Bestilte bredbånd fra de, ettersom Telenor var veldig ustabile. Ble lovet en fast pris, og at grunnen til at fastprisen var så lav, var fordi HomeNet var medlem av Huseiernes Landsforbund. De sa at jeg ble automatisk medlem av Huseiernes Landsforbund, men skulle ikke betale noe ekstra i forhold til dette, og at medlemskapet skulle automatisk avsluttes etter 1 år. Har sendt en sak til de, men om dette er sant, så benytter jeg meg av angrefristen.
Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Marius og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Ble lovet en stabil og rask linje på 14-21Mb via telefonsalg. Etter oppkobling var hastigheten på 2, 5Mb. Ringte tekniker som prøvde å sette opp hastigheten, men det gikk ikke. De sa de skulle prøve dagen etter. De sa de skulle gi tilbakemelding, men det gjorde de heller ikke. Angrefristen er 14 dager etter bestilling i følge Homenet. Jeg mottok ikke modemet før etter 2 mnd, etter bestillingen. Man må jo kunne teste utstyret slik at man kan angre hvis det ikke fungerer tilfredsstillende. Etter 2 dager bestilte jeg abonnement fra Telenor som jeg hadde tidligere. Telenor leverte linjehastighet på 26Mb som fungerte strålende.
Holder ikke det de lover og har skyhøye 'avbestillingsgebyrer'.
Fikk ny router i posten som skulle være såååå bra. Det er det værste som har skjedd, ikke har de noen bruksanvisning til den og grensesnittet minner om Windows 3.1. Når jeg tar det opp med de så innrømmer de at de har fått mange klager og jeg kan få kjøpe en ny av de. Jeg har router inkludert i abb men får ingen ny. Måler på det beste en hastighet på 7, men normalen er 2-3 på er 20 abb. Det er for dårlig. Vil ikke anbefale disse.
Linjen fungerte ikke i det hele tatt i forhold til hva jeg ble lovet. Klaget og ville ut av avtalen å har møtt på kundeservice medarbeidere som har prøvd å lure meg til å si opp en avtale, for å så måtte betale mange tusen. I stede for å løse dette på en ordentlig måte, som ville vært å trekke tilbake produktet. Jeg opplevde kundeservice medarbeidere som var direkte uhøflige!! Dette går videre til forbruker rådet for min del. Aldri mer homenett!
