NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Lettvint med god bruksanvisning. God dekning og design
Hei, Jan! Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler din omtale på Bytt.no 😊 God bruksanvisning, dekning og design klinger bra i ørene mine. Vi jobber hver dag for å gjøre internett så enkelt som mulig, til en billig penge, og det er utrolig hyggelig å høre at du opplever starten på abonnementet på en så god måte 😊 Dersom du har spørsmål, eller ønsker rådgivning fra oss om internettabonnementet ditt, er vi klare til å hjelpe deg via chat på MinSide eller på telefon 98707979 🙌 Takk igjen for at du har blitt kunde hos oss! Ha en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Selger løy om mengde data og priser, og oppkoblingsdato. Aldri få tilbud pr tlf. Oppkoblingsdato forsinket med 2 mnd fra det som var lovet av selger, og et helt styr med mange MANGE runder på chat og tlf for å få fortgang i oppkobling. Ingen oppfølging, og alt for kort agrerett ( 14-dagers agrerett og 5000 for å komme ut av knipa etter det) Jeg føler meg lurt! Styr unna!
Etter under to uker har signalet falt ut to ganger, ene gangen borte i ca. 13 timer
God support i overgangsfasen. Jevnlig oppdatering underveis frem til byttet. Alt gikk smertefritt, når vi switchet over. Alt ihht plan egentlig.
for llite sport. eg savnerNrk sprt qg Tv2 spot Elers er eg fornøgd sjølm eg ikje har hatt doke så lenge.
Forferdelig kundeservice, prøvde å komme med et tilbud, sa jeg ikke var interessert fordi jeg ikke ville ha bindingstid i et år for under 100kr i rabatt, og spurte hvordan det ville være hvis man bryter ut av bindingstiden da ville det bli billigere å beholde det jeg har idag, da kom vedkommende med et OK tilbake og svarte ikke mer. I tillegg når jeg hadde stått 35 minutter i telefon kø og da valgte de å legge på når jeg hadde komt meg ned fra 44 til 18 i køen!
Sagt opp pga pris og dårligere vilkårene enn Telenor. De vil at jeg returnerer ruter (5 år gamel og betaler frakt selv. Merkelig. Og man må betale for "leie" av ruter så den er nedbetalt flerebganger ila de årene
Hei, Mimi! Takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig å høre at du opplever pris og vilkår hos oss som dårligere hos oss enn andre leverandører. Vi jobber hver dag med å presse prisen på internettabonnement, og nylig ble vi kåret som beste og billigste fiberleverandør her på Bytt.no for 24 måned på rad. Takk for tilbakemeldingen din på praksisen vår med å sende tilbake utstyr 😊 Grunnen til at vi har denne praksisen er for å redusere miljøinngrepet vårt siden mye av rutere kan brukes på nytt. I de aller fleste rutere er det også brukt materialer som må behandles på en trygg måte. Jeg tar med meg tilbakemeldingen din internt hos oss. Det stemmer at vi har leiekostnad for ruter og WiFi-utstyr. Vi har markedets laveste leiepris per måned for WiFi-utstyr, og vi tar ingen etableringskostnad på utstyret. Med fiber fra oss kan du bruke hvilket som helst WiFi-utstyr, og leie av ruter er derfor helt valgfritt hos oss. Takk for at du har vært kunde hos oss, og du er hjertelig velkommen tilbake til oss ved en annen anledning 😊 Jeg ønsker deg en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel