en 20 min i telefonkø for å komme gjennom til kundeservice. Levert hastighet er også langt unna hva man kan forvente-de kommer med alle mulige forklaring på lav levert hastighet. Styr unna HomeNet hvis du har andre alternativer!

Svar fra HomeNet
08.12.2020 08:56

Hei Jar, Takk for ærlig tilbakemelding. Vanlig behandlingstid på innmeldt sak er 1-3 virkedager. Dersom det må sendes ut en montør kan dette ta noe lengre tid. Vi forstår at det er frustrerende å være uten internett, men kan forsikre deg om at saken din vil bli løst så fort som mulig. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net

Nyttig (2)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR