Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
HomeNet
1.6
986 verifiserte omtaler
Homenet er nå GlobalConnect
For mer informasjon om GlobalConnect kan du gå til GlobalConnect sin profil på Bytt.no.

HomeNet omtaler og erfaringer

Ingen trend

HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.6
Dårlig
986 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
-
IKKE NOK OMTALER
HomeNet trenger minimum 10 omtaler.
35%
Middels
35% anbefaler HomeNet
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 986 omtaler om HomeNet

FILTRER OMTALER
238
84
41
72
551
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om HomeNet
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lang ventetid, konstant brudd i linjen

Omtale av  Peer

Skifter fra Homenet idag grunnet konstant brudd på linjen. Liten vilje til og prøve å ordne problemet. Har ADSL, analogt, verdens gamleste og robuste system. Helt klar at her sparer de på utgiftene med og unngå og oppgradere systemene sine. Flytter til Telenor mobilt bredbånd imorgen og håper på et mer stabilt internett.

Svar fra HomeNet
15.01.2020 12:28

Hei Peer. Vi ønsker selvfølgelig å rette opp ved brudd på linjen. Jeg er ikke kjent med din sak eller ditt område, men dessverre kan større feil noen ganger ta lenger tid å rette basert på skadeomfang. Håper våre veier krysses ved en senere anledning, ellers ønsker jeg deg det beste på ditt nye nettverk. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (0)

Ustabilt

Omtale av  Carina

Ustabilt stort sett hele tiden. Problemer med streaming, selv om alle produkter hjemme bortsett fra tv’n er kobla fra wifi. Har aldri hadd den hastigheten jeg betaler for.

Svar fra HomeNet
13.01.2020 09:01

Hei Carina! Kontakt gjerne vårt kundeservice på telefon 38 99 01 00 mandag til fredag 08:00 - 21:00 eller kom innom vår chat, så kan vi se på de tekniske problemene du opplever sammen. Vennlig hilsen Richard | HomeNet

Nyttig (0)

Lureri

Omtale av  Elise

De lyver og bruker ekstreme metoder for å få folk til å skrive under på avtalene sine!

Svar fra HomeNet
15.01.2020 12:23

Hei Elise. Det var leit å høre at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss. Jeg er ikke kjent med din sak, men dette er selvfølgelig ikke hvordan vi ønsker å fremstå. Ta gjerne kontakt med oss direkte via [email protected], chat eller telefon 38 99 01 00. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (0)

Trist

Omtale av  Trist

Styr unna dette selskapet. Dessverre ser det ut fra erfaringene til mange andre at det er det samme som går igjen. Vi har hatt produktet litt over en mnd, fungerte "greit" med kun noen små avvik i starten. Leverte langt unna hva de lovet, men til vårt bruk godt nok. Men nå har vi vært uten nett (og da TV!) i vel 2 uker. Er blitt lovet tilbakemeldinger som ikke kommer. " de har teknikere på saken... osv osv " Kan bare gjøre som dere fleste andre, konstantere at håp om hjelp her er håpløst! Styr unna homenet ! Og til deg som leser dette fra homenet og har tenkt å skrive " nei, off så trist .. ta kontakt med kundeservice... vi beklager .... osv osv mvh " Ta heller å la være ! Bruk tiden til noe mere nyttig, og fix produktet deres/ samt kundeservicen.

Svar fra HomeNet
08.01.2020 13:44

Hei. Jeg er ikke kjent med din sak og kan dermed ikke kommentere på eventuell pågang i området. Det var leit å høre at du har hatt slik en dårlig opplevelse med vårt produkt og vår kundeservice. Vi ønsker alltid å forbedre oss, og setter pris på ærlig tilbakemelding. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (0)

Alle bør advares mot å inngå avtale med disse

Omtale av  Thomas

Bredbånd lovet i august 2019 fikk først nett tilgang 22 des. 2019. Nettet er dårlig og ustabilt. Går jeg på verandaen har jeg ikke kontakt med router som står rett på innsiden av veggen. Kundesenter gjør ikke noe for å imøtekomme vår ønsker. Og vi ønsker å si opp avtalen siden de ikke leverer et produkt vi har bestilt. Angrefristen har gått ut siden avtalen ble signert for over 1 år siden. Men produktet i seg selv ble ikke levert før nå i desember. Slik vi ser det må vi få et produkt før vi kan si det opp. 5388 kr rett ut av vinduet. Siden det er 1 år binding. Men alt for å bli kvitt dette selskapet. Her føler vi oss direkte rundlurt. Advares derfor om å ikke inngå avtale med disse

Svar fra HomeNet
08.01.2020 13:44

Hei Thomas. Jeg er ikke kjent med din sak, men det var leit å høre at du har slik et dårlig inntrykk av oss og vårt kundesenter. Anbefaler at du tar kontakt med oss på nytt for videre feilsøk slik at vi kan få løst opp i problemene du opplever. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Idiotisk

Omtale av  Mithulan

Halvparten av tiden fungerer ikkje engang internettet når eg for eksempel skal in på chrom stor det at det ikkje er nokon nettkoblinger menst eg har alle streker, heilt ubrukelig og tåpligg.

Svar fra HomeNet
08.01.2020 13:43

Hei Mithulan. Leit å høre at du opplever problemer med vårt nettverk. Oppfordrer deg til å ta kontakt med vår tekniske avdeling for grundig feilsøk. Det er da viktig at du er hjemme og har utstyret tilgjengelig. Du når oss på telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (1)

Tragisk dårlig

Omtale av  Dag

Elendig dekning fra routeren deres, holder ikke hva de lover og hva de tidligere har lovet. Føler meg fullstendig lurt av en selger som lovet gull og grønne skoger Telenor med kabel fungerte veldig mye bedre. Største tabben jeg noengang har gjort er å installere fiber fra Homenet. Elendig service og ingen hjelp når man trenger det, styr unna for alt i verden.

Svar fra HomeNet
08.01.2020 13:43

Hei Dag. Leit å høre at du opplever dårlig rekkevidde fra vårt utstyr. Det er mye som kan påvirke signalkvaliteten over WiFi. Alt fra utdaterte enheter koblet til nettverket, til radiosignaler i nærheten og fysiske utfordringer som betongvegger. Ta gjerne kontakt med vår tekniske avdeling for videre feilsøk. Eventuelt vil vi anbefale vår løsning ved større boliger: https://www.homenet.no/wifi-at-home/. Vennlig hilsen Håvard | HomeNet

Nyttig (1)
HomeNet har 986 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til HomeNet mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR