Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til HomeNet
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
77
av 88 innen
bredbåndsleverandør
39%
anbefaler
HomeNet

"Elendig hastighet på fiber"

Omtale om HomeNet skrevet av Trude J for 02.12.2018 12:44

HomeNet har totalt 837 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig hastighet på fiber"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi har bestilt 1000 Mbps nett fra Homenet. Trådløst på telefonene måler vi maks 150, i perioder har det vært nede i 6 Mbps!! Nett fra Canal digital som vi har hatt overlapp på i to måneder leverer raskere. De skal levere 300 Mbps. Homenet skylder på vårt utstyr og forstyrrelser. Vi mener de ikke leverer etter avtale men Homenet nekter å oppheve avtalen. Vi har nå installert fiber fra signal i tillegg. De skal levere 500 Mbps, og vi måler 300 trådløst på telefon. Altså dobbelt så fort som Homenet. Elendig kundeservice. Anbefaler ingen å inngå avtale med Homenet.

Bytt.no
"Elendig hastighet på fiber" skrev Trude J om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Trude J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Arild M. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Faller gjennom på pris og kvalitet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har vært kunde hos Homenett noen år nå, dessverre er nettet utrolig ustabilt. Utstyret Homenet leverer er for dårlig, på toppen av dette tar de betalt for leie av utstyr. Jeg måtte bytte ut ruteren fra Homenet da denne ikke klarte jobben med å kommunisere med mine wifi produkter. Jeg kjører nå med google wifi som er enestående. Dessverre faller det lille modemet fra Homenet Eltek A7100-A2 gjennom. Det er ustabilt så det holder, så jeg må nok kjøpe modem også. Blir store utgifter ved å være kunde hos homenet. Nå er heldigvis telenor kommet på banen og kan levere samme hastighet til 100kr mindre pr mnd. Så jeg får vel ta kontakt med dem siden Homenet ikke følger opp kundene sine og prisene. Med hilsen Arild O.

Svar fra HomeNet
04.01.2019 11:41
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no Her ønsker vi å finne en løsning, derfor må jeg be deg ta kontakt med oss på telefon slik at vi sammen kan se på problemet du opplever. Her tenker jeg du skal få et nytt modem av oss ettersom det du har begynner å bli veldig gammelt. Når det kommer til pris kan du forsøke å høre med salg om de har noen kampanjer. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Elendig nett som både er dyrt og dårlig. Fungerer ikke på noe annet rom enn rett ved siden av ruter.

Svar fra HomeNet
04.01.2019 11:40
Hei Johanne, Beklager å høre du har problemer med wifi signaler, dessverre så kan vi ikke garantere deg wifi dekkning på alle rom i din bolig. Men her ønsker jeg at du tar kontakt med oss på telefon slik at vi kan forsøke å ta noen justeringer som kan bedre problemet du opplever. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mangelfull informasjon og prosjektledelse"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ved nyetablering bør det være ett innslag for henvendelser, da kundeservice ikke kjenner til fremdrift eller hvem som står som ansvarlig for prosjektet. Det er ikke samsvar mellom leveranser og hvem gjør hva og når. Koordinering mellom Homenet, Realcom og Viasat virker tilfeldig og ikke styrt. Tidsplaner ikke kommunisert ved forsinkelser til involverte parter og oss som kunde

Svar fra HomeNet
04.01.2019 11:36
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vi tar din tilbakemelding å krittikk med videre, slik at vi kan forbedre oss i denne prossessen. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Venter fremdeles"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ny kunde får SMS at alt er i orden må kontakte dere etter 14 dager da jeg ikke har mottatt noen mail og nå må jeg vente enda lenger det. Dårlig Første inntrykk.

Svar fra HomeNet
04.01.2019 11:35
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no  Beklager å høre leveranse / bestillings prossessen ikke har godt som forventet. Vi tar dette videre og håper du kan bli fornøyd når tjenesten kommer på plass. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
HomeNet har totalt 837 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR