Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
76
av 80 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Måtte betale for februar til både ny og gammel leverandør"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Stig for 10.02.2022 14:06

NextGenTel Bredbånd har totalt 1041 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Måtte betale for februar til både ny og gammel leverandør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nextgentel tok over leveransen av internett før oppsigelsestiden hos telenor var utløpt så jeg må betale både Telenor og Nextgentel. Ingen forståelse hos Nextgentel kundeservice. Hastigheten er heller ikke noe å rope hurra for. Betaler for 1000/1000 - måler 595/758 direkte på router.

Bytt.no
"Måtte betale for februar til både ny og gammel leverandør" skrev Stig om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Stig og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Veldig dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig dårlig, detter ut daglig og holder ikke hastigheten vi betaler for. Anbefaler ikke folk å bytte til disse med mindre de ikke bruker internett i det hele tatt eller er avhengig å ha internett.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Har vært uten internett i 18 dager."
4 syns denne omtalen er nyttig

Uten internett på 19. døgnet nå, sitter i telefonkø et par timer daglig. Gir sjeldent tilbakemelding på ståa. Vet ingenting, skylder på Telenor.

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Angrerett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har hatt Nextgentel i 2 dager og nå ligger alt nede. Ikke internett og ikke tv. Når vi ikke har mottatt angrefrist skjema da vi byttet til dere hvordan kan vi da bruke angre fristen hos dere? Koster oss 4990 kr å avslutte kontrakten uten å ha fått angre skjema .

Rannveig
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig hastighet, elendig service, dropper ut 14 ganger om dagen"
2 syns denne omtalen er nyttig

Det beste jeg kan si om nextgentel er at de én gang hver tredje fullmåne gir nesten hastigheten det betales for. Internett er nede mange ganger om dagen og når det ikke er nede er det ofte så treigt at det så vidt går an å se på YouTube på 460p. Kundeservice insisterer på at problemet ligger hos oss og har lurt min mor til å installere en svindyr antenne. Hastighet har gått fra 500kbps til 1500 på det beste men serveren er fremdeles nede nesten like mye som den er oppe til tider, og det gidder de ikke å ta tak i.

NextGenTel Bredbånd har totalt 1041 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR