Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
78
av 80 innen
bredbåndsleverandør
37%
anbefaler
HomeNet

"Bestilte bredbånd. Fikk en regning på 490kr fra Huseiernes Landsforbund"

Omtale om HomeNet skrevet av Marius for 19.04.2016 18:20

HomeNet har totalt 888 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bestilte bredbånd. Fikk en regning på 490kr fra Huseiernes Landsforbund"
7 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte bredbånd fra de, ettersom Telenor var veldig ustabile. Ble lovet en fast pris, og at grunnen til at fastprisen var så lav, var fordi HomeNet var medlem av Huseiernes Landsforbund. De sa at jeg ble automatisk medlem av Huseiernes Landsforbund, men skulle ikke betale noe ekstra i forhold til dette, og at medlemskapet skulle automatisk avsluttes etter 1 år. Har sendt en sak til de, men om dette er sant, så benytter jeg meg av angrefristen.

Bytt.no
"Bestilte bredbånd. Fikk en regning på 490kr fra Huseiernes Landsforbund" skrev Marius om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Marius og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Stig-Are F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Styr unna. Useriøst firma"
14 syns denne omtalen er nyttig

Ble lovet en stabil og rask linje på 14-21Mb via telefonsalg. Etter oppkobling var hastigheten på 2, 5Mb. Ringte tekniker som prøvde å sette opp hastigheten, men det gikk ikke. De sa de skulle prøve dagen etter. De sa de skulle gi tilbakemelding, men det gjorde de heller ikke. Angrefristen er 14 dager etter bestilling i følge Homenet. Jeg mottok ikke modemet før etter 2 mnd, etter bestillingen. Man må jo kunne teste utstyret slik at man kan angre hvis det ikke fungerer tilfredsstillende. Etter 2 dager bestilte jeg abonnement fra Telenor som jeg hadde tidligere. Telenor leverte linjehastighet på 26Mb som fungerte strålende.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Frekk og uforskammet"
17 syns denne omtalen er nyttig

Holder ikke det de lover og har skyhøye 'avbestillingsgebyrer'.

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Misfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabil, dårlige routere og frekk kundeservice"
13 syns denne omtalen er nyttig

Fikk ny router i posten som skulle være såååå bra. Det er det værste som har skjedd, ikke har de noen bruksanvisning til den og grensesnittet minner om Windows 3.1. Når jeg tar det opp med de så innrømmer de at de har fått mange klager og jeg kan få kjøpe en ny av de. Jeg har router inkludert i abb men får ingen ny. Måler på det beste en hastighet på 7, men normalen er 2-3 på er 20 abb. Det er for dårlig. Vil ikke anbefale disse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Linjen fungerte ikke i det hele tatt i forhold til hva jeg ble lovet. Klaget og ville ut av avtalen å har møtt på kundeservice medarbeidere som har prøvd å lure meg til å si opp en avtale, for å så måtte betale mange tusen. I stede for å løse dette på en ordentlig måte, som ville vært å trekke tilbake produktet. Jeg opplevde kundeservice medarbeidere som var direkte uhøflige!! Dette går videre til forbruker rådet for min del. Aldri mer homenett!

Svar fra HomeNet
28.11.2017 18:04
Hei Sandra, Vi beklager at dette har skjedd og ønsker selvsagt å se nærmere på dette. Leverer vi ikke hva du har bestilt skal vi heller ikke holde deg til noe bindingstid eller avtale hos oss. Vi ønsker derfor at du kontakter oss på telefon, slik at vi kan se nærmere på denne saken sammen med deg. Med vennlig hilsen Mads HomeNet | Teknisk Support
HomeNet har totalt 888 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR