Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 81 innen
bredbåndsleverandør
35%
anbefaler
HomeNet

"jeg synes homnet er en svindler bedrift-"

Omtale om HomeNet skrevet av Karl M. B for 26.02.2021 21:32

HomeNet har totalt 956 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Karl M. B
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"jeg synes homnet er en svindler bedrift-"

jeg har betalt for 1 gb i 2,5 år no å har fått nok.nå har jeg avsluttet alt. har testet hastighet hel fra start....har fått ca 50mbps hele tiden. håper alle åpner øynene å avslutter alt med dere. svindlere: ta aldri kontakt: da smeller det:

Bytt.no
"jeg synes homnet er en svindler bedrift-" skrev Karl M. B om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Karl M. B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Arnfinn R. T
Kundetilfredshet
"avd.faktura."

I 3 mnd. har jeg prøvd å få kontakt med deres fakt.avd uten å lykkes ventetid på telefonen opptil 20 min. Det har også blitt sendt en e-post fra Arvato Finance A/S den 18-2-21 som det blir bedt om svare meg, det har heller ikke skjedd noe fra dere der. hilsen Arnfinn

Svar fra HomeNet
02.03.2021 10:54
Hei Arnfinn Jeg er ikke kjent med saken din, men ønsker selvfølgelig å hjelpe deg. Dersom du fortsatt venter tilbakemelding ta gjerne kontakt med oss direkte på telefon 38 99 01 00, chat via homenet.no eller e-post til [email protected] Ønsker deg en god helg. Vennlig hilsen Håvard | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Klage på homenet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Internettet fungerer kun i ny og ne. Skype pålogging/tilgang har vært ikke mulig. Jeg har vært fast/lojal kunde i over 10år (Ventelo/Homenett). Da jeg sa opp abonnementet fikk jeg tildelt en måneds kompensasjon på bakgrunn av ovennevnte internett problematikk..! Hvilket jeg synes er smålig sammenlignet med de 5 måneder ustabile internett tilgangene jeg har hatt.

Svar fra HomeNet
19.02.2021 12:51
Hei, Larbi! Dette ønsker jeg gjerne å hjelpe deg med. Jeg finner dessverre ikke kundebildet ditt basert på informasjonen i innlegget, men ønsker at du sender oss en e-post til [email protected] Få med kundenummer, navn og adresse, slik at vi får tatt en ny vurdering rundt saken. Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kjempe dårlig på alt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Homenet tar betalt for å sende faktura på epost, har aldri vært borte i det før. Internetten er så dårlig at man såvidt har internett en meter fra ruteren, bare å glemme å få internett i hele huset med denne aktøren. Ble lova at dette skulle være billigere, men det ble dyrere etter mye juging av selger. Ble instalert 12 måneder for sent. Vil fraråde alle å bruke de.

Svar fra HomeNet
18.02.2021 08:50
Hei Kim, For kostnadsfri utsendelse av faktura anbefaler vi å opprette e-faktura/avtalegiro. Dersom du opplever problemer med linjen din ønsker vi selvfølgelig å hjelpe med dette, ta gjerne kontakt med oss direkte. Vennlig hilsen Ingvild| Home_Net
Harald G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"jeg føler meg lurt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hei fikk Hom-Net på Onsdag 10.02.2021 det var så dårlig nett att fikk ikke brukt til å laste ned VG på telefonen en gang var lovet att det var ikke noe problemer med å bruke det til RIKS-TV det kan jeg bare glemme ringt inn å klaget fikk vite att det bare var å sende tilbake ruteren skulle få sendt en retur lapp så fikk jeg en nye melding om att det kunne jeg ikke trodde man hadde 14 dager angre frist Syntes dette er dårlig kunde behandling litt frustrer kunde

Svar fra HomeNet
18.02.2021 08:48
Hei Harald, Jeg har ikke din kundeinformasjon tilgjengelig her, får derfor ikke sjekket saken din. Ta gjerne kontakt med oss direkte slik at vi får hjulpet deg med problemene du opplever. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
HomeNet har totalt 956 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR