Vi har bestilt 1000 Mbps nett fra Homenet. Trådløst på telefonene måler vi maks 150, i perioder har det vært nede i 6 Mbps!! Nett fra Canal digital som vi har hatt overlapp på i to måneder leverer raskere. De skal levere 300 Mbps. Homenet skylder på vårt utstyr og forstyrrelser. Vi mener de ikke leverer etter avtale men Homenet nekter å oppheve avtalen. Vi har nå installert fiber fra signal i tillegg. De skal levere 500 Mbps, og vi måler 300 trådløst på telefon. Altså dobbelt så fort som Homenet. Elendig kundeservice. Anbefaler ingen å inngå avtale med Homenet.
Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Trude J og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Vi har vært kunde hos Homenett noen år nå, dessverre er nettet utrolig ustabilt. Utstyret Homenet leverer er for dårlig, på toppen av dette tar de betalt for leie av utstyr. Jeg måtte bytte ut ruteren fra Homenet da denne ikke klarte jobben med å kommunisere med mine wifi produkter. Jeg kjører nå med google wifi som er enestående. Dessverre faller det lille modemet fra Homenet Eltek A7100-A2 gjennom. Det er ustabilt så det holder, så jeg må nok kjøpe modem også. Blir store utgifter ved å være kunde hos homenet. Nå er heldigvis telenor kommet på banen og kan levere samme hastighet til 100kr mindre pr mnd. Så jeg får vel ta kontakt med dem siden Homenet ikke følger opp kundene sine og prisene. Med hilsen Arild O.

Elendig nett som både er dyrt og dårlig. Fungerer ikke på noe annet rom enn rett ved siden av ruter.

Ved nyetablering bør det være ett innslag for henvendelser, da kundeservice ikke kjenner til fremdrift eller hvem som står som ansvarlig for prosjektet. Det er ikke samsvar mellom leveranser og hvem gjør hva og når. Koordinering mellom Homenet, Realcom og Viasat virker tilfeldig og ikke styrt. Tidsplaner ikke kommunisert ved forsinkelser til involverte parter og oss som kunde

Ny kunde får SMS at alt er i orden må kontakte dere etter 14 dager da jeg ikke har mottatt noen mail og nå må jeg vente enda lenger det. Dårlig Første inntrykk.
