Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 88 innen
bredbåndsleverandør
40%
anbefaler
HomeNet

"Kjempe dårlig på alt"

Omtale om HomeNet skrevet av Kim B for 15.02.2021 09:25

HomeNet har totalt 790 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kjempe dårlig på alt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Homenet tar betalt for å sende faktura på epost, har aldri vært borte i det før. Internetten er så dårlig at man såvidt har internett en meter fra ruteren, bare å glemme å få internett i hele huset med denne aktøren. Ble lova at dette skulle være billigere, men det ble dyrere etter mye juging av selger. Ble instalert 12 måneder for sent. Vil fraråde alle å bruke de.

Svar fra HomeNet
18.02.2021 08:50
Hei Kim, For kostnadsfri utsendelse av faktura anbefaler vi å opprette e-faktura/avtalegiro. Dersom du opplever problemer med linjen din ønsker vi selvfølgelig å hjelpe med dette, ta gjerne kontakt med oss direkte. Vennlig hilsen Ingvild| Home_Net
Bytt.no
"Kjempe dårlig på alt" skrev Kim B om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Kim B og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Harald G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"jeg føler meg lurt"

Hei fikk Hom-Net på Onsdag 10.02.2021 det var så dårlig nett att fikk ikke brukt til å laste ned VG på telefonen en gang var lovet att det var ikke noe problemer med å bruke det til RIKS-TV det kan jeg bare glemme ringt inn å klaget fikk vite att det bare var å sende tilbake ruteren skulle få sendt en retur lapp så fikk jeg en nye melding om att det kunne jeg ikke trodde man hadde 14 dager angre frist Syntes dette er dårlig kunde behandling litt frustrer kunde

Svar fra HomeNet
18.02.2021 08:48
Hei Harald, Jeg har ikke din kundeinformasjon tilgjengelig her, får derfor ikke sjekket saken din. Ta gjerne kontakt med oss direkte slik at vi får hjulpet deg med problemene du opplever. Vennlig hilsen Ingvild | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Fibernett gir dårlig wifi sier de."

Dårlig wifi ennå med mash. De sier de gir 1000/1000fibernett til huset mitt MEN, det kommer bare til huset. Det funker dårlig på WiFi, og de gir ikke utstyr som støtter dette . De mener det er slik at man må koble alt med kabel til ruteren, ellers kan man regne med dårlig nett. Spiller ingen rolle at jeg har mesh og alt er nytt. Det er min feil at det ikke funker mener de. Andre wifi ødelegger mitt signal påstår de. Dårlige svar spør du meg. Tullete selskap

Svar fra HomeNet
01.02.2021 08:18
Hei, Stian. For full WiFi-dekning med fri hastighet har vi Home_WiFi Premium. Tar du kontakt med kundesupport på chat/telefon, kan vi ordne en god avtale på dette. Du kan lese mer om pakken her: https://www.homenet.no/home-wifi/ Har du allerede mesh fra oss, ønsker jeg at du tar kontakt med oss, slik at vi får feilsøkt og feilmeldt dette. Her er 10 ting som forstyrrer og sperrer for trådløse signaler: https://eyenetworks.no/10-ting-som-forstyrrer-og-sperrer-for-wifi-signaler/ Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Knekt patchesnor inne hos kunden, byttet av montør. 3430 kr"
1 syns denne omtalen er nyttig

ufattelig dyrt , 2 montører brukter 15-20 min. har tv og internett i husleia ellers hadde jeg byttet med en gang.

Svar fra HomeNet
01.02.2021 08:18
Hei, Helle. Jeg har ikke mulighet til å gå inn i enkeltsaker her. Men hvis Kundeservice har tatt en avgjørelse i saken din, som du mener er urettferdig eller rettstridig, anbefaler jeg å sende en klage til vår klageavdeling (lenke under). De kan endre utfallet i saken. https://www.homenet.no/klage-til-homenet/ Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
Charlotte
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dette et svært useriøst firma"

De driver med direkte svindel. De lover en linje som de overhodet ikke kan holde. For at jeg skal legge ut et bildet på sosiale medier eller sende til familie/venner må jeg logge av wifi og på 4g for å få det til. Jeg sa at jeg ønsket en linje som skulle fungere for en familie på fire, og at jeg var helt uviten om hva jeg da trengte - og spurte om demmes kompetanse og servise til å gjøre et godt kjøp. Det stod aldri på økonomien, kun produktet. Nå sitter jeg fast i en avtale hvor jeg betaler for å Ikke har Internett, og bruker massive penger på å streame med 4g når barna skal se på Netflix f.eks. STYR UNNA! Svindelen ligger i at de sier at du kan få en linje mellom f.eks 1-10 for en viss sum, så leverer de deg 3, og sier etter du har signert at hos deg er det det høyeste de kan levere. Noe de ikke informerer om forhånd. Den opplevelsen jeg har hatt med dem har vært svært stressende, for meg og barna og en belasting jeg ikke ønsker på noen. Datteren min kom hjem å sa «mamma ingen vil være med meg hjem lenger fordi Internett aldri virker hos oss». Jeg må også sende datteren min til naboen for å gjøre lekser som er over iPaden: Det finnes så mange andre valg - så IKKE gjør som meg, for dette har gitt en hel familie søvnløse netter og en utfordrende hverdag - i en tid hvor vi alle er stengt inne og det er lite annet verden har by. Jeg håper jeg kan ha reddet minst en familie ved å advare om dette.

Svar fra HomeNet
01.02.2021 08:16
Hei, Charlotte! Dette hørtes ikke bra ut. Jeg har ikke tilgang til din profil hos oss for å ta en vurdering. Er det slik at kundeservice har tatt en avgjørelse, anbefaler jeg å sende inn en klage til klageavdelingen vår. De har myndighet til å ta en annen beslutning i saken din. Du finner skjemaet her: https://www.homenet.no/klage-til-homenet/ Vennlig hilsen Fredrik | Home_Net
HomeNet har totalt 790 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR