NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Prisen er OK i forhold til hastighet, men kundesenteret må utvides, Det var lang ventetid og jeg kom ikke gjennom, fikk mulighet til å velge at de skulle ringe opp, men de tok aldri kontakt.
Hei, Ronny Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen din mening her på Bytt.no! Så kjipt at du ikke fikk svar da du ringte vår kundeservice, vi vet at til tider kan det være for lang ventetid på telefon. Men det er noe vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss på. Hvis det skjer igjen så anbefaler jeg at du kontakter oss innlogget via Chat, der får du raskt svar og god hjelp fra dyktige medarbeidere. Ønsker deg en god dag 😊 Mvh Jenny, NextGenTel
Håper det forandrer seg uten økte utgifter og problemer.
Hei Hnc, Så kjedelig å høre at hastigheten ikke fungerer som du er forespeilet. Tak gjerne kontakt med oss hvis du fortsatt opplever samme problem, så får du hjelp av en dyktig kollega. Du når oss ved å ringe 987 07 979, chatte med oss innlogget via MinSide eller sende oss en direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Takk for at du valgte internett fra Norges største prispresser på bredbånd. Ønsker deg en fin dag! Mvh Jenny, NextGenTel
Jeg har et godt inntrykk av det jeg har fått til nå
Hei Oddleif! Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding her på Bytt.no! Utrolig hyggelig å lese at du er fornøyd både med kundeservice og hastighet 😊 Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du har noen spørsmål, eller trenger hjelp fra oss. Ha en flott tirsdag! Hilsen Martin, NextGenTel
Skal ha 300/300 har ikke i nærheten av det. Må koble meg av nettverket ofte for og i det hele tatt kunne surfe
Hei Stian, Så kjipt å høre at du ikke får hastigheten som du skal på abonnementet fra oss! Hvis du fortsatt opplever samme problemet, så hjelper vi gjerne. Du får hjelp av en dyktig medarbeider hos oss om du ringer 987 07 979, chatter med oss innlogget via MinSide eller sender oss direktemelding på Facebook-siden vår. Mvh Jenny, NextGenTel
Ble lovet at vi ikke skulle merke forskjell etter bytte fra Telenor til dere. Nå klager barna på dårlig nett
Hei Svein! Takk for at du tar deg til til å gi oss din tilbakemelding! Kjedelig å høre at barna klager hjemme hos deg. Nettet skal jo funke, så det må vi finne en løsning på sammen med deg. Jeg ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på 987 07 979, via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår. Med litt mer informasjon fra deg så skal vi kunne finne en god løsning på WiFi-problemet! 🤗 Hilsen Martin, NextGenTel
Dårlig kundeservice, ustabilt nett! Lang ventetid.. IKKE BRUK NextGenTel! Styr unna!!
Hei, Michael Så kjipt at du har dette inntrykket av oss som leverandør! Håper du tar deg tid til å kontakte vår support for videre hjelp hvis du fortsetter å oppleve ustabilitet på nettet fra oss og at vi kan gjøre deg mer fornøyd som kunde. Ønsker deg en fin dag 😊 Mvh Jenny, NextGenTel
Har 300/300 som fungerer bra. Kjøpt sammen med abo på rikstv. Alt ved kjøp installasjon fra enkelt og greit. Opplever 1-3 sek lagging (1-2 ganger pr time) når jeg ser på lineær tv via rikstv appen på apple- tv 4K. Signalene kommer fra ruter til apple tv via kabel.
Hei, Kai R Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen tilbakemelding her på Bytt.no! Så bra at du syns det har vært en god prosess og enkel installasjon – det er akkurat sånn det skal være! Hvis du fortsatt opplever lagging så anbefaler jeg at kontakter oss, så vi kan ta en nærmere titt på hva dette kommer av. Ønsker deg en fin dag 😊 Mvh Jenny, NextGenTel
Stadige brudd på bilde og lyd. Må bryte strømmen for å få "maskineriet" igang igjen. Det same gjeld for internettet. Kan ikkje taste inn ønska kanal (må bla fram og tilbake). Får ikkje opp programovetsikt for dei enkelte kanalane.
Hei, Modolf H Tusen takk for din tilbakemelding Kjedelig å høre at forbindelsen ikke fungerer som den skal, og at du opplever ustabilitet! Hvis du tar deg tid til å kontakt kundesupporten vår, kan en dyktig medarbeid hos oss hjelpe deg videre. Jeg håper du bli mer fornøyd med leveransen fra oss fremover. Du når oss forresten ved å ringe 987 07 979, chatte med oss innlogget via MinSide eller sende oss en direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Ønsker deg en god dag Mvh Jenny, NextGenTel
Siden vi har egen wifi ruter merket vi ikke noe ved å bytte til NextGenTel. Nå håper vi fortsettelsen er like problemfri.
Hei Eivind! Takk for at du deler din tilbakemelding med oss her på Bytt.no! At du ikke har merket noe etter overgangen til oss er veldig bra. Vi ønsker jo at leverandørbyttet skal gå knirkefritt. Jeg krysser alle fingrer og tær for at fortsettelsen blir like bra som starten 😊 Ikke nøl med å ta kontakt med oss om du har spørsmål, eller trenger hjelp fra oss. Hilsen Martin, NextGenTel
Dette var ingen Plug and Play, så jeg måtte kontakte kundesenter. Her fikk jeg aldri noe svar hverken dag en eller to. Etter 2 timer venting var det slutt for mitt vedkommende og abonnementet ble sagt opp og utstyret returnert. Det er også helt uakseptabelt at det ikke er kundeservice mellom fredag kl 16 og mandag morgen.
Hei, Så kjipt å høre at dette var opplevelsen du fikk som kunde hos oss! Vi setter pris på omtaler, både i form av ris og ros, så vi tar med oss din tilbakemelding videre på veien fremover siden vi alltid vil prøve å forbedre oss. Ønsker deg en fin dag Mvh Jenny NextGenTel
Jeg ble tilbudt en pakke på Internett og tv men fikk noe som var mye dårligere og derfor angrer jeg på bytte
Hei, Geir Takk for din tilbakemelding her på Bytt.no 😊 Så kjipt at du opplever at du er forespeilet noe annet enn hva du får fra oss. Dette er absolutt ikke sånn det skal være. Jeg håper du tar deg tid til å kontakte oss så vi kan komme frem til en løsning på abonnementet som passer deg bedre. Og så håper jeg at vi kan endre inntrykket du har av oss som leverandør på veien fremover! Ønsker deg en fin dag Mvh Jenny, NextGenTel
Rask fiber til rimeligere pris enn andre. Byttet nettopp til NextGenTel.
Hei, Liv Tusen takk for din kommentar her på Bytt.no Vi er glad for å høre at du er fornøyd - og vi vil fortsette å jobbe for at du skal være fornøyd som kunde hos oss. Takk for at du valgte internett fra Norges største prispresser på bredbånd. Ønsker deg en fin dag! Mvh Jenny, NextGenTel
Sømløs bytting fra forrige selskap og ikke merket noen negative virkninger.
Hei, Geir O Vi setter pris på at du tar deg tid til å etterlate din kommentar her på Bytt.no. Helt topp at det har vært en sømløs overgang til NextGenTel - akkurat sånn det skal være! Ha en riktig god dag Mvh Jenny, NextGenTel
Helt elendig opplegg, mister nettet hele tiden. Og må gå å kaste ruter i søpla og vente en halvtime for å gå å plukke den opp igjen før det fungerer. Og attpåtil står det på nettsidene at det ikke er noe som helst feil med nettet deres. Dette er jo da helt feil, da vi konstant mistet nettet her i huset.
Hei, Sondre Så kjipt at internettet fra oss ikke fungerer som det skal hos deg, vi skjønner at det er provoserende! Hvis du fortsatt opplever like mye ustabilitet vil vi gjerne se på saken, håper du tar deg tid til å kontakte oss så vil du få hjelp av en dyktig medarbeider. Du når oss ved å ringe 987 07 979, chatte med oss innlogget via MinSide eller sende oss en direktemelding på Facebook-siden vår 😊 Mvh Jenny, NextGenTel
Slesk og pågående telefonselger som ga inntrykk av at han ringe fra Telenor som jeg har i dag, der hadde jeg nettopp forhandlet en ny pris på tv/internett, noe jeg sa, og trodde dette allerede var ordnet. Han presset på å sa at alt var i orden, jeg måtte bare svare ja på en tekstmelding han sendte meg, og det var veldig viktig å svare på den nå med en gang for at dette skulle gå i orden. Dette abonnementet gjaldt for min mor på 91 år, og de klarte å stoppe hennes abonnement i Telenor uten hennes godkjenning ved å lure meg til å svare ja på denne sms de sendte meg. Når jeg ringte kundeservice å ville få annulert dette da de hadde sendt oppsigelse av min mors abonnement uten hennes viten eller godkjenning, ble jeg møtt av en frekk og uhøflig ung gutt som ikke viste noen vilje til å få stoppet dette. Har sendt melding og ringt kundeservice uten å få svar eller hjelp til å løse dette, de kjører i stedet bare på videre som ingenting har hendt. Nå forlanger de at jeg må betale over 6000,- kr for å si opp et abonnement som de tar tegnet på min mor uten fullmakt eller hennes viten. Ser nå ingen annen løsning på dette enn å ta saken videre med Forbrukerrådet … STYR UNNA DETTE FIRMAET ! Nex Gen Tel er definitivt det mest useriøse firmaet jeg noensinne har vært borti.
Hei, Rune P. D Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar om din opplevelse her på Bytt.no! Først og fremst så er vi opptatt av ærlighet når etablerer nye kundeforhold, for at den som blir kunde skal sitte igjen med best mulig inntrykk og for at vi skal kunne levere akkurat det vi har forespeilet. Vi er nøye på at det ikke tegnes abonnement her hos oss uten å snakke med eller få en bekreftelse fra den som skal stå som juridisk eier av abonnement. Og den samme rutinen gjelder hvis det skal foretas endringer i abonnementet, av hensyn til personvernregler og kundens sikkerhet. Det du skriver at dere har opplevd her er ikke noe vi tar lett på, så denne tilbakemeldingen tar til vi oss og jobber med for å forbedre oss på veien videre. Jeg håper at saken har løst seg for dere og at vi får mulighet til å endre inntrykket dere har av oss fremover, hvis det er noe vi kan hjelpe med, kontakt oss gjerne! Ønsker deg en fin dag 😊 Mvh Jenny, NextGenTel
Ved bruk av QR-koden, fikk man god hjelp, og systemet fungerte utmerket.
Hei Øyvind! Takk for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no - det setter vi stor pris på 😊 Utrolig godt å lese at systemet fungerer utmerket hos deg, og at du fikk god hjelp av brukerveiledningen vi har laget! Hilsen Martin, NextGenTel