jeg har betalt for 1 gb i 2,5 år no å har fått nok.nå har jeg avsluttet alt. har testet hastighet hel fra start....har fått ca 50mbps hele tiden. håper alle åpner øynene å avslutter alt med dere. svindlere: ta aldri kontakt: da smeller det:
Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Karl M. B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
I 3 mnd. har jeg prøvd å få kontakt med deres fakt.avd uten å lykkes ventetid på telefonen opptil 20 min. Det har også blitt sendt en e-post fra Arvato Finance A/S den 18-2-21 som det blir bedt om svare meg, det har heller ikke skjedd noe fra dere der. hilsen Arnfinn

Internettet fungerer kun i ny og ne. Skype pålogging/tilgang har vært ikke mulig. Jeg har vært fast/lojal kunde i over 10år (Ventelo/Homenett). Da jeg sa opp abonnementet fikk jeg tildelt en måneds kompensasjon på bakgrunn av ovennevnte internett problematikk..! Hvilket jeg synes er smålig sammenlignet med de 5 måneder ustabile internett tilgangene jeg har hatt.

Homenet tar betalt for å sende faktura på epost, har aldri vært borte i det før. Internetten er så dårlig at man såvidt har internett en meter fra ruteren, bare å glemme å få internett i hele huset med denne aktøren. Ble lova at dette skulle være billigere, men det ble dyrere etter mye juging av selger. Ble instalert 12 måneder for sent. Vil fraråde alle å bruke de.

Hei fikk Hom-Net på Onsdag 10.02.2021 det var så dårlig nett att fikk ikke brukt til å laste ned VG på telefonen en gang var lovet att det var ikke noe problemer med å bruke det til RIKS-TV det kan jeg bare glemme ringt inn å klaget fikk vite att det bare var å sende tilbake ruteren skulle få sendt en retur lapp så fikk jeg en nye melding om att det kunne jeg ikke trodde man hadde 14 dager angre frist Syntes dette er dårlig kunde behandling litt frustrer kunde
