NextGenTel har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fungerer greit med en gang uten omgjøringer av ipadresser og lignende. Kunne ønsket en knapp for skjerm av og på, på fjernkontrollen
Hei Hans. Tusen takk for at du velger nett fra NextGenTel, og for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no. Kjekt å høre at alt fungerer greit med en gang. Vi lover å jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg som kunde! Ha en nydelig onsdag. Beste hilsen, Jenny fra NextGenTel.
bredbåndtjenesten virker bra. litt dårlegare forhold enn eg hadde før, men ok.
Hei Øyvind! Tusen takk for at du velger nett fra NextGenTel og for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Hos oss skal du få like god kvalitet på fiberen, bare billigere. Siden du opplever dårligere nett enn før, vil vi gjerne hjelpe med dette. Håper du kan ta kontakt med oss på chat eller telefon 98707979, så står vi klare til å hjelpe. Ha en nydelig onsdag. Beste hilsen, Jenny fra NextGenTel.
Har ikke fått hastighet som lovet! Selger lovet bedre og billigere fiber enn den vi hadde! Det er ikke innfridd!
Hei Håvard! Dette høres ikke ut som en god start på ditt kundeforhold. Jeg håper at du kunne tatt deg et par minutter å sende meg en e-post til [email protected], med mer informasjon om hva som har skjedd og om ditt kundeforhold, siden jeg ikke får sett noen detaljer utenom det du skriver her. Håper å høre fra deg sånn at vi kan gjøre så godt vi kan for å rette opp i dette! Beste hilsen, Jenny fra NextGenTel.
Ble fortalt at 100mb var nok, hadde 500 fra telenor, har blitt merkbart tregere
Hei Vidar! Veldig kjedelig å høre at nettet er blitt merkbart tregere, da gir vi jo ikke et godt førsteinntrykk.. Vi i NextGenTel jobber for at kundene ikke skal betale for mer hastighet enn de faktisk trenger. Men det skal ikke gå utover kvaliteten. Jeg håper du kan ta kontakt med oss, så skal vi se på om du har den riktige hastigheten eller om det kan være nok å optimalisere WiFi-utstyret. Vi står klare til å hjelpe på chat og telefon 98707979. Håper vi hører fra deg 😊 Ha en fin tirsdag. Beste hilsen, Jenny fra NextGenTel.
Enkelt å skifte, alt har gått av seg sjølv. Ingen nedetid. Dog litt overraska over bindingstid på avtalen, dette burde vore betre informert om når tilbodet vart gitt. Det finnes billegare leverandørar t.d. Global Connect.
Hei Halvard. Tusen takk for at du velger fiber fra NextGenTel, og for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Kjekt å høre at byttet gikk esømlost, vi jobber hver dag for at det skal være enkelt å bli kunde hos NextGenTel. Vi beklager at informasjonen om bindingstid ikke var tydelig nok, kunne du ha tatt et par minutter og sendt meg litt mer informasjon om dette til [email protected]? Det er viktig for oss å gi riktig forventning til de som ønsker å bli kunde hos oss. Håper å høre fra deg! Ha en nydelig onsdag. Beste hilsen, Jenny fra NextGenTel.
Fornøyd med hastighet og pålitelighet på leveransen
Hei Arnstein! Tusen takk for at du velger nett fra NextGenTel og for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med hastigheten og påliteligheten på leveransen. Vi lover å jobbe hardt videre for at det skal være enkelt for deg som kunde. Ha en god tirsdag. Beste hilsen Jenny i NextGenTel.
Bedrageri!!! Jeg klager til N,G sin kundebehandler; På at selger (som er ekstern kundebehandler) ikke har holdt hva han lover og ikke overholdt opplysnings plikten! Selger mente at jeg kun kunne få RiksTv gjennom N.G. Dette stemmer ikke, kunne beholdt Telenor sitt nett og fått R.Tv. Selger utga seg for å være fra R.Tv. noe som heller ikke stemte! R.Tv har ryddet opp men, N.G nekter å ta ansvar og mener jeg må betale brudd gebyr på 5000,- Håpløs kundeservice satt i system!! Som mangeårig kunderådgiver i if forsikring mener jeg dette er ikke holdbart!! Slike episoder er det slik jeg forstår det, i overkant mange av.. Dette skal publiseres på alle medier jeg og mine disponerer! Folket må informeres!!
Hei Andre! Veldig kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med våre selgere og at opplysningsplikten ikke ble overholdt. Jeg håper at du kunne tatt deg et par minutter å sende meg en e-post til [email protected] med litt mer informasjon om ditt kundeforhold, siden jeg ikke får sett noen detaljer utenom det du skriver her. Vi tar tilbakemeldinger som dette på alvor, det er viktig at kunder får riktig informasjon og forventninger! Takk for at du gir oss din tilbakemelding her på Bytt.no. Beste hilsen Jenny i NextGenTel.