Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

2,1/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
80
av 85 innen
bredbåndsleverandør
20%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Respektløs mot kundene"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Hagen for 03.10.2019 15.36

NextGenTel Bredbånd har totalt 621 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Respektløs mot kundene"
1 syns denne omtalen er nyttig

I dag er det over 2 timer å vente på kundeservice i telefonen... Hvis du er kunde og har problemer med nettet ditt... Etter å ha hørt på drit dårlig musikk i over 2 timer, bryter det... Så må du ringe opp igjen... ... Men hvis du vil kjøpe/bestille noe, trenger du kun vente i 6 min. Dette forteller alt - om hvordan ledelsen i NextGenTel nedprioriterer allerede eksisterende kunder. Ja, de har chat på nettet... Men hvordan tenker NextGenTel at kundene skal benytte chat... når de ikke har WiFi?

Bytt.no
"Respektløs mot kundene" skrev Hagen om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Hagen og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Planetens dårligste og mest inkompetente kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Topic er ganske selvforklarende. Jeg har vært så uheldig at jeg har måttet kontakte dem et flertal ganger de siste 15+ årene til tross or at jeg bare var (sterkt misfornøyd) kunde i cirka et år. Det som er så spesielt er at de klart å gå fra Norges dårligste kundeservice til et betraktelig dårligere nivå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Uffameg"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettet detter ut hele veien, og når vi skulle få installert nettet tok det over 1 måned før vi fikk montør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mangler kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke kanaler, som ble lovet. 4 dg forsinket levering av forbindelse. Umulig at komme i kontakt med på tlf. Svare ikke på innlegg på app.

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"30% prisøkning!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Fikk varsel om at prisen om en måned går fra 482 til 623 for ADSL 15/1. 100 kroner opp på abonnement og fra 109 opp til 150 kroner på linjeleie. Er i gang å vurdere andre løsninger!

NextGenTel Bredbånd har totalt 621 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR