Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
74
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Dårlig Kundeservice, dårlig kvalitet, dårlig hastighet"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Thorben K for 07.12.2019 12:28

NextGenTel Bredbånd har totalt 926 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Thorben K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig Kundeservice, dårlig kvalitet, dårlig hastighet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Først er kundeservice veldig dårlig, svarer fortest etter 7-10 dager på meldinger. Man betaler 2 måneder i forkant hvor et abonnement som virker nesten ikke. Hvis de ta seg endelig av ditt problem blir det ikke bedre, bare dårligere. Utstyr som man betaler leie for er så gammeldags at andre som se det le seg i hjel.

Bytt.no
"Dårlig Kundeservice, dårlig kvalitet, dårlig hastighet" skrev Thorben K om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Thorben K og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabil"
2 syns denne omtalen er nyttig

Får ikke lokal sørlands sending, og om den kommer er den hakkete og bilde fryser flere minutter. Håpløst.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Sitter etter tre uker i Spania. Ingen cromecast. Vært uten ordentlig teksting osv.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt nett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har vært uten bredbånd så mange ganger den siste tiden. Har vært ute fra minutter til mange timer, verst i helger når kundeservice er stengt, men det har vel en sammenheng. Når det gjelder TV pakken Plenty, var det i starten 50 kanaler, nå er vi nede i 43. NextGenTel har arbeidet med å finne nye kanaler siden september 2018, men det er vist ikke så lett siden kanaler koster penger. Et tragisk selskap som vi er bundet til pga Borettslagets avtale for 5 år (heldigvis bare 1 år og 5 måneder igjen til ny leverandør).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ubeskrivelig dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

I 1 år, pga bindingstid betalte vi over 600kr for Internett som overhode ikke var optimalt. Ikke verdt pengene. Oppsigelsen er gitt for flere måneder siden. Fremdeles sender de faktura og fremdeles må vi ringe og kreve kundeservice skal ta tak i dette. Mtp de ikke har levert Internett hos oss på 3/4 mnd nærmer dette seg gråsonen mot svindel... Alle er like hyggelig pr tlf. Alle sier de sender saken videre. Men ingen tar tak. Har prøvd på nytt i dag. Rekner med eg må starte på nytt om noen uker.... STYR UNNA!

NextGenTel Bredbånd har totalt 926 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR