Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 701 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 701 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#8
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#8 av 83 bredbåndsleverandører
33%
Middels
33% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 701 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
329
212
131
136
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 701 verifiserte omtaler på Bytt.no

internett kortslutter, funker ikke å restarte ruteren.

Omtale av  Minh

mister nettet annenhver kveld,det har skjedd minst 100 ganger nå. må vente par timer før det kommer opp igjen hver gang. begynner å bli så lei. funker ikke å restarte ruteren, må bare vente timesvis til det dukker opp igjen

Svar fra NextGenTel Bredbånd
26.04.2024 13:58

Hei, Minh! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler din omtale her på Bytt.no. Jeg forstår godt at det veldig irriterende når nettet faller ut så mye som det du beskriver. Det er jo ikke slik det skal være. Jeg får ikke sett noe mer informasjon enn navnet ditt her, men jeg er ganske sikker på at vi skal kunne finne ut hva som er feilårsaken. Det som er relevant å vite for oss her er hva som skjer med lampene på fiberboksen og WiFi-ruteren din når nettet faller ut. Du kan notere ned, eller ta bilde av hvilke lamper som endrer farge på de ulike boksene. Denne metoden gjør det mulig å finne ut akkurat hvor feilen ligger. Endrer ingen av lampene seg på noen av boksene så tyder det på at det er WiFi-dekning som trøbler. Til akkurat det problemet har vi samlet mange gode tips her: https://www.nextgentel.no/tips/darlig-dekning-les-vare-5-beste-tips-for-bedre-wifi-dekning Ta kontakt med oss på telefon 98707979 når du er hjemme slik at vi kan finne en løsning på problemet 😊 Takk igjen for at du er kunde hos oss, og ha en flott fredag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fungerer godt.

Omtale av  Rolf J

Det har vært utmerket så langt. Det eneste var noe med fakturering 1 mnd. Fikk faktura både fra Telenor. Det var litt vanskelig å forstå.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
03.05.2024 13:21

Hei, Rolf J Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Veldig kjekt for oss i NextGenTel å høre at internett har fungert utmerket og det skal vi jo jobbe for at det må fortsette å være! Jeg kan ikke flere detaljer fra ditt abonnement enn det du skriver her, så jeg kan ikke si en sikker grunn til hvorfor du har fått faktura fra begge, men det kan høres ut som at det gjelder oppsigelsestid hos forrige leverandør. Ta gjerne kontakt med oss, så vi får en oppklaring i hva som er grunnen. Ring oss på 98707979 eller ta kontakt med oss på chat via MinSide så hjelper vi deg 🤗 Ønsker deg en strålende helg, Hilsen Jenny NextGenTel

Gode Forberedelser

Omtale av  Jan E

Lettvint med god bruksanvisning. God dekning og design

Svar fra NextGenTel Bredbånd
29.04.2024 11:35

Hei, Jan! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din omtale på Bytt.no 😊 God bruksanvisning, dekning og design klinger bra i ørene mine. Vi jobber hver dag for å gjøre internett så enkelt som mulig, til en billig penge, og det er utrolig hyggelig å høre at du opplever starten på abonnementet på en så god måte 😊 Dersom du har spørsmål, eller ønsker rådgivning fra oss om internettabonnementet ditt, er vi klare til å hjelpe deg via chat på MinSide eller på telefon 98707979 🙌 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel

Selger som lyver, dyrere enn de andre, ligg unna

Omtale av  Magne

Selger løy om mengde data og priser, og oppkoblingsdato. Aldri få tilbud pr tlf. Oppkoblingsdato forsinket med 2 mnd fra det som var lovet av selger, og et helt styr med mange MANGE runder på chat og tlf for å få fortgang i oppkobling. Ingen oppfølging, og alt for kort agrerett ( 14-dagers agrerett og 5000 for å komme ut av knipa etter det) Jeg føler meg lurt! Styr unna!

dårlig

Omtale av  Leif

Etter under to uker har signalet falt ut to ganger, ene gangen borte i ca. 13 timer

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fornøyd

Omtale av  Bk

God support i overgangsfasen. Jevnlig oppdatering underveis frem til byttet. Alt gikk smertefritt, når vi switchet over. Alt ihht plan egentlig.

Ikke helt fornøgd,

Omtale av  Henrik

for llite sport. eg savnerNrk sprt qg Tv2 spot Elers er eg fornøgd sjølm eg ikje har hatt doke så lenge.

NextGenTel Bredbånd har 1 701 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR