Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 701 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 701 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#8
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#8 av 83 bredbåndsleverandører
33%
Middels
33% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 701 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
329
212
131
136
893
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 701 verifiserte omtaler på Bytt.no

Mye dårligere enn gitt uttrykk for!

Omtale av  Ståle F

Ingen greier å gi klart uttrykk for hvor dårlig nett jeg kommer til å få, ei heller NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Skjønner ikke det går ann

Omtale av  Isabellt B

Ingen info om at angreretten forsvinner også skal dere f#%n ta meg ha 2500 kroner for at jeg ikke vil bruke dere likevel? Dere er sinnsyke 🤬

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.03.2020 12:42

Hei Isabellt. Informasjon om angrerett fremgår ved bestilling. Jeg har forståelse for at det er en kjedelig situasjon dersom du f.eks. etter bestillingstidspunkt ble gjort oppmerksom på at du ikke trengte nett fra oss. Ved bestilling løper det kostnader allerede fra start. Vi reserverer linjen, port i sentral, bestiller montør og flere andre mulige kostnader. De fleste kostnadene får ikke vi refundert dersom bestillingen kanselleres og vi fakturerer de derfor i form av et avbestillingsgebyr. Hilsen Samuel i NextGenTel

Rimelig og rask data

Omtale av  Morten J

Hadde nextgentel, men det er lenge siden. Husker jeg var rimelig fornøyd.

Helt ok

Omtale av  Dag D. T

Ok service så langt. Aventer nærmere beskjed. Tror problemene lar seg ordne.

Bredbåndet er helt Ok, men Svartid på Kundeservise er dårlig.

Omtale av  Bobboen

Bredbåndet har alltid hvert oppe og fungert som det skulle og helt topp hjelp når noe har gått galt. Aldrig noe problem med nytt modem hvis dette ikke har funket og når vi først kommer frem på kundeservice får jeg all hjelp som kan forventes. Det eneste negative er laaang ventetid på telefon, noe som er blitt bedre i senere tid.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig nett

Omtale av  Amornphan S

Prisen ble høyere enn det som reklamerte for i nettsiden for etableringen. Jeg betalte den første mnd et beløp på 4000kr med installering og modem. Nettet er så utrolig dårlig. Jeg kan ikke engang sende snap hvis sønnen min spiller fortnite! Og vi er bare to i familien! Modemet er av gammelt modell og installøren snakket ned om den under installeringen. Jeg fikk vite blant annet at den var dårlig og ga dårlig signaler og treg å ha med å gjøre. Kundeservice er som regel blid og hyggelig når jeg ringer (foruten en gang der jeg fikk kjeft for å ha ringt for mye av en kar) men føler ikke at det blir noe ordnings eller fikset opp i. Hvis nettet ditt går ut på en søndag kan du ikke få hjelp før det er mandag, noe som har skjedd med oss. Fra søndag morgen hadde vi ikke nett og ingen mulighet til å spørre om hjelp. Tilgjengeligheten er for dårlig og telefontiden er for lang! Skjerpings!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.03.2020 09:18

Hei Amornphan. Første faktura er høyere enn de påfølgende da første faktura gjelder for en lenger periode. Første faktura gjelder fra du ble installert og en måned frem i tid. Modemet betaler du kun frakt for på kr 99,-. Jeg ønsker gjerne å sjekke opp i feilen du opplever da det ikke skal være slik. Om du ønsker det kan du sende en epost til [email protected] med dine kundedetaljer så tar jeg kontakt. Hilsen Samuel i NextGenTel

Dårlig kundeservice

Omtale av  Kjell E. K

Bestilte abonnement til å være klar den dagen jeg kom hjem fra ferie (06.03). Etter samtale med kundeservice fikk jeg beskjed at de ikke visste om montøren hadde koblet linje på. Når jeg aktiverte router ble det klart at det hadde ikke montør gjort til avtalt dato. Ved forespørsel om dette ville bli gjort kommende mandag (09.03) får jeg beskjed at det er lite sannsynlig at det vil bli gjort da. Forstår ikke hvorfor selskap gjør sånne avtaler med kunder når de ikke kan opprettholde avtaler eller være konkret om når det vil bli gjort. Da er vel det like godt å velge Telenor som faktisk holder det de sier.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.03.2020 09:18

Hei Kjell Vanligvis blir montør avtalen gjennomført som planlagt, men dessverre i noen tilfeller kan de bli utsatt av uforutsette hendelser. Vi bruker samme montør selskap som Telenor slik at det ikke skal være noe forskjell der. Jeg ønsker å undersøke nærmere hva som har skjedd her, så om du kan sende oss informasjon om ditt abonnementet til [email protected] slik at vi kan undersøke videre. Vennlig hilsen Christian NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 701 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR